Hakutulokset

  1. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Oi miten kivaa oli lukea tämän porukan kuulumisia! Ihania uutisia Kamilla, Ulpu, Soraya! Ja Vappis: tekstiäsi oli ihana lukea, sen sisältämistä pettymyksistä huolimatta. Jollakin tavalla mitä tahansa te tänne kirjoitatte, se riipaisee hyvällä tavalla. Meille kuuluu ihan normi...
  2. S

    2 alkiota, 1 vai 2 vauvaa?

    Kaksi alkiota siirrettiin päivänä 2., molemmat laadullisesti top. Mitään ei jäänyt pakkaseen, oltaisiin siirrytty luovutettuihin munasoluihin seuraavaksi. Mutta mutta: kaksi sydäntä pompotti ensimmäisessä ultrassa ja kaksi aivan ihanaa lasta syntyi. Yrityskerta oli jo ties kuinka mones ja kahta...
  3. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Siisami, ihanaa! Näin ne vaan sitten jotenkin palaset on loksahdelleet kropassa paikoilleen...Ja sitten kävi näin :) Mahtava juttu! Ei kannata kuunnella kuin omaa sydäntä pärjämisen suhteen. Aivan varmasti pärjäätte! Olen itse ollut ihan mykistynyt siitä, kuinka melkein aina kun olen...
  4. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Rakkaat ystävät: Elämä on ollut hurjempaa kuin olisin ikinä kuvitellut/toivonut. Kaikki on hyvin, meillä on kaksi pientä poikaa, jotka eivät anna hetkenkään rauhaa. Hyvässä ja pahassa. Maailman komeimpia, hauskimpia ja villeimpiä. Kovaäänisiä ja valtavan kovia syömään. Erittäin huonoja...
  5. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Hei rakkaat ystävät! Ade - :hug: :hug: :heart: :heart: Voi sentään millä uutisilla täällä olet käynyt. Plussaa ja sykkeen jännäämistä ja sitten vielä tuon isäkandidaatin epävarmuutta... Keskitytään nyt asioihin asia kerrallaan, eli komppaan Retulia - odota vaan nyt kiltisti seuraavaa...
  6. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Auris ja prinsessakultamuru, ihanaa, ihanaa!!!! Täälläkin kyyneleet silmissä...Lämmin ajatus täältä Helsingin auringosta teidän naisenergialla (=kippimukienergialla) täydentyneeseen perheeseenne, joka on saanut kulkea murheiden mustista tunteista vihdoinkin ilon ja onnen tarinaan :heart...
  7. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Oi ihanaa PeePee :heart: :heart: :heart: :heart: Kylmät väristykset teidän puolesta, pikkuinen tyttö! Ihanaa! Ja kiitos molemmille, Kamilla ja PP, jatkan täällä odottamista samaan malliin elikkä rauhallisesti ja onnellisesti (kohti pömppismammojen Lintsi-kohtaamista jonakin kauniina...
  8. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Helteiset halaukset ja hymyt teille kaikille! Ensinnä tärkein: mites Auris ja PeePee? Nyt on epäilemättä jo tapahtunut suuria... Itselle: kuten olette huomanneet, ujostelen kirjoitella nettiin tuntemuksia ja kuulumisia, tämäkin ihme on nyt koettu. Omaa "uutta" pinoa en ole löytänyt ja...
  9. S

    Identtisyys...ovatko samannäköisiä?

    Olen vähän vierailija tässä pinossa (tai ainakin etuajassa :) :attn: Piti vain nopeasti etärutistaa vanhaa rakasta tuttua Sahranamia: identtiset! Jännää! Meillä siis tulossa (rv 17 vasta... ) dikordiaaliset omissa pusseissaan kasvavat pikkuiset. Olisipa jännää, jos sittenkin olisivat...
  10. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Näin tässä kävi: kaksi senttistä kaveria on kyydissä. :heart: :heart: Mies on voitonriemuinen: sanoi koko ajan, että kaksi siellä on. Minä uskoin yhteen. Niin paljon uskoinkin, etten itse asiassa edes kauheasti jännittänyt. Ehkä ihan vähän juuri siinä kun alettiin ultraamaan. Vaikka...
  11. S

    Munasarjat yhtäkkiä toimimattomat

    Hei, Täällä vierailija. Pakko oli pysähtyä tähän ja vähän luoda uskoa. Sillä tiedän, että te jos jotkut sitä tarvitsette. Mullakin on FSH koholla, yli 10 pyörinyt. Tuota AMH:ta ei kyllä ole otettu, mutta toisaalta loppukierron antraalifollikkelien määrää on kyllä ultrailtu useasti ja...
  12. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Ihanaa Siisu, paljon paljon onnea :heart: Kun mun maailma tuntui mustalta (ja se on ollut usein), sun tarina kuului mun takaraivon vakioarsenaaliin esimerkkinä toivosta. Meidän tilannehan tuntui usein matkan varrella samanlaiselta. Kemiallisetkin koimme silloin melkein samaan aikaan, 2...
  13. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    :D :heart: :heart: :hug: Olen ihan liikuttunut - ja tavallaan en kuitenkaan yllättynyt, että pitkän tauon jälkeen nämä mun ilouutiset saivat Pömppikset pitkästä aikaa koolle :wave: :heart: :wave: Ilman muuta olen mukana tapaamishankkeissa jossain vaiheessa... Juuri nyt jännittää...
  14. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Voi tätä elämää. En tiedä mitä sanoa. Päivitetyn Pömppislistan ja oman nimen näkeminen :D kera - vihdoinkin - tuntui ytimessä asti. Ja teidän kaikkien onnittelunne (Annuli, sinä yksi mun vanhimmista 2+ ystävistäni tammi/helmikuisista 2008!!!!)...Olette ihania. Ihania. Ihania. Kiitos...
  15. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Onnellisena, kyynelsilmäisenä, oireita tutkailevana, ihmeellinen hymy koko ajan kasvoilla, KIITOS onnitteluista ja takaisin myös teille päin, ihanat ystäväni, äidit ja paksusti voivat :heart: :heart:
  16. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Olen tänä aamuna tehnyt positiivisen raskaustestin 4.IVF:n tuoresiirron jälkeen. On ollut viiltävää tajuta, että siitä on jo kaksi vuotta sitten aloitin palstailun noviisina "tammi/helmikuun IVF/ICSI/PAS" -pinossa, josta löysin jossain vaiheessa tänne. Monet sen talven piinailukavereista...
  17. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Heipähei kultaiset ystävät, vertaissiskoni vailla vertaa. Ensinnäkin sydämen pohjasta onnea kaikille teille, joita onnitella saa :flower: Siisami-siskoseni ja pieni päivänsäde, olen vaan niin aivan mielettömän onnellinen puolestasi. Luot uskoa ja toivoa! Ja kaikki te jo vauvan syliin...
  18. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    "Valitettavasti tulos on negatiivinen" Tämä taistelu siis hävitty mutta ei toki koko sotaa. Koko ajan vaikeammaksi käy tietysti realistisesti uskoa ja toivoa, että ehkäpä ensi kerralla. No, kaksi on vielä pakkasessa, 7 ja 8 K soluiset "hyvälaatuiset". Jos selviävät sulatuksesta, ilman muuta...
  19. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    No heippa. Ei, en oo testannut vielä... Haave: Nega on persiistä mutta minkäs teet. Vastauksiahan ei ole antaa, mulla on noista "olosuhteet otolliset" tilanteista kokemusta: kaikki on aina näyttänyt hyvältä jne jne mutta kun ei. Kyllä meidän Felicitaksen lääkäri on aika yksiselitteisesti...
  20. S

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    :hug: Haaveelle... Kuules tyttönen, mähän olen noita Clearblueb digi-ovistestejä tosiaan ihan oikeesti testannut raskaustestitarkoituksissa sillon kun olin syksyllä raskaana, mutta muistaakseni tajusin testata ovistestillä vasta kun hcg:tä oli 177. Sillon siinä pissatikkuosassa näkyi siis...

Yhteistyössä