Hakutulokset

  1. V

    Te joilla kilpirauhasen vajaatoimintaa, kertokaa kokemuksia miten se huomattiin.

    Itselläni sitä epäiltiin jo reilu vuosi sitten ja kokeet otettiin. TSH oli 3,7 eli ei ihan raja arvon yli enkä siis saanut lääkitystä. Oireita on olut jo ainakin pari vuotta. Väsymystä, lievää masennusta, hiukset lähtee ja paino nousee vaikka kuika yrittäisin vahtia syömisiäni. Meillä myös...
  2. V

    Vauva allerginen Prepulsidille :O

    Meillä on 3kk poika jolla muutenkin ollut ongelmia löytää sopivaa korvikettakin. Neocatestakin ripuloi. Nyt sitten on mennyt paremmin kun korvikkeena Profylac, mutta oireilua on kuitenkin ollut koko ajan. Vauvalla lääkityksenä refluksiin on ollut Prepulsid, mutta nopeasti huomasin että...
  3. V

    Neocaten kanssa pahoja ongelmia :(

    Meillä on pian 3kk ikäinen poika jolle puhkesi allergiat ihan yhtäkkiä ja tosi rajuna. Imetysdieettiä yritettiin mutta poika huusi vain enemmän. Sitten aloitettiin Almiron. Pari päivää meni paremmin mutta sitten huuto alkoi jälleen. Nyt korvikkeena siis Neocate ollut jo reilun viikon mutta...
  4. V

    Rintatulehdus :(

    Kuinka nopeasti mennyt ohi lääkekuurilla? Eilen illalla iski ihan puuntakaa. Ensin rinta oli aika arka, tunnin päästä jo tosi kipeä ja siihen perään nousikin jo korkea kuume. Nyt olen ihan reporankana täällä kotona ja mieskin joutui jäämään töistä pois hoitamaan lapsia :( Olo on aivan hirveä...
  5. V

    Tyhmä kysymys FarmVillesta..

    Miten hemmetissä siitä joulukuusesta pääsee eroon??!!!! Kun sitä klikkaa niin tulee vaan "Move" eikä muuta..
  6. V

    *~~*~~* Keskenmenon jälkeen plussanneet MARRASKUUSSA*~~*~~*

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  7. V

    Farmville kysymys

    Miten ihmeessä ja miksi mulla yhtäkkiä katosi kaikki setelit siellä?? Niitä oli 25 kertyneenä :( Ja yhtäkkiä kun eilen menin sinne niin niitä oli 0 seteliä! Aika hanurista on.. Ja en ainakan ole niillä ostanut mitään. Onko kellekkään muulle käynyt niin??
  8. V

    ¤¤ Keskenmenon jälkeen plussanneet LOKAKUUSSA ¤¤¤

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  9. V

    Mitä tämä voisi olla??

    Toista lasta jo odotan rv 23+6 ja ekassa raskaudessa en vastaavaan törmännyt. Yöllä kun herään monta kertaa vessaan niin jaloissa on ihmeellisiä kutisevia länttejä joissa sellaisia hyttysenpureman näköisiä paukamoita. Näiden länttejen kohdat vaihtelevat ja aamulla niitä ei ola lainkaan. Ne...
  10. V

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  11. V

    Kokemuksia Lugesteronista kaivataan

    Mulla on nyt toista kiertoa Lugesteron käytössä kun kärsin toistuvista km:sta, eli raskauden tueksi kun epäillään että istukat ovat jääneet ehkä kunnolla kehittymättä. Viime kierrossa luulin jo melkein että olen taas raskaana kun oli kaikki oireet kasassa, mutta oireet johtuivatkin Lugeista ja...
  12. V

    Todella herkät raskaustestit ->kokemuksia kaivataan

    Mitä suosittelette ja mitä kaikkia herkkiä raskaustestejä on olemassa? Clearblue tietenkin mutta se on alkanut epäilyttämään kun tuossa yhdessä pinossa oli moni saanut vääriä plussia sillä.. Vilja kai on yksi, minkä tiedän mutta mistä sitä testiä saa? Meillä on se tilanne että joudun...
  13. V

    Fertest ovulaatiotesti, mistä saa tilata?

    Joskus näin niitä jossakin nettiapteekissa mutta nyt kun niitä pitäisi tilata niin en muista mikä nettiapteeki oli kyseessä :headwall: :headwall: Olen jo aika monta käynyt läpi mutta en löydä...
  14. V

    Liian monta enkeliä- kerho perustettu toistuvista keskenmenoista kärsiville

    Kerho on tarkoitettu niille jotka ovat kokeneet monta keskenmenoa. Tervetuloa uusille mukaan kerhoon! Lisätietoja saa minulta yv:tä lähettämällä.
  15. V

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät huom!

    Laitoin tuonne lapsettomuus puolelle meille pinon pystyyn koska onhan tämä yksi lapsettomuuden muoto ja tuo kuumeilu puoli on alkanut jo rassaamaan vähän minua kun siellä kaikki raskautuvat tuntuvat aina onnistuvan raskaudessa ja minä tipun aina o-puolelta takaisin.. Toivottavasti sinne...
  16. V

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät

    Tervetuloa tähän pinoon jos kärsitte tästä surullista ongelmasta, myöskin jo raskaana olevat. Tuetaan toinen toistamme vaikessa asiassa ja iloitaan myös yhdessä onnistumisista. Tämähän on myös yksi lapsettomuuden muoto.. Tässä pinossa...
  17. V

    Onko kellään käynyt näin kummallisesti..

    Meidän poika (1v9kk) on laaja alaisesti allerginen maidolle, kananmunalle ja viljoille. Nyt poika on vehnä altistuksella ja huomenna tulee viikko täyteen eikä mitään reatiota ole havaittavissa. Kakka normaalia, posket eivät punoita, nukkuu todella hyvin. Kaurasta ja ohrasta näkyi viime kesällä...
  18. V

    Losec Mups lääkkeestä kokemuksia kellään?

    Annoin tänä aamuna ekan tabletin 1v5kk pojalle ja liotin sen ohjeiden mukaan pieneen vesitilkkaan ja annoin sen lusikalla pojan suuhun. No poika sylki siitä varmasti puolet pois ja yski ja kyökki päälle. Miten ihmeessä sen saa annettua tuollaiselle taaperolle siten että se myös sen ottaa...
  19. V

    Tuulimunan jälkivuodosta kokemuksia kaivataan

    Jep eli minun raskaus todettiin tuulimunaksi ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin viime torstaina. Ultrassa löytyi vain sikiöpussi joka vastasi rv 7+2 ihan sen mitä pitikin olla mutta se oli täysin tyhjä, edes ruskuaispussia ollut kehittynyt. Nyt ihmettelen sitä että jälkivuoto on oikeastaan jo...

Yhteistyössä