Lainaisko joku rahaa mulle?

  • Viestiketjun aloittaja tiukkatilanne
  • Ensimmäinen viesti
perhana, mieti mitä sanot
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Ota pikavippi.
Hieno ehdotus, todellista lähimmäisenrakkautta osoittaa <3
no minkä takia pitäisi lainata tuntemattomalle rahaa? kyllähän tässä itsekkin joskus joutuu kaivelemaan viimeisetkin sentit possusta.... jos rahat on loppu niin kyl sit joku pikavippi on parempi ku tulee tänne ruikuttamaan!
Voi jessus... Oliko tuokaan niin asiallinen kommentti??
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Ota pikavippi.
Hieno ehdotus, todellista lähimmäisenrakkautta osoittaa <3
no minkä takia pitäisi lainata tuntemattomalle rahaa? kyllähän tässä itsekkin joskus joutuu kaivelemaan viimeisetkin sentit possusta.... jos rahat on loppu niin kyl sit joku pikavippi on parempi ku tulee tänne ruikuttamaan!
onneksi on vielä ihmisiä jotka ei ajattele noin :headwall:
joo ikävä tilanne, mutta se on vaan miun mielipide että ei nyt ventovierailta ruveta rahaa ruikuttamaan. en mie vois ainakaan luottaa siihen että saisin sen rahan varmasti takas. no tosin mie en lainaa kenellekkään rahaa koska en luota siihen et se menee oikeeseen tarkoitukseen tai sitten että se minulle maksetaan takas. jos esim. lapsi tarvitsee lääkkeitä, voin lähteä maksamaan ne lääkkeet äidille, en anna käteen rahaa.
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sulla sitten on mennyt niin tiukille?
Ja miksi ihmeessä sä lainaat exällesi rahaa,kun sulla ei täten riitä rahat teidän ruokiin,en ymmärrä? :eek:

Juurikin se, että halutaan uskoa hyvää ja halutaan auttaa.
Kauhea tilanne, mutta jospa ap nyt ottais onkeensa, eikä enää lainaisi.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sulla sitten on mennyt niin tiukille?
Ja miksi ihmeessä sä lainaat exällesi rahaa,kun sulla ei täten riitä rahat teidän ruokiin,en ymmärrä? :eek:
en mäkään ihan ymmärrä. Kannattais olla lainaamatta eksälle jos tiedät että ei maksele takasin. Ja muutenkin laskeskella tarkemmin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sulla sitten on mennyt niin tiukille?
Ja miksi ihmeessä sä lainaat exällesi rahaa,kun sulla ei täten riitä rahat teidän ruokiin,en ymmärrä? :eek:
Laskin että jää hyvin ruokaan rahaa kun laskut olin maksanut jne...
Exä tarvi auton korjuuseen rahaa lainaa ja minä hölmö menin ja lainasin ja eilen lupasi maksaa.
Mutta kuulemma ei pystykkään maksamaan vielä. :ashamed:
Ja töissä kuljen,en ole työtön.
 
Lipton^
Olen itsekkin saanut pettyä, ettei ole maksettu lainaa takaisin. Mutta silti uskallan lainata, jos joku tarvitsee.
Itse jouduin yllättäen ostaan itselle 200euron lääkkeet, myös kengat 2:lle, kun meni yllättäen rikki ja muutama muu yllättävä meno. Monilla ei olisi varaa tuollaisiin menoihin. En jaksaisi ihmetellä, että miten ei osaa varautua johki..
 
pallero
tarvisitko sä sen rahan heti? vaikka laittais tilisiirron, niin eihän se näy sulla kuin vasta tiistaina, jos ei sitten sattumalta ole sama pankki. Minusta täällä rahan lainaaminen on arveluttavaa, mutta varmasti lainaisin jos joku irl pyytäisi. Tai jos itsellä yhtä tiukkaa, niin sitten soittelisin sukulaiset, kaverit ja tutut läpi, ennen kuin TÄÄLTÄ tulisin rahaa hakemaan. No, ehkä tämä palsta edustaa monille ystävyyttä sitten. mä olen hiukan skeptinen silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
tarvisitko sä sen rahan heti? vaikka laittais tilisiirron, niin eihän se näy sulla kuin vasta tiistaina, jos ei sitten sattumalta ole sama pankki. Minusta täällä rahan lainaaminen on arveluttavaa, mutta varmasti lainaisin jos joku irl pyytäisi. Tai jos itsellä yhtä tiukkaa, niin sitten soittelisin sukulaiset, kaverit ja tutut läpi, ennen kuin TÄÄLTÄ tulisin rahaa hakemaan. No, ehkä tämä palsta edustaa monille ystävyyttä sitten. mä olen hiukan skeptinen silti.
Kaikilla ei ole edes ystäviä tai tuttuja keneltä kysyisi... ja sukulaiset ei välttämättä lainaa ja jos asuu kaukana ja on eripankki niin ei paljon kysyminen auta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
sossu on sitä varten, sinne ei tarvii edes maksaa takaisin. eikä ole takuita kun tuntemattomalle lainais, maksaako ikinä takasin. vahingosta viisastunut
Joo mut ei sossu tossa tilanteessa auta... ne katsoo tulot ja menot kaksi kuukautta taaksepäin eikä huomioi jos on rahaa lainannut jollekkin toiselle mut jos itse on lainannut niin sen ne hyvin monesti katsoo tuloksi...
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
tarvisitko sä sen rahan heti? vaikka laittais tilisiirron, niin eihän se näy sulla kuin vasta tiistaina, jos ei sitten sattumalta ole sama pankki. Minusta täällä rahan lainaaminen on arveluttavaa, mutta varmasti lainaisin jos joku irl pyytäisi. Tai jos itsellä yhtä tiukkaa, niin sitten soittelisin sukulaiset, kaverit ja tutut läpi, ennen kuin TÄÄLTÄ tulisin rahaa hakemaan. No, ehkä tämä palsta edustaa monille ystävyyttä sitten. mä olen hiukan skeptinen silti.
Kaikilla ei ole edes ystäviä tai tuttuja keneltä kysyisi... ja sukulaiset ei välttämättä lainaa ja jos asuu kaukana ja on eripankki niin ei paljon kysyminen auta...
no jospa ap laittaisi asuinpaikkansa ja pankkinsa tähän, niin sitten lähistöllä / saman pankin asiakkaat voivat ilmoittautua rahan lahjoittajaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
tarvisitko sä sen rahan heti? vaikka laittais tilisiirron, niin eihän se näy sulla kuin vasta tiistaina, jos ei sitten sattumalta ole sama pankki. Minusta täällä rahan lainaaminen on arveluttavaa, mutta varmasti lainaisin jos joku irl pyytäisi. Tai jos itsellä yhtä tiukkaa, niin sitten soittelisin sukulaiset, kaverit ja tutut läpi, ennen kuin TÄÄLTÄ tulisin rahaa hakemaan. No, ehkä tämä palsta edustaa monille ystävyyttä sitten. mä olen hiukan skeptinen silti.
Kaikilla ei ole edes ystäviä tai tuttuja keneltä kysyisi... ja sukulaiset ei välttämättä lainaa ja jos asuu kaukana ja on eripankki niin ei paljon kysyminen auta...
no miksi sitten ventovieraat ihmiset netissä niin pitäisi tehdä?
 

Yhteistyössä