Hakutulokset

  1. T

    .

    .
  2. T

    Onko 20 e liian vähän joululahjasta kummilta?

    Enpä paljoa ajattele sitä rahana että kuinka paljon laitan yhteen kummilapseen. tänä vuonna yksi sai 5€:n fleece takin, toinen saa 10e:n pyjaman ja kolmas lahjakortin. Ikinä en ole kyllä 20e laittannut kenenkään lapsen/ kummilapsen lahjaan. enkä varmaan tule laittamaan ellen voita lotossa.
  3. T

    Tahdomme laihtua

    Vautsi mitä tuloksii tääl on! :D Itse tulin juuri kuntonyrkkeilystä ja vatta huutaa jo toista päivää ruokaa :whistle: Meinaan kävin eilen hiukan vaa`alla kurkkiis.. :popcorn: tsemppiä!
  4. T

    Tahdomme laihtua

    Moikka kaikki! Ajattelin nyt tulla tänne rimpsuni laittamaan, vaikka päätinkin että tiistaina puntaroin.. Mut nyt on kyl ihan pakko. Aikasemminhan valittelin kun ei tuo paino tipu minneen ja joku kirjoittikin että oonko mittan itteni.. ja tänään sen sit tein.. ja en kyllä voi uskoa noita...
  5. T

    Tahdomme laihtua

    Heippa! Unohin eilen ihan tulla ilmoittamaan tuloksia tänne, tässä ne nyt taas on Tyttö-nen Tavoitepaino: 65kg Lähtöpaino: 80kg Pudotusta viime viikosta: -500g Paino nyt: 77,3kg Parempi noin kuin plussaa :D Tänään olis tarkotus vielä polkasta jonku sortin lenkki. On tässä vähän...
  6. T

    Paljonko käytät rahaa omiin vaatteisin ja kenkiin vuodessa?

    Hmm.. Omiin menee varmaa vuodes toi pari tonnii :S Joka viikko jotaa tulee osteltuu ja lapsen vaattteisii varmaa vähä enemmän :D Minkäs sille voi jos on aina pakko ostaa, vaatefriikki ku on :laugh:
  7. T

    Paras täyte kakkuun?

    itse teen yleensä mansikkamoussea tai mustikka..
  8. T

    Tahdomme laihtua

    Yleensä oon maanantain aamulla käynyt vaassa, mutta nyt tuli poikkeus ja kävin illalla :cool: Oon kyllä miettinyt että jos siirtäis punnituspäivän tiistaihin.. No täytyy vielä harkita :laugh:
  9. T

    Tahdomme laihtua

    Heissuli vei tässä mun listani Tyttö-nen Tavoitepaino: 65kg Lähtöpaino: 80kg Pudotusta viime viikosta: +800g Paino nyt: 77,8kg ja niinkun odottelin miinusta. :kieh: Noh, tuohon voi johtua että söin jokin aika sitten :whistle: Keskiviikkona olis sit eka kuntonyrkkeily ja siel olis...
  10. T

    Tahdomme laihtua

    Ihan nyt jo jännittää huominen puntarointi. :eek: tekis niin miel mennä jo tänää kurkkii, mut en,en mene :laugh:
  11. T

    Tahdomme laihtua

    Iloksi: Noo osittain olen siinä mukana :D En ole tuota tullut ajatelleeksi. täytyyki kaivaa mittanauha jostain. Kävin tuossa tunti sit vaa`assa uuestaa ja nyt se näytti -2kg eli samaa kuin viime merkinnöissä. en kyllä tiiä mikä tuota vaivaa. :headwall: Ainiin ja tässä minun merkintäni...
  12. T

    Tahdomme laihtua

    No tää ei kyl enää voi olla totta. Joko toi meijän vaaka on p*skana tai sit on kyl jotaa muuta. :kieh: Taas ne hemmetin kilot tuli takasin :mad:
  13. T

    Tahdomme laihtua

    Viikonloppu taas edessä :whistle: Sisko soitteli tänään että lähdenkö taasen mukaan kun 6.9 alkaa kuntonyrkkeily, tottakai lähen :cool: Viimeeks ollu joskus pari vuotta sitte siellä :whistle:
  14. T

    Tahdomme laihtua

    Kiitos kiitos, jotenkin semmoinen tunne että ens viikolla vaaka näyttää plussaa :D Mukaan lähdin siihen go fat go haasteeseen. Olen kyllä täs miettin et olikohan sittekä fiksuu lähtä siihe. En oo nimittäin koko pienen elin ikäni syöny koskaa noin paljoo mitä siin pitäis syyä ja silti oon...
  15. T

    Tahdomme laihtua

    Enpä oikeestaan mitään. Syöny syöny ja syöny :laugh: Välil vähä ulkoillu ja koittan vähentää herkkuja. :whistle: Nyt vaa ku pysyiski poissa ettei tulis takas niiku jokunen viikko sit tuli :ashamed:
  16. T

    Tahdomme laihtua

    Ei hyvää päivää, aattelin jo et jääks mun kirjottelut pois ku ei meinan löytyy enää tät sivustooka enkä muistan otsikkoo et mis tää o :eek: loppu hyvin kaikki hyvin, löysin tän ja toivottavast jää jonnee tonne muistii :|
  17. T

    Oletteko katsoneet profiilianne?

    On kyl niin perseest tää koko uus juttu et huhheijaa :kieh:
  18. T

    Tahdomme laihtua

    Oi ja voi :D Kauhee nälkä ois, mut vaaka näyttää pari kiloa vähemmän :whistle: Oisko se tänää niiku diettipäivä sit. :laugh: tässä olis mun rimpsuni: Tyttö-nen Tavoitepaino: 65kg Lähtöpaino: 80kg Pudotusta viime viikosta: -2kg Paino nyt: 77kg
  19. T

    Tahdomme laihtua

    Kiiitos tsempeistä :ashamed: Koitan parhaani ja oon nyt ottan tavotteeks et saan ton luvun 27pv mennes 75 :whistle: Tsemppei muillekki! :flower:
  20. T

    Tahdomme laihtua

    Puuh ja pläääh! :'( Miten tää nyt on taas näin vaikeeta. Ukkoku tulee kotia, niin juoksen tosta ovesta pihalle ja suuntaan pururadalle. :( Tekis miel vaa luovuttaa, ku ei näytä oikee onnistuvan.. Mut, minähän en periksi anna! |O Tässä tänään vaa`an näyttämä lukema :ashamed...

Yhteistyössä