Hakutulokset

  1. O

    Lainaisko joku rahaa mulle?

    Ei näköjään ajattele,haukkuu vain päivät minua jne...On lasten isä. :/
  2. O

    Lainaisko joku rahaa mulle?

    Laskin että jää hyvin ruokaan rahaa kun laskut olin maksanut jne... Exä tarvi auton korjuuseen rahaa lainaa ja minä hölmö menin ja lainasin ja eilen lupasi maksaa. Mutta kuulemma ei pystykkään maksamaan vielä. :ashamed: Ja töissä kuljen,en ole työtön.
  3. O

    Lainaisko joku rahaa mulle?

    Minä se olen. :ashamed: Kiitos niille jotka vastasivat asiallisesti.
  4. O

    Jätkä!

    :attn: =)
  5. O

    Jätkä!

    Olis yytä sulle. =)
  6. O

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Huomenta! Täällä yksi lääkkeiden käyttäjä lisää. Haluaiaisn kertoa omasta kokemuksestani. Mulla on ollut paniikkihäiriöoireita jo 16vuotta.Kolme kk sitten kun mieheni ilmoitti haluavansa eroa,oireet pahenivat. Minulla oli tykytyksiä iltaisin,pelkäsin mennä nukkumaan,sain tärinä kohtauksia...
  7. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Huomenta pitkästä aikaa! Mua ei ole näkynyt täällä kun on ollut taas murheita. :ashamed: Meille on ero tulossa. :'( Ensin keskenmeno ja nyt sitten mies haluaa erota. Olen ollut ihan maassa,tuntuu että ei tästä voi selvitä. Miksi elämän pitää olla näin julmaa? :'( :'( :'( Mutta kai...
  8. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Mukana ollaan! :wave: :wave: Tiistaina on punnistus päivä ja tulen ilmoittamaan mitä se vaaka näyttää. Pisteitä olen ahkerasti taas laskenut ja liikkunut myös. :)
  9. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Iltaa kaikille! Kait tästä suosta on noustava vaikka vaikeeta se välillä on. :ashamed: Olen ollut todella ahdistunut ja masentunut ja luojan kiitos mieheni on puhunut minun kanssa niin paljon asioita ja saanut valoa luotua minun tunnelinpäähän. :/ Puhuminen on auttanut todella paljon ja...
  10. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Tipuselle tuhat halia :hug: :hug: :hug: ! Minuakaan ei ole näkynyt ja syynsä siihenkin on. :'( :'( Ihmettelin kun menkat tuli miten sattuu ja laitoin imetyksen ja laihdutuksen piikkiin. Paleli,väsytti ja oksetti. Tein testin ja plussa tuli. No,vuotoja on ollut pitkin raskautta ja...
  11. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Heippa! Ja ihan turha selitellä mitään,sanon suoraan että viikko mennyt ihan perseelleen. |O |O |O |O Viime viikon paino oli 63.3kg ja tänään 64.3kg. Siis kilo plussaa. Se oli tiedossakin,pitsaa ja suklaata ja muuta paskaa tullu ahmittua ja liikkunut en ole yhtään. Jotenkin meni kaikki...
  12. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Huomenta! Täällä vaan sisällä oltu kohta 2 viikkoa kun ei lenkillekkään ole uskaltanut lähtee. :headwall: Vielä on nuha ja yskä,mutta ei kuumetta. Milloinkohan sitä muuten tohtii lenkkipolulle? Viimeviikon paino oli 64.6kg Tänä aamuna vaaka lukema oli 63.3kg. Eli pudotusta 1.3kg. Edes...
  13. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Huomenta! Täällä kipeenä edelleen. :snotty: No ei siitä sen enempää,mennäänpä asiaan. Eli aloituspaino mulla oli 76,5kg Viimeviikolla paino oli 65.7kg Tänä aamuna 64.6kg,pudotusta siis 1,1kg.
  14. O

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Iltaa! Tulimpa täällä pyörähtämään. :whistle: Huomenna vaaka aamu ja nyt jo hirvittää että mitä se näyttää. :ashamed: Viime viikon torstaina päässy viimeksi lenkille,perjantaina sairastuin tähän saakeli lentsuun ja edelleen kuumetta ja kauhia yskä ja ihan tukossa. :kieh: :headwall...
  15. O

    Njam njam kun oli hyviä nuo kikkareet

    Hyi,varmaan pahoja. :kieh: :kieh: :kieh: Äläs tuu leuhkiin laiharilaiselle. :D
  16. O

    Ovislima

    :D :D
  17. O

    mimmosella kalorivajeella te saatte noita ihania laihdutustuloksia?

    Mä en noista kaloreitten laskusta tajua,mutta lasken pisteitä. :D Kun pisteitä syö niin laihtuu. :whistle:
  18. O

    Laitetaanko yv.tä?

    Mullekki,mullekki ,mullekki laittakaa. :D
  19. O

    Hei kaikki laihduttajat!!!Kertokaa onko teillä laihdutus vaikuttanut menkkakiertoon?

    ja miten jos on? Mulla on mennyt kierto päin peffaa ja nytkin myöhässä vaikka raskaana en ole. :headwall: :headwall: :headwall: Onko se normaalia että voi olla viikonkin myöhässä laihdutuksen takia? Kokemuksia olis kiva kuulla. :)

Yhteistyössä