Hakutulokset

  1. A

    KÄÄKS!

    Nyt tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, mutta te saatte toimia mun maailmana vielä tässä vaiheessa; OLEN RASKAANA! Esikoinen on 8,5 kk ja nyt odotellaan kakkosta helmikuussa saapuvaksi :heart: Tänään on vasta kp 33/35 ja sain aika selkeän haamun apteekin omalla testillä...
  2. A

    Kaikki karvat pois!

    Onko kellään tällaista; http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23408&productId=168544&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Toimiiko?
  3. A

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Aloitan jo tällaisen, toivottavasti saan pian seuraa! Keskiviikko 13.5.08 Juhannusviikolla plussaavat: Abu-----------kp1/35------------yk 2--------------toinen
  4. A

    auttakee auttakee

    Aion paistaa tänään elämäni ekat munkit.. Missä ne kannattaa paistaa (tavallinen kattila vai valurautapata)? Voiko liesituuletinta pitää päällä vai miten? Eli siis mikä on turvallisinta?
  5. A

    Buah-hah-hah

    Toin tämän facebookista tännekin jos vaikka joku muu pääsisi kikattamaan kuten allekirjoittanut :laugh: Mainontaa ja journalismia parhaimmillaan ;) * Esa Tikkanen: "Ryyppäsin ja petin". Jari Kurri: "Koitin auttaa" (Iltalehti) * Mansi- ja mustikoita (mainos lehdessä) * Bon Appétit...
  6. A

    Miten saan

    videon cd:lle? Siis mulla on vanhanaikaisella kameralla kuvattuja juttuja sellaisilla pienillä kaseteilla. Saako niitä siirrettyä kuvaukset cd:lle ja missä? Valokuvausliikkeesä?

Yhteistyössä