Hakutulokset

  1. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Miru: Kylläpäs sinua nyt koetellaan. Kokemusta kyllä on että noissa virastoissa saa juosta kauhean paperi läjän kans monta kertaa ennenkuin alkaa tapahtua. Kyllä minä uskon että siellä apteekissa on ylhäällä kaikki sun ostokset mut tietojen siirto kestää "hetken". Muista nyt ettet ala stressata...
  2. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Jännää tuo että välillä noista lauluista löytää just siihen elämäntilanteeseen kolahtavat sanat. Kyyneleet tuli silmiin tuostakin. Kiitos miru ja onnea kyytiläisistä! Samoin Ulpu onnea! Ja kaikille muillekin pömppiksille aurinkoista mieltä! on: meille tulee välikierto. Pyysin päästä...
  3. M

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    on: Meille tulee väkisinkin välikierto hoitojen suhteen. Eilen lekuri soitti ja suositteli munatorvien aukiolotutkimusta röntgenissä????!!!! No tänään varasin aikaa sinne. Pääsen ehkä jo ens tiistaina ja se olis just passeli mun kiertoon. Silloin olis kierron 10 päivä. Nyt vaan odottelen...
  4. M

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    Hienoa pimazu! Kyllä se mieliala alkaa varmaan kohentua kun pääsette eteenpäin hoidoissa. Me käyty ekassa inssissä tuolla in-tiimissä ja miellyttävä kokemus se oli. Ainakin tuntui että lääkärillä oli aikaa perehtyä meidän tilanteeseen. Julkisella se on menny suurinpiirtein niin että kättelyn...
  5. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    Hurjasti onnea caffee :heart: :flower: Meillä yritystä 3 ivf hoitoa ja nyt tää yksi inssi. Ajallisesti reilu vuosi. Luomuna ei tulla saamaan ja mulla vauvakuumetta ollut joku 5 vuotta eli alkaapi toivo oikeasti loppua! Mutta jospa se tästä alkais onni täälläkin päin vierailla!
  6. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Minut saa tiputtaa listan hännille. Tuhrua tuli jo eilen ja tänään tein sitten sen paljon pelätyn testin ja selkeä nega se oli. Osasin onneksi varautua siihen ettei tullut suurempaa tunteen purkausta, muutaman kyyneleen päästin miehen kainalossa :'( Vaikka tulee se sitten varmaan jälkijunassa...
  7. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    Toivotaan Caffee silti parasta! Ja hurjasti onnea kaikille piinailijoille. Minulla on tämän inssin tiimoilta piinailut piinailtu, menkat tuli. Ei vielä kunnon vuotoa mut testi näytti selkeän negan. Minulta alkaa myös usko loppua. Tuntuu niin epätoivoiselta olo. Raha se on täälläkin joka...
  8. M

    Alkiot maljalla

    Milja: Kumpa joskus sais viettää päivän miehenä, ymmärtäisköhän niiden ajatus maailmaa paremmin. Mun mies välillä niin itsekäs että en tiiä mitä tekis. Viimex kun käytiin lekurissa siltä kyseltiin diabeteksen tasapainosta (se on kuin punainen vaate miehelle) minä sain kuulla sitten vastaanoton...
  9. M

    Inseminaatio

    Meidän inssistä on nyt 12 päivää ja se oli ensimmäinen. Sunnuntai iltana pongasin oviksen ja maanantaina oli inssi. Menkat on selkeesti tulossa. Ei mitään muita oireita ollut kuin tyypilliset mitkä mulla aina kierrossa. Eli mahaan alkaa koskea jo hyvissä ajoin. :( Raskaustestiä en ole...
  10. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    mulle kävi aivan samoin kun kohtalo tovereilla, mun töherrys hävisi yhdellä napin painalluksella...ja se nappi oli toi mistä pyyhitään...kummallista täytyy pysyä siitä mahdollisimman kaukana. Täällä on tapahtunut mahdottomasti asioita ja olen pudonnut aivan kärryiltä. Luin kyllä kaikkien...
  11. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    caffee81: Entä jos oletkin raskaana? Minä ainakin pidän peukkuja sulle ja vähän myös itselleni...vaikka selvät menkkakivut vaivanneet useamman päivän. En ole uskaltanut testata kun sitten romahtaa täysin kun pamahtaa nega. Nyt voi vielä haaveilla ennen menkkojen alkua. Jos sinä teet testin niin...
  12. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Alkaapi olla pääsiäinen takana päin. Toivottavasti se on mennyt hyvän ruoan ja seuran merkeissä. Ennen kaikkea rentoutuen ja toivottavasti juhla on vienyt ajatukset edes hetkeksi muualle näistä hoidoista. Mikä on kyllä aika mahdotonta, ainahan se mielessä pyörii. Stella: Minä olen rakentanut...
  13. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    stella ja inka: olen niin pahoillani :hug: :'( :'(
  14. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    Minä olen jo listoilla tuolla pöppääjissä. Mut mulla kp18/28-32 ja pp2. Niin ja inssillä mennään. Harmillista tuo clomien puuttuminen, tuntuu olevan monella sama ongelma :( Ihmeellistä vaikka asutaan sentään suomessa!!!! Voi kun osais unohtaa koko piinailun tai yleensä kehonsa...
  15. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    :hug: kaikille pettyneille. Malttia inkaliinalle Ja heti omiin kuulumisiin... Minä sain ovisplussan sunnuntai iltana =) ja maanantaina oli inssi..hui! Tästä se piinailu alkaa! Olin maanantaina varmaan kolmannessa taivaassa sen inssin jälkeen, tuntui että nyt on kaikki hyvin ja plussa tulee...
  16. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    plussa tuli nyt illalla. Aamulla soitto klinikalle ja varmaan huomenna myös laatu simpat uiskentelee (tanskasta asti). :D Jennuli: kyllä heittoa voi olla. Olen kolmena kiertona etsinyt oviksen eka tuli kp21 ja menkat 33. Toinen kp 19 ja menkat 32. Nyt siis ovis kp 16. Nyt kierto ehken...
  17. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Täällä on tänään yllättävän hiljaista ollut! Listassa lukee minun kohdalla kp 17 mut minun laskujen mukaan vasta kp 16. No päivä sinne ja tänne! Inkaliini: Mulle sanottiin siirron jälkeen, että ihan normaalia elämää vaan elettävä. Seksistä ei kylläkään ollut puhetta. Mies ei edes suostunut...
  18. M

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    Täällä piinaillaan myös parin viikon päästä jos se ovis tulee ensviikolla. Nyt kiertopäivä 16. Viimekierrossa ovis 19 päivä mut nyt ehkä (toivottavasti) lyhempi kierto. Stressasin tätä viikonloppua enkä tahtois alkaa ahistua pääsiäispyhistä. Kyljet on ainakin tosi hellänä joten kyllä siellä...
  19. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Voimia teille mmm ja krisseli :hug: Haave: Voimia myös sinulle. Auringokukka: sun ajatukset kolahti, tuli ihan itku. Täällä tikuteltu ovista...toivottavasti negaa vielä illalla. Huomenna sais vaikka plussa tullakkin silloin siirto olisi ma. Mut nyt tää eukko laittaa hihat heilumaan...
  20. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Ulpu minä olen myös pahoillani. Voimia sinulle, onneksi pääset pois täältä arkisista kuvioista. Minä en ymmärrä enää mikä tämän kaiken tarkoitus voi olla... :snotty:

Yhteistyössä