Tahdomme laihtua

Juu no ei tää sivu kyllä muutoksista oo nopeemmaksi muuttunu.. Puuh, edelleen tökkii kovasti, mut ihan hauskasen näkönen.

tyttö-nen on kyllä melko varmasti tämän viikon suurin pudottaja! Luoja mikä saavutus. :)

Itellä haaveena et josko paino ensiviikolla alkais jo 70, jotain :) Ei oo paljon siihen, mut viikonloppuna on häät.. noh, ehkä mä selviin. Viime lauantaistakin selvisin ja oli -600 g!

Nyt oon täällä tuhannen kipeenä ja taistelen flunssaa vastaan. Kävelyllä oli silti pakko aamulla käydä (mitenkään jääny koukkuun??) mut nyt on olokin jo hiukan parempi. Se siis tarkottaa sitä että pystyn jo kurkkukivultani nielemään heh..
 
tytto_nen Onnittelut hienosta pudotuksesta!

Onkos tässä pinossa muita, jotka on osallistuneet go fat go-haasteeseen?
Itse elän nyt toista päivää Jutan ohjeilla.

Tänään oli punnituspäivä ja alla on sitten minun litania

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(25.8): 105,7
pudotus viimeviikosta: -1,5 kg
pudotus yhteensä: 6,5 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg
 
Onnittelut hienoista pudotuksista!!

iloksi: olisin lähtenyt tuohon go-fat-go haasteeseen, muttta heräsin ilmoittautumaan niin myöhään että se oli jo täynnä. Täytyy katsoo josko tulis vielä niin sitten vois yrittää herätä aikaisemmin:rolleyes:
 
Kiitos kiitos, jotenkin semmoinen tunne että ens viikolla vaaka näyttää plussaa :D
Mukaan lähdin siihen go fat go haasteeseen. Olen kyllä täs miettin et olikohan sittekä fiksuu lähtä siihe. En oo nimittäin koko pienen elin ikäni syöny koskaa noin paljoo mitä siin pitäis syyä ja silti oon nuorempanakin puottan hyvin painoo. No saa nähä mitä tulevan pitää :cool: Viikonlopuks pitäis lähtä saareilee. Täytyy aamusin varmaa juossa saarta ympäri :LOL:
 
Moikka!

Mahtuukos vielä mukaan?
Kova halu olis laihtua. Joka ikinen päivä käyn 6,5km lenkillä.
Tuntuu vaan ettei paino tipu:( Kaikki karkit ja limut oon jättäny pois.

Tässä mun tiedot:
Aloitus päivä:10.8
Aloitus paino: 67kg
Pituus: 153cm
Tavoite paino: 55kg
Paino torstaina 26.8: 65kg
Pudotus: -2kg
 
Mäkin voisin tulla mukaan... kesällä paino nousi 10 kiloa eli ylipainoa on nyt 30 kiloa. Mulla on taysuupumus päällä, lääkityksen aloitin maanantaina, pitäis vielä saada elämä järjestykseen muutenkin. Tarkkaa painoa en edes tiedä, lähellä 110 kg mennään, pituus 173 ja tavoite ois 78... eli 32 kiloa pois. Tyytyväinen oisin jos ees painaisin 82.

Mä en usko heti pystyväni laihduttaan, seuraan ja haen teistä tsemppiä!!
 
Tervetuloa mukaan vaan! Mtes teillä menee punnitus päivät? Tiiän olla täällä skarppina vähintään niinä päivinä ku tulee tuloksii ni saan laitettuu ne heti noihin tuloslistoihin.

Täällä podetaan flunssaa ja olo on tosi vetämätön. Siinä onnellisessa asemassa että kaupasta ei oo tullu herkkuja ostettua koska niitä varmaan menis lohdukkeena. Kun ei oo ostanu ni ei tuu syötyy. Ja kauppaan ei todellakaan jaksa lähtee ku hyvä ku pärjää päivän yliopistolla lukemassa ja sit illan lasten kanssa kotona. Vois sanoo jo melkeen että VALMIS!

Tänään yks ystävä tuli sanoo että "nyt oon kyllästyny tähän kroppaani, tänään alko laihdutus" sanoin sit heti pari vinkkii ja yritin kannustaa, saa nähdä miten tässä käy. En ole yhdellekään kaverille omasta pikku projektistani kertonut, mut kyllä nää tulokset näkyy ulos päin. Varsinkin niille jotka on päivittäin melkeen tekemisissä. Voi toivon että hän onnistuu myös projektissaan, ettei sitten vaan ala manaa et pitäis pitäis. Siin kohtaa on varmaan pakko sanoo et "hei, ite alotin 5 viikkoo sitten ja se 5 kiloo on hävinny mikä sulla on tavotteena" :)

Tänään tuli ostettuu uus ulkoilupuku. Pitkät juoksutrikoot ja takki. Huomenna sit aamulenkille testaamaan (en mä siis varmaan juosta meinaa tässä flunssassani, kävellen meen).

hmm.. olikos mulla sit viel jotain?
 
Tervetuloa uudet!

Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 65,7kg
pudotus viime viikosta -1kg
Pudotus yht -3,3kg
Tavoite 57kg

Farkut sujahti tänä aamuna mukavasti jalkaan. Ihanaa!!:p
En taaskaan kerkeä kommeintoimaan muuta.. Aamut varsinkin kauheen kiireisiä :whistle:
 
Huomenta!

Minulla punnituspäivä on aina maanantaisin.

Täällä myös meinaa pökätä flunssaa päälle:(

Millaista liikutaa te muut harrastatte?
Minä käyn sauvakävelyllä, juoksemassa tai zumbassa sekä silloin tällöin poljen cross trainerilla.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ihana kamala viikonloppu.. Ihanaa ku saa olla perheen kanssa, mieskin on kotona.. kamala ku saa taistella mielitekoja ja herkkuja vastaan. En ees muista koska viimeks olis tehny niin paljon mieli sipsejä ja karkkia ku eilen :confused: Mut hienosti sain taisteltuu ja voitin ottelun herkkuja vastaan.

Hirvee flunssa päällä, ei tee mieli tehä mitään ja pää on ihan jumissa. Finrexin on ollu paras ystäväni jo monta päivää, mut eipä tunnu tämäkään mehu enää auttavan mitään. Tänään olis ne häät ja hienoo mennä sinne tuhannen räkäsenä ja yskäisenä "juu paljon onnea teille köh köh köh.."

Maraiitti kyseli liikunnasta: mä oon nyt 4 viikkoa käyny joka päivä kävelyllä (ja muutaman kerran juoksemassa) vähintään 30 minuuttii, pari kertaa viikossa 60 minuuttii, lenkillä käyn yleensä aamulla ja oon käyny nytkin vaikka pientä flunssaa päällä. Sen lisäksi olis pyrkimys tehä vatsalihaksii, mut niitä tuu tehtyy yksin.. Mies ku ei oo vieressä kattomassa ni mä mitään vatsalihaksii tee :) Noh, ehkä jossain vaiheessa saan otettuu itteeni niskasta kiinni. Oi oi, ja sauvat on kans välillä mukana lenkillä. Se on kivaa ja tulee mentyy tosi rivakkaa tahtii :)

on niin turvoksissa oleva olo, ja vaakakin näytti aamulla +700g viime viikkoon! Noh, kattoo miten maanantaina on asianlaita. Tiiä sit johtuuko tää turpoominen tästä flunssasta vai mistä, mut olo on kyllä ku pökkelöllä!
 
Pikasesti viikon tulokset, vauva kitisee sylissä...

mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 66,5kg
pudotusta viime viikosta: -0,6kg
pudotusta yhteensä: -2,9kg
tavoitepaino: 55kg

Ihan tyytyväinen oon. Vähemmälläkin ruoalla olisin mielellään, mutta yhtään ei voi vähentää kun vaikuttaa heti maidon määrään. Eli näillä syömisillä mennään ja tippuu sitten sitä tahtia kun tippuu =)
 
Huomenta!

Tänään oli punnitus
Aloituspaino: 67kg
Paino nyt: 64kg
Pudotusta viikossa: 1kg
Pudotusta yhteensä: 3kg

Tätä vauhtia kun paino tippuisi koko ajan niin olisin todella tyytyväinen=)
 
Viimeksi muokattu:
VIIKON 35 TULOKSET:

mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 66,5kg
pudotusta viime viikosta: -0,6kg
pudotusta yhteensä: -2,9kg
tavoitepaino: 55kg

Maraiitti

Aloituspaino: 67kg
Paino nyt: 64kg
Pudotusta viikossa: 1kg
Pudotusta yhteensä: 3kg

nyyttimyy

pituus:175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 70,7 kg
pudotusta viime viikosta: -900 g
pudotusta yhteensä: -6,2kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(1.9): 104,1
pudotus viimeviikosta: -1,6 kg
pudotus yhteensä: 8,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,2kg
Pudotusta viikossa -400g
Pudotusta yhteensä 14,4kg

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: + - 0 xD
Paino nyt: 77kg

Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 66kg
pudotus viime viikosta +300g
Pudotus yht -3,0kg
Tavoite

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,8kg
Pudotus viime viikosta: +0,5kg
Pudotus yhteensä: 1,1kg
Tavoite: aluksi 64kg
 
Viimeksi muokattu:
Terppa,

täällä voidaan HUONOSTI! Hitto, eilen tuntui silmissä pahalta, yön aikana kävin pesee silmät rähmästä joku 4-5 kertaa ja aamulla menin sit lääkäriin joka totes oven avatessaan "juu ei tarttee kertoo mikä sulla on, sen näkee kyllä" silmät molemmat ihan punaset ja turvoksissa ja vetiset. Noh, lääkäri sitten kirjotti silmä tippaa jota saan nyt ottaa sit tunnin välein! Ja voin kertoo se ei oo helppoo! Sen verti harmittaa että pisteen pistettä en tuu laskee tänään (oo kyllä vielä syöny ees mitään ku ei oikeen maistu).

Lenkille en oo päässy eilen enkä tänään tietty ku tää flunssa äityi näin mukavaksi, mut heti meen taas ku kunto antaa periksi. Ai niin, nyt pitää mennä heivaa taas silmiin ne samperin tipat että tästä kutinasta pääsis joskus eroon.

Toivottavasti muilla on parempi päivä ja viikko.

juu ja mun rimpsu vielä:

pituus: 175 cm
aloituspaino 76,9 kg
paino nyt 70,7 kg
pudotusta viime viikosta -900 g (kuin ihmeen kaupalla!!!)
pudotusta yhteensä -6,2 kg
 
Viikko 35 punnitus

Ensimmäinen viikko go fat go-projektia takana ja pudotus 1,6 kg.
Aikalailla samaa vauhtia tippuu, k uin tähänkin asti on tippunut. Tyytyväinen olen tähän :)

Alta löytyy minun rimpsuni.

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(1.9): 104,1
pudotus viimeviikosta: -1,6 kg
pudotus yhteensä: 8,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Ai niin, Hyvää syyskuuta :)
 
Tämän viikon rimpsu:

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,2kg
Pudotusta viikossa -400g
Pudotusta yhteensä 14,4kg

Eli pikkuhiljaa paino laskee... Jos mun elimistö vain nyt alkais hoksaamaan että paino vois laskea alle tuon 96:n kilon :LOL:
 
iloksi:lla jo toinen tosi hyvä viikko putkeen! Wou! Loistavaa! Näköjään tuo go fat-projekti tosiaan toimii! Onko olo ollu kummonen go fatin kanssa? Entä millanen kuvio siinä on? Millanen ruokavalio ja kummosta liikuntaa?

Miiuliini:llakin lähtee hienosti painoo! Pisteet toimii oikeesti :) Mä oon miettiny että menee melkeen niin että joka toinen viikko tulee hyvä tulos ja joka toinen viikko hiukan heikompi tulos, tiiä sitten mikä siinäkin on.. Mut pääasia on että alaspäin tullaan.

Afrikanpaprika:lle kovasti tsemppiä vaan! Välillä repsahtaa jokainen, mut sit vaan seuraavana päivänä uus drive päälle ja varmasti pääsee tavoitteisiin!!

Täällä meikä sairastaa edelleen.. :kieh: ei pääse lenkille ja nukkuminenkin on vaikeeta tän hevosyskän takia! Mikään ei oikeen maistu (no eipä tuu syötyy liikaa ainakaan) ja olo on tosi vetämätön kokoajan.. Mut ehkä tää on huomenna jo niin hyvässä kunnossa että pääsis vähän kävelylle ja ihmisten ilmoille.
 
nyyttimyy Eipä sinullakaan huono viikko ole olosuhteisiin nähden :) Eli onnittelut pudotuksesta :)

Kyselit GFG:sta ja tässä vähän infoa.
Ruokavalio on seuraavanlainen: (kaikki painot raakapainoja)
aamupala
45g kaurahiutaleita
100g rasvaton raejuusto
150g sokeroimaton mehukeitto

lounas
100g kalaa/nautaa/kanaa
200g kasviksia vapaasti
5g oliiviöljyä

välipala
250g maitorahka
100g marjoja

päivällinen
40g pastaa/riisiä tai 170g perunaa
100g kalaa/nautaa/kanaa
200g kasviksia vapaasti

iltapala
250g maitorahkaa
10g vehnälese
100g mehukeitto

Tässä nyt pikasesti muistista kaiveltu. Saattaa olla että päivälliseen kuului myös oliiviöljy, mutten ole varma.

Liikunta muistaakseni 1-3 kertaa 60min aamulenkki (tai lenkki ylipäänsä jos aamulla ei ehdi)
1-3 kertaa/vk kotitreeni tai 2-4 kertaa/vk kuntosali (salille omat treenit)
(Nää on nyt silleen nopeesti muisteltuja, en oo ihan varma määristä)

Ekat päivät oli kyllä tiukkoja. Palelsi, väsytti, itketti... ja nyt sitten viikonloppuna iski flunssa(mistä sitten johtuukaan). Nyt on sitten alkanut olemaan energiaa flunssasta huolimatta vaikka aikamoisella kalorivajeella menen päivät. Olo on hyvä ja nyt tuntuu ihan helpolta.
Pari lipsausta on käynyt, mutta takas ruotuun olen sitten aina palannut :) Voin kyllä suositella, jos joskus tulee vielä näitä haasteita.
On TODELLA tiukka juttu, mutta toimii!

Aika hyvä tahti ollut nyt minulla tuossa pudotuksessa ja nyt vain odottelen sitä taantumavaihetta. Jossain vaiheessa tuo tahti hiipuu ja sitten on vain tehtävä enemmän töitä.

tyttö_nen Voi ei ... Toivottavasti kyse on nyt hajonneesta vaa´asta! Laittaa kyllä masentamaan tuollanen! Olitkos sinä myös tässä GFG:ssa mukana? Kuinka sinulla on mennyt? Oletko ottanut mittoja, nimittäin monilla on lähtenyt kilojen sijaan senttejä!

Tsemppiä !
 
Iloksi: Noo osittain olen siinä mukana :D En ole tuota tullut ajatelleeksi. täytyyki kaivaa mittanauha jostain. Kävin tuossa tunti sit vaa`assa uuestaa ja nyt se näytti -2kg eli samaa kuin viime merkinnöissä. en kyllä tiiä mikä tuota vaivaa. :headwall:

Ainiin ja tässä minun merkintäni

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: + - 0 xD
Paino nyt: 77kg

Tuntuu kyllä siltä että minun kohdallani mennää eka miinusta ja sit tulee takapakkia plussana. viime viikollahan näytti kivasti miinusta ja nyt sit taas ei tiiä. No toivottavast ens viikko ois miinusta :D
 

Yhteistyössä