Hakutulokset

  1. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 35

    Hassua että eivät ole edes palaneet. Omituista että juusto on "normaalin" väristä, vaikka sun mielestä leivät on palanut ;). Ja ruispaahtis on meillä ainakin aina ollut ruskeeta, joten tottahan se ruskistuu lisää kun uuniin laittaa. Mutta kuin vaan :D
  2. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 35

    Tässä meijän lämpimäisiä :D Eli Paahtista yrttitomaattimurskaa kebabbia jauhelihaa sipulia kinkkua sinihomejuustoo katkarapuja pizzajuustoo näistä aineista kahta eri lämmintä leipää... Ja sori huono kuva, en tuon paremmin kerenny kuvaa ottamaan, kun pelti oli jo tyhjä. Itte...
  3. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 35

    Mulla tulee kuva ihan heti kun saan taaaas kerran aijaan toimimaan :(
  4. ticotico

    xxx BAARI ON AUKI xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=mQ7jp04V2iQ Vähän vanhaa euroviisu kamaa :)
  5. ticotico

    xxx BAARI ON AUKI xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=4NRCR1QIhB4 Tässä videossa vaikutti vielä Harri Mänty :heart: Melkein sukua julkkikselle, on meinaa mun tädin parhaimman kaverin poika :D
  6. ticotico

    xxx BAARI ON AUKI xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=-sBHvbhN9MY Jostain kumman syystä tykkään tästä :)
  7. ticotico

    Ruokahaaste vol.33

    Tomaatti-mozarellasalaatti Eli siis: Tomaattia Mozarellaa Basilikaa Sipulia Mustapippuria Olipas hienoja salaatteja tullu tähän pinoon. Mun salaatti näyttää vähän arkiselta niitten rinnalla :D
  8. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 31 ÄÄNESTYS!

    Voi arse sentään :D Myö just äsken grillattiin. Olisin niiiin hyvin kerenny saada vielä kuvani mukaan. Viikolla ei ollu aikaa grillailla ja nyt illasta kun tultiin reissusta nii aattelin että enää ei kerkiä :( Mutta pizza sai mun ääneni :)
  9. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 28

    Tacot Tacokuoria kurkkua tomaattia jauhelihaa sipulia chiliä kebabbia jalopenoja salaattia tacokastiketta tacomaustepussi sipulit ja jauhelihat pannulle ja käristys. Sekaan tacomauste. Lämmäytä kebabit. Kurkku, tomaatti ja salaatti pieneksi. Lämmitä tacokuoret uunissa. RTäytä...
  10. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 28

    Mun on pitäny monesti tehhä noita, mutta jotenkin tuntunu niin hankalalta hommalta. Taitaa olla se hankala homma mun päässä :D. Ennemmin tekee itte, ku menee syömään ravintolaan. Jos ei tykkäkkään nii ei nii hirmusti haittaa ;)
  11. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 28

    Mä laitan kuvan huomenna... Ja olen tuon tunnin äänestysajan kannalla (ollu koko ajan) :D
  12. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 26

    Mullakin on jonkinmoinen käry mitä teen :) Mutta se käry saattaa viikon aikana muuttua monesti, jahka kunnolla selailen reseptejä :D
  13. ticotico

    RUOKAHAASTE Vol: 26

    Hihii
  14. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 25 ÄÄNESTYS!

    Pitänee toivoa, että ei tuu enempää kun 15 kuvaa :D
  15. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 25 ÄÄNESTYS!

    Kylläpä oli vaikee päättää kelle ääneni annan :)
  16. ticotico

    Ruokahaaste vol. 25

    Voi kun kivasti tullu ruokia :)
  17. ticotico

    Ruokahaaste vol. 25

    NamiNami Leipänen :D Leipä voipi olla mitä itte haluaa käyttää Ja tässä täytteet: Pestoa, aurinkokuivattua tomaattia, mozarella- ja halloumijuustoa, oliiveja, kirsikkatomaatteja, ripaus oliiviöljyä ja juustoraastetta n. 200 asetetta ja uunissa sen aikaa että juustot kivasti...
  18. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

    Nii ja nostelkaas tätä sitten huomennakin tiuhaan, nii muistaa kaikki halukkaat äänestää :)
  19. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

    Tasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä? Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan :D. Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen...
  20. ticotico

    Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

    Minä ääneni annoin :)

Yhteistyössä