Hakutulokset

  1. tipi75

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mä voisin kans ilmoittautua tähän pinoon. Oon yrittänyt lukea noita teidän juttuja, mutta tekstiä tulee niin vauhdilla ettei meinaa perässä pysyä. Eli vähän taustaa itsestäni. Ikää on huomenna 39 vuotta, eli taidan olla porukan vanhin ja 4. ja viimeinen lapsi olis tulossa. Ennestään on 3...
  2. tipi75

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Hei! Mun kirjoitteleminen tähän pinoon syksyn mittaan jäi, mutta ajattelin nyt kuitenkin tulla kertomaan, että minä olen viimein plussannut!! Puolisen vuotta siihen meni, ennen kuin tärppäs. Ei oikein vielä sisäistä asiaa, muuta kun oireista. Joskus lokakuun loppupuolella laskettu aika, vielä...
  3. tipi75

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Aattelin pitkästä aikaa ilmotella itestäni. Täälä alkaa kyllä olla aika lailla toivo tästä kierrosta menny, vaikka peittojen heiluttelun vähyydestä se ei kyllä johdu. On oltu ahkeria... :p Mut siis mun kierto on nyt ihan sekasi. Varsinaisten menkkojen jälkeen oli about viikko tiputteluvuotoa ja...
  4. tipi75

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Toivo tästä kierrosta mennyt, menkat alko tänään eli mulle saa merkata kp 1 yk 3. Näköjään tuo kierukan poisto on saanu kierron sekasi, kun ei mulla oo oikeen koskaan ollu näin pitkää kiertoa, 27 pv. Toivottavasti ei nyt kauheasti alkais noi kierrot heittelemään, kun on sit vähä vaikea tietää...
  5. tipi75

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Ei ne haikarat sit vissiin tienny... :'( Testi tehty ja se oli kyllä niin negatiivinen kun olla voi. Menkkoja ei kyllä edelleenkään näy ja nyt on jo kuitenki 26. päivä, mun kierrolle pitkä. Vaan voihan se tietysti olla, että tuo kierukan poistaminen vaikuttaa tohon kierron pituuteen. Jotenki mä...
  6. tipi75

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Ajattelin välillä ilmoitella itsestäni. Täälä aletaan olla siinä vaiheessa kiertoa, että odottavalla kannalla ollaaan, et kuinka käy. Jotenki mulla on sellanen kutina, et olis voinu tärpätä ja raskaana oltais. Varmaan tänään kaupankäyntireissulla on pakko mennä apteekkiin ja ostaa testi jo...
  7. tipi75

    Neljättä kuumeilevat 2013

    Ei oo tullu moneen päivään kirjoteltua. Vaan eipä täälä mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Alkuviikko meni sairaan lapsen kanssa kotona. Parina edellisenä iltana on peittoja heiluteltu, vaikka aika aikastahan se vielä on täs vaiheessa kiertoa. Mutta.. mukavaa hommaahan se on... ;) Vkonlppu näyttäs...
  8. tipi75

    Neljättä kuumeilevat 2013

    marrasmasu mulla on välillä ihan samanlaiset fiilikset, kun kattoo tätä "sirkusta" minkä lapset välillä aikaan saa tai kun on kaikki oikein pahalla päällä ja kiukkuisia. Et onko mulla ihan kaikki kotona, kun tähän vielä sen yhden vauvan haluan. Vaan kyllä mä sen ihan oikeasti haluan, ei tälle...
  9. tipi75

    Neljättä kuumeilevat 2013

    Moi! Mä voisin kans ilmoittautua tähän pinoon. Eli neljännestä tääläkin haaveillaan. Ennestään on 3 tyttöä, 04, 07 ja 10. Ikää on 38 eli taisin olla tämän pinon vanhin. Mulla taitaa just yk2 alkaa, kun jotain punertavaa tulee väillä kun pyyhkii. Kierto on ollu viime kuukausina tosi lyhyt 20-23...
  10. tipi75

    3-osainen samettikansio vaakakuville

    Eli osaisiko joku sanoa, että mistä saisin lapsen 1-vuotis vaakakuville 3-osaisen samettikansion? Mahdollisesti jostain netistä tilattua. Sellaisia kuulemma on olemassa.
  11. tipi75

    Vinkkejä opettaa lapsi ajamaan ilman apupyöriä!

    Kertokaa omista kokemuksistanne, miten olette opettaneet lapsenne ajamaan ilman apupyöriä. Meidän neiti on jo 6-vuotias, eikä osaa ajaa kyllä yhtään. Yirtetty on opettaa, mutta tuntuu, ettei osaa yhtää pitää tasapainoa pyörän päällä.
  12. tipi75

    Hyvä rintareppu, mikä?

    Otsikossa kysymys jo kuuluukin eli kertokaahan kokemuksianne rintarepuista, mikä merkki on hyvä ja mitä ette missään nimessä suosittele? Ja onko noi reput käteviä ihan pienillä? Lapseni on nyt 2 kuukautta.
  13. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meille syntyi tyttö 18.3.2010 klo 23.19. Neidin strategiset mitat olivat 3975g ja 52 cm. Kotiin päästiin eilen. Tipi75 ja vauva 3 päivää.
  14. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täälä ollaan viimein sairaalassa asti. Toi ballonki-käynnistys ei kypsyttäny paikkoja riittävästi ja nyt on otettu tabletitkin käyttöön. Mutta voi mennä vielä 1-3 päivää, ennen kun vauva syntyy. Varovasti käynnistetään, koska mulla sektio takana, antavat ½ tablettia kerrallaan tänään ja huomenna...
  15. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onpas taas paljo vauvoja synytyt. Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille!!! :flower: :heart: Mulla olis sit huomenna uusi yritys käynnistykseen Sjoella. Toivottavasti sit kans tehdään jotain, eikä taas siirretä, sit menee kyllä hermo täysin!!! Ja jos/kun se ballonki-systeemi on...
  16. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    No joo se Sjoella käynti oli sit yhtä tyhjän kans. Ei mitään käynnistystä sit tehtykään vielä tänään. Sielä on vissiin vähän ruuhkaa, ke aamuna uus yritys. Sittenki voi olla, et kun se pallonki-käynnistyssysteemi on laitettu, niin tullaan vielä mahdollisesti yöksi kotia. Riippuu kuulemma vähän...
  17. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Mulla olis sit parin tunnin päästä käynnistys edessä Sjoella. Alkaa "pikkasen" jännittää ja vähä pelottaakin, et mitenköhän se kaikki sujuu. Eilen illalla oikeen supisteliki kunnolla, mut eipä nuo sit mihinkään johtanu. Tänään vauva ei välttämättä vielä synny, kun sillä "pallo-systeemillä"...
  18. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tääläkin viikot poksuu! =) Tänään aamulla oli ä-polilla Sjoella kasvukontrolli. Vauvalla kaikki ok, mutta "hieman" isohan siitä meinaa tulla. Painoarvio syntyessä heitteli mittaustavasta riippuen 4000-4600g välillä, et aikasta iso vauva tulossa, mut siihen mä nyt olin jo varautunutkin, et...
  19. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Taas on uusia vauvoja syntynyt. Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille!! :flower: Mulla on tänään meinannu vähän jotain supistuksen tapasia olla pitkin päivää. Ei mitään erityisen kipeitä, mutta kuitenkin. Ja alaselkää on särkeny. Et vähä täs elättelen toiveita, et jospa sitä vaikka...
  20. tipi75

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Oikein paljon onnea taas kaikille vauvan saaneille!!! :flower: Perässä tullaan. Tänään oli neuvola ja sielä oli joku nuori sijainen, ihan mukava kylläkin. Kaikki oli kuitenkin ok. Painokin oli -100g viime viikosta, kaikesta syömisestä huolimatta. :attn: Hb oli tehny huiman nousun...

Yhteistyössä