Hakutulokset

  1. taru82

    Pco ja laihdutus

    Hei kaikki pco:laiset ja muutkin! Monirakkulaiset munasarjat omaavana olen tutkinut paljon laihdutuksen merkitystä munasarjoihin, ja vaikutus näyttää olevan suuri. Minulla on molemmat munasarjat helminauhamaiset, vuosi sitten on tehty laparoskopia, kaikki oli ookoo, clomit käytetty, ei...
  2. taru82

    Kun äiti kiristää lapsen kustannuksella...

    Meillä siis sellainen tilanne että avokkini maksaa viidestä lapsesta 300 euroa elareita kuukaudessa. Kolme lapsista oli meillä koko kesän, ovat myös talvisaikaan lähes joka viikonloppu täällä. Ongelmaksi onkin muodostunut se ettei lasten äidille riitä mikään. Täydet elatukset menivät joka...
  3. taru82

    Clomistit!!

    Onko täällä muita kanssasisaria jotka nappailevat clomeja tällä hetkellä? Itsellä nyt ensimmäinen satsi otettu ( 1tbl/päivä), aamulla otin viimesen pillerin ja nyt kp 7. Olisi kivaa jännätä yhdessä ja jakaa kokemuksia. Jännityksellä odotan tapahtuisiko muutaman päivän päästä kauan kadoksissa...
  4. taru82

    Terolut ja vuodon määrä !?!

    Eli ensimmäinen terokuuri takana ja yllätyin ( negatiivisesti) kun menkat olivat todella runsaat. Runsaat mulla on jo aina pillereiden jätön jälkeen ( vuoden), mutta pienessä mielessäni kuvittelin että nämä ko. lääkkeet hillitsisivät vuotoa tai eivät ainakaan lisäisi sitä. Viimesen pillerin otin...
  5. taru82

    Kauanko syötte Teroluteja putkeen ja minä kp:nä!!

    Eli mun lääkäri määräs kp 14- 25. Mietin vaan et eiks se oo yleensä 10 päivän kuuri...
  6. taru82

    Seurantaultraan vasta toisessa clomikierrossa!?!

    Eli sain tänään clomi+tero reseptin, mutta lääkäri katsoi aiheelliseksi tulla seurantaultraan vasta toisessa clomikierrossa. Terot aloitan kp 15, nyt kp 10, ja clomit sitten seuraavan kierron 3 pvä. Onko muilla kokemusta ettei ensimmäiseen clomikiertoon oteta ultrausta.. itse ymmärsin asian...
  7. taru82

    Etävanhemmat! Osallistutteko lapsen isoihin hankintoihin elatusmaksun lisäksi??

    Meillä asiat sillä lailla että miehen ex on pyytämässä harvakseltaan rahaa älyttömiin hankintoihin, jotka hän on kaiken lisäksi itse päättänyt. Esimerkkinä että pojalle pitää saada 2000 euron mopo, viisilapsisessa perheessä ei mun mielestä sellaiseen pitäis olla varaa... Oletteko samassa...
  8. taru82

    Onko muilla Pco:laisilla pitkäkestoiset/tiputteluvuodot?

    Täällä taas mennään yhdeksättä vuotopäivää... tiputtelee tiputtelee tiputtelee :/ Ajattelinkin kysyä että mites teillä muilla, kestääkö vuodot pitkään vai onko ns. normimenkat?
  9. taru82

    Te joille clomit ovat tuoneet positiivisen tuloksen!

    Olisi kiva kuulla onnistumistarinoita clomeista, itse olen niitä aloittelemassa pikapuolin.. Kauanko meni aloituksesta plussaan? Löytyykö muita jotka aloittamassa clomikuurin piakkoin?
  10. taru82

    PCO:laiset! Onko teillä "ylimääräisiä" kipuiluja??

    Onko teillä "normaalit" kuukautiskivut vai onko jotain ekstrakipuiluja? Hauskaa tässä on se että ovulaatiota ei tapahdu ja silti on olemattoman ovulaation aikaan kipuja. Onko teillä näin?
  11. taru82

    Onko täällä kovista kipukohtauksista kärsiviä??

    Eli onko kellään ollut vastaavanlaisia kipukohtauksia, ettei pysty sillä hetkellä edes istumaan kun sattuu tuonne alapäähän niin paljon? Nämä kipukohtaukset on mulla just ennen vuotoa ja joskus kierron keskipaikkeilla, alkavat yhtäkkiä ja kestävät puolisen tuntia.. :( Sanalla sanottuna tuntuu...
  12. taru82

    Onko kellään ollut ultrauksessa munasarjat hukassa?!?

    Eli kävin eilen ultrauksessa ja lääkäri ei saanut kuin toisen munasarjan näkyviin, ja senkin huonosti.. :/ Ihmeellistä sinänsä että kävin viimeksi marraskuussa ultrassa ja siellä näkyi molemmat moitteettomasti. Onko kellään siis kokemusta vastaavasta ja jos näin niin mistäköhän voisi johtua...
  13. taru82

    HELP!! Ensikäynti naistentautien klinikalla ja menkat...

    Elikkäs huomenna olisi ensikäynti sairaalassa ja juuri tänään sattui sopivasti alkamaan menkat.. :/ Onko kellään tietoa vaikuttaako asiaan, eli pystyvätkö nyt sitten muuta tekemään kuin keskustelemaan? Itse oletin että ultraus ois varmaan muuten tehty ja mahdollisesti aukiolotutkimus. Taitaa...

Yhteistyössä