Kokemuksia Lugesteronista kaivataan

Mulla on nyt toista kiertoa Lugesteron käytössä kun kärsin toistuvista km:sta, eli raskauden tueksi kun epäillään että istukat ovat jääneet ehkä kunnolla kehittymättä.
Viime kierrossa luulin jo melkein että olen taas raskaana kun oli kaikki oireet kasassa, mutta oireet johtuivatkin Lugeista ja vuoto alkoi sitten vähän myöhässä.
Nyt tässä kierrossa alkoi rinnat turvota jo ennen ovulaatiota mitä ei ikinä ole tapahtunut ja nyt kun olen kolmatta päivää ottanut Lugeja niin raskausoireet on taas mahtavat, masua turvottaa, tissit kuppikokoa isommat ja masua myös vihloo.

Onko teillä kaikilla näin kovat sivuvaikutukset Lugeista vai onko se harvinaisempaa??

Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen :)
 
No mites sitten kun puhutaan niin paljon lugejen aiheuttamista sivuoireista loppukierrossa niin miksei niitä oireita sitten välttämättä ole heti kohta lugekuurin alettua? Just niin kuin leinikki kirjoittikin.

Eli jos minulla ei ole vielä viiden lugepäivän jälkeen mitään sivuoireita niin tulekokaan niitä? Annostus on 600mg/pv.

Sinulle leinikki en kyllä osaa kommentoida, nämä luget on minulle uusi juttu.
 
Oireet ovat varmasti hyvin yksilöllisiä. Minulla oireet ovat alkaneet jo muutaman päivän sisällä. Koskaan en ole aloittanut Lugeja ennen ovulaatiota, vaan vasta inseminaation tai alkionsiirron jälkeen.
 
Mulla on luget alkaneet aina pari päivää ennen alkionsiirtoa j amuutamien päivien kuluttua oireet on alkaneet. Rinnat kipeät ja turvonneet. Maha turpoaa. Palelua. Kuvotusta. Kaikkein vähiten mulla oli oireita niistä tässä hoitokierroksessa mistä plussasin....oireet alkoi vasta plussan jälkeen.
Ihmiset muutenkin reagoi noihin hormoneihin erilailla.
 
Mä en oo saanu lugeista mitään oireita.. ala kautta ollu mulle ohje. Mulla annostus oli 2 aamulla ja 2 illalla eli 800mg/pv. Oon käyttäny niitä heti punktion jälkeen eli pari päivää jo ennen siirtoa.
Mua on toki onnistanut kun ne kaks kertaa ku oon niitä käyttänyt niin molemmista on tullu plussat.. joten en tiedä vaikuttaako sitten alkanut raskaus asiaan. Mutta ei mulla ollu kyllä sitten mitään raskaus oireitakaan. Pari hassua vihlasua ja se oli siinä.
Ei mulla kyllä vieläkään oo mitään raskausoireita.. joten on kovin vaikea uskoa, että sitä todella on raskaana. Eka raskaus oli kyllä kans aika oireeton, joten samalla mennään.. :)
 

Yhteistyössä