Neljättä kuumeilevat 2013

KAS
Jotenkin kerrankin voin sanoa, että jes, mulla on kp2/26-29. Yk on jo 5 :'(

Kengu tervetuloa. Mun kuukautiset on vaan ollut epäsäännölliset pillereiden jälkeen, eivät onneksi kokonaan kateissa.

Kuis JonMan kävi vai vieläkö odottelet?
 
Ovis oli ilmeisesti eilen. Sain viivan, joka oli yhtä leveä kuin kontrolli, mutta vain toisesta reunasta yhtä tumma... Tänä aamuna tuli jo haaleampi...

Oisko voinu olla?


Lisätään, että voin kyllä ottaa kuvan tuosta huomenna, tänään tosiaan tuli enää tosi hailu... Toivottavasti osattiin hyödyntää, kp 13 ja 15 oli seksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
Mä voisin kans ilmoittautua tähän pinoon. Eli neljännestä tääläkin haaveillaan. Ennestään on 3 tyttöä, 04, 07 ja 10. Ikää on 38 eli taisin olla tämän pinon vanhin. Mulla taitaa just yk2 alkaa, kun jotain punertavaa tulee väillä kun pyyhkii. Kierto on ollu viime kuukausina tosi lyhyt 20-23 pv. Mitäs vielä ensimmäistä lasta yritettiin yli 2 vuotta (sillon oli eri mies, kun näiden kahden nuoremman kans), keskimmäiseen meni 4 kk ja nuorimpaan 7 kk. Kovasti sitä toivois, ettei täs kovin kauaa menis, et sais ens kesänä jo olla kotona.
 
Kengu, Ansukka ja Tipi, tervetuloa!
KAS voi hitto! Pahoittelut :(
Jonmallakin tilanne päällä siellä, toivotaan parasta kuitenkin!

Terkut lämpimästä, en pääse reissusta päivittelemään listaa. Meillä jäi plussapäivän ja vielä seuraavankin touhuilut väliin :( Sitä ennen oli tiheään touhua ja eilen myös, toivon että se riittää!

Oliko sulla tinttu joku päivä testissä selkeästi testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kun kontrolli?
 
  • Tykkää
Reactions: Ansukka
coffeebreak, ei ole ollut. Viivat on nyt illalla olleet taas tummempia... Toisesta reunasta tasavahvoja kontrolliviivan kanssa, muttei koko palkin matkalta.
Ovislimaa? on lorahdellut tänään myös, ihan kuin olisin koko ajan kiihottunut :D
 
Tinttu, mulle kävi noin kun mulla oli SuperOvis :D Hormonit oli korkeella ja testi reagoi juuri noin siihen!!

Mitä tarkoittaa jos lopetin minipillerit 13.8 nyt siitä asti heti seuraavana päivänä tuhrutellu, menkkakipuja muttei kunnon vuotoa??? Voinko laskea nyt kp 2? Sitä ennen kunnon verta on tullut pillereiden aikana 22.7. Että osaisi vähän kartottaa kiertoa millon alkaa. Mulla on kyllä lh-testejä.

Syöttekö ravintolisiä?
kengu
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Moikka!

Joukkoon kuumeilevaan liittyisi 33v. äiti. Poika 06, poika 08 ja tyttö 11. Kierukan otatin pois 7.8. Luulen, että tuli tyhjennysvuoto ja menkkoja odotellessa. Olemme tehneet taikoja, mutta aikalailla vielä tulee jos on tullakseen ajatuksella eli vielä ei ovislaskuja ym :) Kaikki 3 lasta saivat alkunsa aika nopeasti yrittämisen alettua.

Olin jo aivan varma kun tyttö syntyi, että lapsiluku on täysi ja vieläkin tulee tuntemuksia, että onko sitä ihan hullu kun kaipaa vauvaa ja kaikkea siihen liittyvää? Mies on ollut asian suhteen hieman ristiriitaisin ajatuksin, mutta yhdessä elämme asian kanssa päivä kerrallaan ja ihme tapahtuu jos niin on.

Syön multitabs raskausvitamiineja.
 
marrasmasu mulla on välillä ihan samanlaiset fiilikset, kun kattoo tätä "sirkusta" minkä lapset välillä aikaan saa tai kun on kaikki oikein pahalla päällä ja kiukkuisia. Et onko mulla ihan kaikki kotona, kun tähän vielä sen yhden vauvan haluan. Vaan kyllä mä sen ihan oikeasti haluan, ei tälle kuumeelle mitään voi. 3. jälkeen oli kans sellanen olo, että kyllä tää nyt taitaa olla tässä, mutta niin se mieli muuttuu. Mies meillä on aika lailla koko ajan näyttäny asialle vihreää valoa :heart: =)
 
Tervetuloa uudet!!
Minulla kp 9 ja mietin onkohan lyhyt kierto nyt tulossa kun viimeksi oli se pisin, 31 päivää.
Limat on selvästi lisääntyny. Aika nuutunein fiiliksin oon liikkeellä.
En vaan ymmärrä miksi en tule raskaaksi, nyt jo 8.kuukausi menossa ja ihan varmasti ollaan oviksen aikaan touhuttu. Aiemmin yritykset on vieny aikaa vaan korkeintaan puolet tästä.
 
Hei Romanssi,

Mä masennuin pahasti kun ei lasta kuulunut kunnes tajusin vähentää stressiä pois elämästä ja syödä kunnolla, siis ravintolisät yms.
Mulla on tyttö 11/07 ja poikaa tehtiin aina kesään 06/11 kunnes synty sitten 03/12. Eli aika kauan!!
 
Illalla voin laittaa kuvia mun ovistikuista, ei niissä hirveästi ole nähtävää, viiva ei eilen vielä tummentunut, iltaan mennessä, tänään en ole vielä dipannut, kun aamupissasta ei saa tehdä :D

Tosi vahvaa viivaa en siis ole vieläkään saanut, sellaisen puolivahvan (toisesta reunasta tumma) kylläkin, eilen. Limoja on, halujakin :D Tänään kp 17/27-28...
 
Viimeksi muokattu:
Taisin luvata teille jotain. Katsokaa nyt miten nuo viivat tulee ja menee - miksi :confused:
Vähän tullut tikutettua, :ashamed: kun hämmentää tuo "aaltoilu" viivan vahvuudessa... Kp 11 oli vielä täysin nega, ei edes viivanpaikkaa testiviivalle... Kp 13 on tosi hailu...
Tsempatkaa mua jooko jotenkin? :D

HQjACe - Image - Aijaa.com

A = Aamu (10.30), IP = Iltapäivä (14.00), I = Ilta (18.00)
 
Viimeksi muokattu:
Huh mikä tikku rivi Tinttu85! :D Minust tuo on ihan vahvistumaan päin. En tosin ite oo koskaan ovista tikutellut, niin ei hajuakaan miten sen pitäisi mennä?

Täällä ei mitään uutta. Kp 30/28, ei vuotoa, testata en oo tänään uskaltanut. Järetön juilinta mahassa jatkuu... Jos ei yöllä ala, niin aamulla testaan taas. Mulla on aika myöhään näkynyt plussa edellisistä, niin vielä en luovuta sen ajatuksen kanssa. :)

Millä kiertopäivillä te ootte edellisiä plussanneet?
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Täällä odotetaan että loppuis joskus vuoto ja päästäisiin hommiin! :D

Mähän siis imetän edelleen tuota kuopusta (1v). Aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet nopsasti ensimmäisellä tai toisella yk:lla... Toivottavasti sama tahti jatkuisi, mutta kun tosiaan ikää tulee koko ajan lisää (pian 34v) niin ei mitenkään itsestäänselvyytenä seuraavaa raskautta pidä.

Esikoisen jälkeen tuli oltua reilu 5v työelämässä ja totesin, että mielelläni viihdyn nyt kotona sen ajan kun on mahdollista! Tällä hetkellä on suunnitelmissa olla kotona niin pitkään kuin kuopus sen 3v.. mutta jos tietty vauva vielä tähän saadaan, niin täytyy miettiä uudestaan. Toiveissa olisi joskus tehdä oma kotikin, mutta sitten vasta mahdollista kun palaan takaisin töihin.. Niin ajateltiin että nyt on niiden lasten aika ?

Ovistikkuja minäkään en ole edes nähnyt, saati kokeillut. :)
 
Onpa täällä vilkasta, kiva! :)
Marrasmasu tervetuloa ja pikaista visiittiä! Yritän päivitellä listan ajan tasalle kun kotiudun, jollei tietenkin joku jaksa tehdä sitä tässä välissä.
Tinttu, luulen et ovis vasta tulossa. Minulla tehnyt kans tuota että ensin olevinaan vahvistuu mutta itse se ovis tuleekin vasta myöhemmin. Silloin testiviiva suprastaan hyökkää ulos tikusta. Näin mulla, voi tietty muutoinkin mennä..
Täällä vielä harjoituksia jatketaan ;)
 
KAS
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

17.8.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......19/28-30......yk4.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)..............4/26-29......yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..............9/26-30....yk7.........
Miinu84(28)...........4/25-28....yk3.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa (23)............31/28.........yk2......-09(T), -11(P), -12(T)
ainomaija (34)........13/28-29.......tjot.......p05, p06, t09
Tinttu85 (28).........18/27-28.......yk4...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(33)..........5/26-29.......yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma........xx/xx........yk?........11/-07, 03/-12 ja 02/-13.
tipi75(38)................3/20-23......yk2........T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..........xx/xx......yk1.........P-06, P-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)

Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1[/QUOTE]
 
KAS
Koitin nyt parhaani mukaan päivittää. Pahoittelen virheitä ja uusien tiedoissa puutteita.

Saadaankin jännitellä JonManin uutisia Kyllähän meidänkin pinoon sais taas välistä plussa tulla. Mä niin kyllä toivoisin sitä tästä kierrosta Romanssille, jonka fiilikset pitkälti jaan.

Esikoisesta tein plussatestin su, kun kuukautisten piti alkaa ke. Kuopuksesta tein to, kun kuukautisten piti alkaa su.... Mut häpeäksenikään en muista, miten tein keskimmäisestä. Sen muistan, että kolme viikkoa siitä, kun päätettiin, että toinen saa tulla, oli raskaustesti positiivinen :heart: Mä oon jo miettinyt, pitäskö miehen käydä testeissä. Jotenkin en usko, että mus ois kauheaa syytä tuohon raskaaksi tuloon, kun nuo kolme on niin helposti alkaneet. Mä ei hoitoihin lähdetä missään tapauksessa, mut selventäis sitä, et onko kuumeilu "turhaa" vai oisko vaan parempi keskittyä ihan muihin asioihin.

KAS
 

Yhteistyössä