Oletteko katsoneet profiilianne?

Ai siis, kun olet kirjautuneena niin nikkisi jälkeen on vihreä valo? Ymmärsinkö oikein?

Tämä on eka ketju jonka avasin ja tunnustaa ja näyttää oudolta. Vanhastaan menee varmaan pari viikkoa ja oppii käyttämään tätäkin.

Aika hidas on :| <-- kiva kun on hympillekin selitykset tuolla :D
 
Siis mä olen nyt aivan ulalla, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys.

Miten kaverilistalle pyydetään kavereita?
Mistä saa nuo peukkujutut, mitä ne edes on?
Mistäja miten te noita kuvia olette napanneet?

Ihan ensi-ihmetyksiä nämä. Huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;21883725:
Justiinsa juu. Käyttäjätunnuksena olikin nyt sitten nimimerkki. Kyl on persiistä tää uudistus.:rolleyes:
Tätä ongelmaa ei ole ollut kaikilla, jotkut pääsevät kirjautumaan ihan normaalisti niinkuin vanhalla palstallakin, joillakin tarvitsee laittaa nimimerkki käyttäjätunnuksen paikalle. Tämäkin asia on huomioitu ja kuten sanottu, tämähän on nyt vielä testivaiheessa joten teidän huomionne ovat ehdottoman tärkeitä ja tervetulleita.
 
Siis mä olen nyt aivan ulalla, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys.

Miten kaverilistalle pyydetään kavereita?
Mistä saa nuo peukkujutut, mitä ne edes on?
Mistäja miten te noita kuvia olette napanneet?

Ihan ensi-ihmetyksiä nämä. Huh.
Kuvat ovat avataria ja niitä löytyy useilta eri sivustoilta, googleen vaan avatar ja sieltä valitsemaan, sen voi liittää sitten oman profiilin muokkaustilan kautta näkyviin.
Kaveriksi voi lisätä niin että menee toisen palstailijan profiiliin ja painaa avatar-kuvan alla olevaa + lisää kaveriksi - kohtaa.
 

Yhteistyössä