SAVONLINNA!!!

Moikka!

Löytyykö savonlinnasta lenkkeily- ja kahvitteluseuraa 22-vuotiaalle neitoselle..? Ollaan just muutettu Savonlinnaan enkä tunne täältä vielä ketään joten päivät on aika pitkiä miehen ollessa töissä. Lapsia ei vielä ole, mutta yritys on kova joten lapsettomat ja lapselliset laittakaa mailia osoitteeseen heemahon@jippii.fi.
 
Moikka!

Mekin ollaan asuttu Savonlinnassa 4kk vasta eikä mullakaan ole tuttuja... Perheeseen kuuluu siis minä 26v, mieheni 30v sekä lapset 7v, 4½v, 2½v ja 1v4kk.

Laittele sähköpostia, jos kiinnostaa! tiiaikonen@dnainternet.net
 
Moikka kaikki!

Laittakaa sähköpostiosoitteita niin mailaan kun en oo rekisteröityny ja jostain syystä se ei onnistunu kun kokeilin joten en noita y-viestejä voi laittaa. Myös mulle saa mailata suoraan osoitteeseen: heemahon@jippii.fi

Aika alkaa käydä jo tosi pitkäks... :attn:
 
Hello
Anteeksi kun sotken tämän aiheen tänne mut toivoisin että kaikki Savonlinnan mukavat bi-tyttöset/naiset ilmoittautuisivat!!Mielellään heti ja äkkiä :p

Voitaisiin tutustua, vaikka ihan kaverina. Kaipaan tosi kovasti seuraa...
 
Näytäis olevan aikas vanha ketju tämä mut jos täällä viel on mammoja kuulolla niin täällä ois kans jolle kepais kahvittelu ym seura. Mun pikkusen pitäs syntyy maaliskuussa 08
ilmoittelua osotteeseen saapi laittaa :tiituu@jippii.fi
 

Yhteistyössä