Hakutulokset

  1. P

    Savonlinnan (+lähiympäristö)äidit!!!

    Täällä 29 v. Mamma kaipaa uusia kavereita, puiston, kahville, shoppailemaan... Mulla on kaks poikaa, 3v ja 10kk ikäiset. Viestejä odotellaan innolla =) =)
  2. P

    Masuasukin nimi

    Esikko (nyt 2v8kk) oli masuasukki tai siitä lyhennelmä: masukki. sitten kun syntyi oli Sulo-veijari ennen kun sai oikean nimen eikä tullut suinkaan Suloa pojasta ;) Tämän kakkosen (Rv.36+4) työnimi on Miksu.:heart:
  3. P

    Mesekavereita haeskelen!

    mä lisäsin kans :wave:
  4. P

    Savonlinnasta ja ympäristöstä äitejä!

    Täällä kans 10kk pojan äippä Savonlinnasta. Uudet kaverit tervetulleita :wave:
  5. P

    -81 syntyneet äidit!!!

    täällä yks lisää jos vielä mahtuu joukkoon :wave: poika on 08 syntyny ja mies mulla on vuosimallia 79
  6. P

    irc-galleria

    Joo! nikillä söpöstin =) saa käydä kattoo =)
  7. P

    Minä päivänä olet syntynyt?

    Mulla oli la 2.3.08 mut poika synty vasta 18.3
  8. P

    Minä päivänä olet syntynyt?

    Se oli 8.12.1981 ja viikonpäivä oli tiistai ei tainnu olla yhtään samana päivänä syntynyttä?
  9. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meidän poika on: Arttu Joona Samuel :heart:
  10. P

    Savonlinna+lähi ympäristö

    Täällä 26v. Äippä Savonlinnasta. Mulla on poika -08 tuttavuudet tervetulleita =) jos kiinnostaa ni kirjotteleppa osotteeseen tiituu@jippii.fi p.s muutki saa kirjottaa.. :)
  11. P

    -81 syntyneet äidit!!!

    Moro! Täällä myös! :wave: Etelä-Savossa asutaan poika täyttää kohta 2kk ja mies on vuosimallia -79
  12. P

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Hei kaikki maalismammat! Hassua kirjottaa tänne vasta nyt mutta oli kiva lukee toisten kuulumisia ja aikas samanlaisia tuntoja ku mulla nyt ku viikkoja on jo 39+1 No en sit malttanu olla kommentoimatta jotain. Jaksamista kaikille vielä oottaville ja onnea synnyttäneille! Pikku-murmeli...
  13. P

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Täällähän työ kaikki ootte! Mä en oo ihan viel äiti mutta kohta juu. Pienen pitäs syntyy maaliskuussa ja ois todellakin kiva tutustuu toisiin äiteihin! Asun itäpuolella kaupunkia
  14. P

    SAVONLINNA!!!

    Näytäis olevan aikas vanha ketju tämä mut jos täällä viel on mammoja kuulolla niin täällä ois kans jolle kepais kahvittelu ym seura. Mun pikkusen pitäs syntyy maaliskuussa 08 ilmoittelua osotteeseen saapi laittaa :tiituu@jippii.fi
  15. P

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Savonlinnasta 26v. olen itse, Ja esikoista ootan syntyäksi maaliskuussa. Etsinnäistä ois toiset oottavat mammat tästä lähi seuduilta mutta voi olla myös jo syntyneiden lapsien äitejä :) Ois kiva vaihtaa ajatuksia, käydä vaikka joskus kahvilla ja muuta vastaavaa. Mese kavereitakin otan toki...
  16. P

    Olen se tarvitsen tukea "tyyppi"... menetin masuvauvani :-(

    Lämmin osaanotto. :flower: :hug: vaikka se sattuu nyt valtavasti, siitä surusta pääsee kyllä ajan kanssa yli. Nyt on tosiaan tärkeää että on ympärillä ihmisiä joille puhua.Voimia!!!
  17. P

    Herätys Savonlinnan odottavat äidit!

    täällä ois toinen saman moinen. Esikoista oottelen jonka ois määrä syntyy tossa maaliskuussa. Ois kiva tutustuu ja vaikka tavatakkin toisia äitejä tästä lähiseudulta :) yhteyttä vois vaikka aluks ottaa maileitse ja kattoo et mitä sit tehään. ja se osotehan on: tiituu@jippii.fi

Yhteistyössä