Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

Vaaleanpunaista unelmaa, mä maistaa saan

  • Hymyhuuli

    Ääniä: 10 27,8%
  • Chef

    Ääniä: 5 13,9%
  • Keittiönoita

    Ääniä: 4 11,1%
  • Glenn

    Ääniä: 1 2,8%
  • pypylleröinen

    Ääniä: 7 19,4%
  • Scarlett O Harava

    Ääniä: 4 11,1%
  • PinkLily

    Ääniä: 2 5,6%
  • Sateenkaaren väärässä päässä

    Ääniä: 8 22,2%
  • Olen tatuoitu jätkä!

    Ääniä: 3 8,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36
  • Kysely suljettu .
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25903532:
Ei se ihan aina toiminut. Ainakin kerran on vielä äänestyksen päättymisen jälkeen tullut ääni, joka muutti lopputuloksen.
Tasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?

Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan :D. Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen voittajaa, kun aika umpeutuu :D. Mutta jos nyt äänestys kestää päivän, nii voittajan olisi hyvä heti voiton varmistuttua valita uusi aihe, ettei se sitten mene jo tiistaille. Eli jos kaikki vaan jo kivasti valmiiksi miettisi sen aiheen, nii soi sitten heti pykätä uuden ketjun, Vai? Kun tuossa tunnin äänestyksessä ei niin haitannu jos vasta maanataina selvis uusi aihe. Päivät vaan vähenee :)
 
Tasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?

Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan :D. Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen voittajaa, kun aika umpeutuu :D. Mutta jos nyt äänestys kestää päivän, nii voittajan olisi hyvä heti voiton varmistuttua valita uusi aihe, ettei se sitten mene jo tiistaille. Eli jos kaikki vaan jo kivasti valmiiksi miettisi sen aiheen, nii soi sitten heti pykätä uuden ketjun, Vai? Kun tuossa tunnin äänestyksessä ei niin haitannu jos vasta maanataina selvis uusi aihe. Päivät vaan vähenee :)
Samaa mieltä :)
Siinä voi käydä niinkin että voittaja ei edes huomaa tulla kattomaan tätä ennen vaikkapa torstaita (esimerkiks) ni siinähän sitten ollaan taas..
 
Nii ja nostelkaas tätä sitten huomennakin tiuhaan, nii muistaa kaikki halukkaat äänestää :)
Mulla on huomenna vapaapäivä, että koitan nostella tätä vähän väliä. :)

Mä jo rupesin miettimään yhtä ruokaa vaikka en edes tiä voitanko. Mutta josko voittaja laittaas sen aiheen. Jos ei muuta niin tuo yhden harmaan ehdottama aihe vois mennä toivelistalle ja sieltä voi joku sen poimia jos ei keksi itte mitää.
 
Kyllä se tunti olis parempi äänestysaika, ku vuorokausi. Eihän sitä huomenna edes muista ketä sitä on tänään äänestänyt:whistle:

Saatikka katella kuka sen skaban sitten voitti.

Voishan sitä laittaa äänestysajaksi vaikka puolitoistatuntiakin.
 
Keittiönoita
Tasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?

Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan :D. Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen voittajaa, kun aika umpeutuu :D. Mutta jos nyt äänestys kestää päivän, nii voittajan olisi hyvä heti voiton varmistuttua valita uusi aihe, ettei se sitten mene jo tiistaille. Eli jos kaikki vaan jo kivasti valmiiksi miettisi sen aiheen, nii soi sitten heti pykätä uuden ketjun, Vai? Kun tuossa tunnin äänestyksessä ei niin haitannu jos vasta maanataina selvis uusi aihe. Päivät vaan vähenee :)
En tarkoittanut tasapelitilannetta, mutta ei siitä sen enempää. Minusta kans porukka voisi valmiiksi miettiä seuraavan aiheen siltä varalta, että voittaa. Ja ilmoittaa sen mahdollisimman pian äänestyksen päätyttyä. Mä tykkäisin perinteisestä tunnin äänestyksestä, koska silloin pääsisi jo sunnuntaina miettimään uutta ruokaa.Mä kun en välttämättä pääse kaikkina päivinä kuin korkeintaan lähi-Siwaan ja siellä valikoima on aika suppea, niin olisi aika kiva, jos ei jäisi raaka-aineen hankkiminen seuraavaan viikonloppuun. Tiedän olevani ongelmatapaus, kun mun pitää julkisilla suhata kauppoihin :D
 
"vieras"
Oikeasti, voisitteko te nyt jo päättää kauanko tämä äänestys on auki?
Ja sama äänestysaika joka viikko.
Ihan typerää äänestää kun ei tiedä selviääkö voittaja kohta, ehkä huomenna tai ainakin juhannukseen mennessä... huoh!

Nyt päätätte säännöt ja kaikki inisijät saa inistä jos niin tykkäävät tehdä.
 
"trolli"
Mulle ihan sama, täällä kuitenkin roikun.. Kyl jo haluaisin tietää voisko osallistua ens viikon skabaan, mun puolesta kiinni vaan. Jos vaikka äänestysaikaa klo22 asti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25903973:
Jos minulta kysyt, niin kiinni vaan ja uutta aihetta kehiin :D Mutta mitäs mieltä muut ovat?
Mun puolesta saa laittaa kiinni vaikka heti.

Mutta onhan tämä hassua muutella koko aika tuota äänestysaikaa. Auttaaskohan laittaa ylläpidolle viestiä, että saataas äänestyksiin vaihtoehdoksi tunti? Ja vaikka 6 tuntia, 12 tuntia ettei tulisi liikaa vaihtoehtoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Glenn
Keittiönoita
Mun puolesta saa laittaa kiinni vaikka heti.

Mutta onhan tämä hassua muutella koko aika tuota äänestysaikaa. Auttaaskohan laittaa ylläpidolle viestiä, että saataas äänestyksiin vaihtoehdoksi tunti? Ja vaikka 6 tuntia, 12 tuntia ettei tulisi liikaa vaihtoehtoja.
Sitä voidaan joutua odottamaan vuosi. Palstan äänestysaika ei liene top 10 joukossa korjattavien asioiden kohdalla :(

Mä olen sitä mieltä, että äänestysaika voisi olla kuten aina ennenkin. Tuntiin ehdittiin puolen vuoden aikana tottua enkä muista kuulleeni, että aika olisi ollut liian lyhyt. Tänään siis klo 22 asti kuten PinkLily ehti jo ilmoittaa, ensi viikosta lähtien yksi tunti.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä