Napakoru ja raskaus

JONSERED Karhunkantaja
Ei se umpeen kasva, jos kerran on parantunut. Kutistuu ja kuroutuu kyllä kasaan, jos kauan on ilman korua. Korua voi pitää, kunnes tuntuu ikävältä, eli about vkolle 39 :saint: :D
 
huh, mulla koru ollut jotain 4-vuotta eli toivoa varmaan on... tosin eipä tuo maha ikinä missään esittely kunnossa ole ollut, mutta oon vaan niin tottunut siihen koruun ja haluasin sen vielä laittaa takaisin. Mulla tuo nahka tuosta reiän päältä on venynyt aivan kauheeksi, sellaseksi punaseksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
huh, mulla koru ollut jotain 4-vuotta eli toivoa varmaan on... tosin eipä tuo maha ikinä missään esittely kunnossa ole ollut, mutta oon vaan niin tottunut siihen koruun ja haluasin sen vielä laittaa takaisin. Mulla tuo nahka tuosta reiän päältä on venynyt aivan kauheeksi, sellaseksi punaseksi...
Mulla oli koru 7 vuotta, eikä mitään toivoa ettei ois kasvanut umpeen :whistle:
 
joanna
mulla oli napakoru kerennyt oleen 2.6vuotta ennen raskautta. otin sen pois ja se meni umpeen kahdessapäivässä. kielikoru oli pois vuoden ja meni läpi nätisti. nyt sitä en enää käytä,enkä usko että menisi enää läpi muutenkun survasemalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Ei ole umpeutunut. Nyt olen ollut kohta kolme vuotta ilman korua ja vieläkin on reikä. Ainut, että ekassa raskaudessa reikä hiukan venyi, olisko auttanut, jos olisin ottanut korun aikaisemmin pois, en tiedä, voihan se venyä ilman koruakin.
Mulla vaihtui neuvolantäti tuossa kuukausi sitten nuorempaan ja ihmettin hänelle tuota venymistä, niin hän sanoi että koru kannattaa ottaa heti pois niin välttää paremmin tuon venymisen... ite tosiaan otin keskiraskauden ultraan sen pois ja en enää takasin viittinyt laittaa.
 
vv
mulla alkoi joskus 25 viikon mailla olee koru tiellä. vaiks hommasin joustavan muovikeppikorunki. yks arven alku tuli reunaan..sit koru oli pois reilu puol vuotta ja oli ummessa mut puhkasin sen eikä sattunu. vähän tulehtui mut parani nopeemmin ku uus lävistys..
 

Yhteistyössä