Hakutulokset

  1. H

    tietämätön

    Hei haluaisin kuulla onko muilla käynyt vastavaa.itse tilasin netistä paketin ,jossa ovistesteja ja pari raskaustestiliuskaa.tein perjantaina testin olikin vahingossa one step raskausliuka.tuli 2 viivaa eli postiivinen tulos.no tein ovistestin sitten vielä siinä 2 yhtä vahvaa viivaa.eli voiko...
  2. H

    heippa

    ymmärän hyvin tunteesi ja sen miltä sinusta tuntuu.mutta voimia sinulle kamalasti.ja toivottavasti ette joudu sairaala hoitoon.ei tyttö täysin parantunut pientä nuhaa ja yskää vieläkin.että voi raivostuttaa tälläiset asiat.mut koita kestää. :hug:
  3. H

    Uusioperhe, ensimmäinen yht. lapsi tulossa

    hei uskon että miehesi pelkää lasten mustasukaista reaktiota.tai että ex-vaimo tai vanhemmat sanovat jotain tai eivät ota uutista ilolla vastaan.mutta tsemppiä sinulle ja ota asia vielä puheeksi miehesi kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu,kun hän ei kerro asiaa.itse voin sanoa että meillä sama...
  4. H

    moi

    jos haluatte kirjoittella ja vaihtaa ajatuksia ni osote Sanskinbox@jippii.fi :wave: ja kiitos.itselläni alkaa olla voimat loppu kinastelusta.
  5. H

    moi

    kiitos kannustuksestasi.asumusero tulossa näillä näkymin.
  6. H

    moi

    aloitan aiheen joka vihastuttaa varmaan joitakin.Kuinka olette saaneet uusioperheen säänöt ja arkielämän toimimaan.?meillä sellainen tilanne et molemilla yhet lapset edellisestä liitosta.ja yksi yhteinen.Mut itse olen pyrkinyt että kaikki lapset saman vertaisia.Mut kun ulkopuoliset sekaantuvat...
  7. H

    millainen päivärytmi 3kk ikäisillänne on

    asutteko jossain maalla vai nivalan keskustassa?
  8. H

    millainen päivärytmi 3kk ikäisillänne on

    me asutaan kempeleessä =)
  9. H

    hei äidit oulusta ja kempeleestä

    hei olisi mukava tutustua muihin kotiäiteihin.itselläni lapset 3kk ja 4v tyttöjä molemmat. :flower: .
  10. H

    millainen päivärytmi 3kk ikäisillänne on

    kerro millainen teidän päivärytmi
  11. H

    heippa

    kiitos kannustuksista ja ihannista :flower: vastuksista.ei ole neiti vielä täysin parantunut.
  12. H

    heippa

    ei ollu äiti kuulema kotona vasta kun sunnuntaina.oli keskiviikkona jo kuume nousut ja tuli meille perjantaina
  13. H

    heippa

    jouduttiin viemään vauva sairaalahoitoon.miehen pojalla joka 4v oli rs -virus joka tarttu vauvaan.ja on näin pienille hengen vaarallinen aiheuttaa kovaa yskää nuhaa ja hengitys katkoksia ja ne vauvat jotka lakkaavat kokonaan hengintämästä ovat menehtyneet.
  14. H

    Onko hassua antaa kasvissoseita iltapalaksi?

    minkäs ikäiset teän muksut on
  15. H

    moi

    Minkälaisia kiinteitä olet antanut?
  16. H

    Kunhan puran ajatuksiani

    mistä päin olette? samoja ajatuksia nousi ja tosi ystävät puuttuvat.itse jouduin koulua usein vaihtamaan..mutta olisi hauska vaihtaa ajatuksia. täs osote Sanskinbox@jippii.fi :heart:
  17. H

    heippa

    meillä yhteinen lapsi 3kk.ja miehen poika tuli kauheassa flunssa meille kun on tapaamiset pitää aikataulussa pysyä pojan äidin mielestä.no nyt vauva kauheessa köhässä kärsii.meinaa pistää vähän vihaksi.eikö sitä voisi vähän mietiä jos talossa pieni vauva ,että pitääkö tahallaan tulla tartuttamaan.
  18. H

    heippa

    miten teillä jos vaik miehen lapsi käy joka toinen viikonloppu isänsä luona mut just sairastuukin sinä viikonloppuna kun pitäisi tulla .ni jääkö kötiin sairastamaan vai tuleeko teille.
  19. H

    minkälainen päivän ruokalista

    lähinnä kyselin.olen antanut aamuin ja iloin velliä vauvalle jo.ja ei mitä negatiivisiä seurauksia ole. :wave:
  20. H

    minkälainen päivän ruokalista

    3kk ikäisellä pitäsi olla paljonko maitoa entä kiinteitä tai velliä.kertokaa minkälainen vauvasi ruokalista? esim maitoa klo 8.00

Yhteistyössä