Hakutulokset

  1. P

    Meille tuli vauva <3

    :heart: Meille syntyi vihdoinkin rv41+6 kauan odotettu pieni ja hurmaava poikavauva keskiviikkona 3.9.2008 klo 19:25. :heart: Mittaa miehellä on 3965g, 53cm ja pipo 36cm, oli siinä tekemistä mutta loppu hyvin kaikki hyvin! =)
  2. P

    Pidättehän peukkuja mulle?

    Huomenna aamuste aikasin yliaikaiskontrolli ja pidättehän peukkuja että saisin jäädä jo sinne sisälle käynnistettäväks! Muuten olisi torstaina se edessä ja tuntuu jotenkin turhalta ajella tätä pitkää matkaa edes takaisin päivän välein...
  3. P

    Mitä tää poksuminen ja naksuminen on?

    Siis oikeesti, osaako kukaan sanoa mitä nää ihme riks raks ja poks -äänet on? Siis kyse on mun mahasta joka on alkanut poksahtelee ja naksahtelee... Nyt tulee rv tasan 41 täyteen ja maha on alkanut poksumaan kummasti... :o
  4. P

    Lähettäkää mulle supistuksia tai jotain...

    Mä haluan jo synnyttämään... |O Nyt rv 40+4 ja jotain äksöniä ois jo kiva saada tähän hommaan. Persii on niin kipee ja selkää jomottaa... voi kumpa ei tartteis enää kauaa olla tän "pallon" kanssa!
  5. P

    Onko tänää siivouspäivä?

    :wave: Mä täällä yritän kovasti saada jotain aikaseks... mut koneella istumiseks tää taitaa mennä!
  6. P

    Ei kai tää oo mitään raskausmyrkytystä... tai alkavaa sellasta???

    Nyt viikoja 39+6 ja eilisestä lähtien on päätä särkenyt. Tai ei ihan koko aikaa, mutta eilen päivällä särki kovasti päätä ja se helpotti illan mittaan... Nyt taas alko nuppia kiristää ja vatsakin on jotenkin ihan outo, sellanen kiristävä ja nipistävä. Silmissäkin tuntuu jotenki omituiselta, ihan...
  7. P

    oiskohan lähipäivinä...

    ...synnärille lähtö edessä, kun maha on jo kolmatta päivää ollut tosi outo. Tuntuu että se painaa tuplasti enemmän kuin vielä muutama päivä sitten ja mahaa kiristelee. Kivuttomia supistuksia on sillon tällöin tullut... Olo on siis todella RASKAS. Rv on nyt kasassa 39+3. Voi kumpa pääsis jo...
  8. P

    Kiertelin tänään kirppiksellä ja...

    ...pisti silmään, että siellä oli yllättävän paljon vanhoja rintsikoita myytävänä. Ostaako niitä joku...? Mulla ei tulis mieleenkään laittaa omia vanhoja myyntiin saatika ostaa.
  9. P

    Kumpi?

    Aattelin tilata turvakaukaloon tälläsen mutta en osaa päättää kumpi ois kivempi... vai tuo tummempi on ilmeisesti todellisuudessa harmaa, ei noin tumma kuin kuvassa.
  10. P

    Hei te jo synnyttäneet

    Ois tällänen kyssä, että minkälaisia "oireita" tai olotilan muutoksia huomasitte ennen kuin synnytys alko olla käsillä? Mulla menossa nyt rv38+1 ja alavatsassa on ollut inhottava tunne jo pari päivää ja hieman on sillon tällöin supistellut. Mahakin on jo valahtanut todella alas... Voiskos tässä...
  11. P

    Nyt se on OHI!!!

    Mun kauheesti jännäämä synnytystavanarviointi on takana päin!!! Vauveli olikin kääntynyt jo pää alaspäin, vaikka toisin luultiin ja lekuri koitti paikat sisältä päin ja MAHTUU MAHTUU!!! Arvioitu syntymäpaino siinä reilut 3,5kg... Hiukan kyllä arveluttaa tuon lääkärin touhut, kun nyttenkin...
  12. P

    Jumittaako muillakin?

    Jumittaako muillakin nää sivut vai onko tää mun masiina sekoomassa?
  13. P

    Napakoru ja raskaus

    Onko jollain mennyt tuo napakorun reikä umpen raskauden aikana? tahtoo tietää...
  14. P

    Kysymys astianpesukonesuolasta

    Eli mistä hitosta saa ostettua tuota astianpesukonesuolaa???? ravasin tänään kaikki maholliset marketit läpi ja ei missään. Hankittiin uusi astianpesukone ja se vaatii tuota ihme suolaa... Onko kellään mitään tietoa? Saako sitä kodinkoneliikkeistä vaan ja ainoastaan? Meijän entinen masiina ei...
  15. P

    G: mitä voita/levitettä käytätte?

    Tuossa kun oli tuo juustogalluppi, niin mitäs levitettä laitatte leivänpäälle vai laitatteko ollenkaa? Mä en oikeesti voi käyttää muuta kun oivariinia... mies käyttää beceliä, eli omat voit löytyy kummallekki.
  16. P

    Peittelemäääään....

    Tää mamma taitaa tilata nukkumatilta kyydin höyhensaarille... Joten huomiseen ja kauniita unia... :wave:
  17. P

    TYKS ja synnäriin tutustuminen

    Neuvolasta sanottiin että tyksi ei välttämättä järjestä henkilöstövajeen takia synnärille tutustumiskäyntejä nyt kesällä? Onko kukaan kuullut moisesta? Haluaisin niiiin paljon päästä kattomaan minne sitä sitten joutuu ja muutenkin keskustelemaan asioista. Eli onko kellään mitään infoa asiasta?
  18. P

    Kuinka aikasin pakkasitte...

    Eli kuinka aikasin pakkasitte laukun valmiiksi synnäriä varten?
  19. P

    V***u mikä päivä...

    Tää päivä on ollu ihan PERSEESTÄ, :headwall: tekis mieli jo alkaa itkee :ashamed: Aamulla jäin ilman autoa, sitten sain ultraan ihan paskan ajan (klo 8.30 ja mulla on sillon aamuvuoro ja työmatkaakin on 20km, eli siinä sitten saa ajella edes takas eli kilometrejä tulee päivän mittaan...
  20. P

    Millä rv:lla teillä tuli ennenaikaisia supistuksia?

    Eli millon teillä tuli ensimmäisiä supistuksia? millä rv:llä? Itsellä on rv16 meneillään ja tänään töissä taisin saada kokea ensimmäiset supistukset ja eivät tuntuneet mitenkään mukavilta... Itse asiassa ei ole mitään hajua miltä supistukset tuntuvat, mutta neuvolan täti uskoi näiden olleen...

Yhteistyössä