¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Abu
Keskiviikko 21.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 8/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 6/28-35----yk 9----------ensimmäinen

Taitaa olla Abun ikioma pino :whistle:

 
No heips Abu, musta saat seuraa :wave:
Vaikka ajattelin, että enää en laske kiertoa ym. niin mennään tämä kierto vielä laskiessa ;) Eli tiedot olisi 6/28-35 yk9 esikko. Aina on ollut tuo kp 28 kierto, mutta viime kierto veny tonne n.35 asti, joten testailen sitten tuolla jussiviikolla, että tietää miten juhannusta juhlistaa B) jos nyt sinne asti selviän ilman tätsykän käyntiä.... :whistle:
 
Abu
Jess, vihdoin seuraa :D
Mites, oletko ihan vaan laskenut päiviä vai tikutellut ovista? Mä tilasin tähän kiertoon testejä, vaikka näyttää siltä että tärppipäivinä mies on työmatkalla

Niin ja ekan yrityksestä muistan että vaikka sitä miten ajatteli että tulee jos on tullakseen niin aina niitä päiviä laski "vahingossa"
Mutta eipä sitten muuta kuin toivotaan lisää seuraa ja juhannusta kuivin suin!
 
Ihan olen vain laskenut päiviä ja bongaillut ovis oireita. Olen ajattellut että siitä tulee muuten liian stressaamista, kun muutenkin on tämä lisääntyminen vain mielessä :LOL: Meillä myös on tooosi usein olut mies työreissussa oviksen aikoihin, siksi en vielä ole kovin paniikissa, että miksi ei ole tärpännyt, mut ei kait sitä pyhästä hengestä voi raskautuakkaan :saint: Nyt tässä kierrossa vois olla mahkuja taas... toivotaan että Jussi oltaisiin sitten kuivin suin :D Paitsi sitten on kyllä selittäminen kavereille ym. että miksi ei olut maistu :whistle:
 
Abu
Hyväksi koettu selitys juomattomuudelle on antibioottikuuri korvatulehdukseen, sitä ei kukaan näe päällepäin :D
Me ei olla erityisen aktiivisia petipuuhastelijoita (normaalisti ehkä kerran kuussa... :whistle: ) joten oikea ajoitus on meille kaikki kaikessa.

Minkälaisia ovisoireita sulla on ollut? Mä en nimittäin huomaa mitään. Paitsi silloin kun esikoinen pantiin aluille niin limoista ( :x ) huomasin että saattoi olla oikea aika ja tärppi käynyt.
 
Juu ei mekään mitään kovin aktiivisia enää olla, kun ollaan sen verta pitkään yhdessä oltu. Luin ensin että bongasit ilmoista sun oviksen :LOL: Mutta juu sama täälläkin limoista ja alamahan nippailuista päätellyt oviksen, toki en tiedä sitä tarkkaa päivää milloin h-hetki on, mut suurin piirtein. Se vaan et jos ei silloin haluta, niin ei sitä olla väkisin menty kyllä hempeilemäänkään... :whistle:
 
Abu
Torstai 22.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 9/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 7/28-35----yk 9----------ensimmäinen

Juu katselin auringon sijainnista ja tuulenvoimakkuudesta että voisi olla ovisaika :LOL: :LOL:
Aloitin muuten dieetin karistaakseni edelliset raskauskilot; syön joka aamu ananaspurkin ja hieron selluliittigeeliä reisiin. Tein äsken mokkasuklaamuffinsseja - niitähän ei lasketa jos syön kiltisti ananakseni, eihän..
??
 
Abu
Perjantai 23.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 10/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 8/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 2/31---------yk 4----------toinen


Tervetuloa joukkohon, Paris! Saako udella minkä ikäinen esikoisesi on? Meidän likka täyttää kesäkuun alussa 8 kk.. Vähän kyllä kauhistuttaa mitä siitä tulee jos pikkusisko/-veli saapuu. Mutta eikös se niin mene että pienessä ja suuressa ikäerossa on puolensa?

Äh. Siivouspäivä..



 
:wave: Paris!
Nam, kyllä maistuis täälläkin tuollainen mokkasuklaamuffinssi :p Tsemppiä kilojen karistukseen Abu! Meikä sai tällä viikolla pakko laihiksen :D Mies vei auton, joten olen "joutunut" fillaroimaan paikoista A paikkoihin B. En ole myöskään herkkuja syönyt, kun en viitsinyt itseni takia käydä kaupassa, niin olen tällä viikolla syönyt kotona vain joko pari leipää tai puuroa marjojen kera :D Noh tänä vkl tulee kilot takaisin kun on ystäväpariskunnan häät :heart:
 
Parivuotias "kakara" toi jo on :whistle: :D
Olishan se kiva että tärppi tulis syksyyn mennessä :snotty:
Mä en siis käytä ovistikkuja tai muita jutskia,mennään eteenpäin sillä että tulee sitten kun tulee :D
 
Tulin nostelemaan meidät pois tokalta sivulta :wave:
Tää tahtoo vauvan,kuume on tosi kova :snotty: No jos se plussa tulis tässä kierrossa sitten =)
Noi kaks ekaa yrityskiertoa oli mitä oli,kun ei tullut mielettömästi pupuiltua silloin,mutta viime kierrossa oli jo kova yritys päällä ;)
 
Abu
Sunnuntai 25.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 12/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 10/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 4/31---------yk 4----------toinen

Huomenta! Eilen en päässyt koneelle koko päivänä ja jäi päivittelemättä.. Mitäs sunnuntaihin kuuluu? Mulla armoton väsymys euroviistujen jälkeen, kumpa tuo pikkuneiti jo sippaisi aamupäikkäreille niin pääsis tuonne krapulaisen miehen viereen jatkamaan unia...




 
Abu
Maanantai 26.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 13/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 11/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 5/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 5/26-27------yk 4----------kolmas


Maanantaiaamuja! Joko Jouskari teillä alkaa kohta
? Mulla alkaa loppuviikosta tikuttelut. Pitää toivoa että tässä kierrossa ovuloisin tavallista aikaisemmin että ehdittäis ennen isännän duunimatkaa.. Tai sitten mä soitan miehen pomolle ettei se reissu nyt oikein onnistu kun miehen pitäis antaa vaimolle rakkautta :D

Minäkin haluan vauvan! Onhan tuo likkakin vielä vauva mutta ei kauaa enää.. :'( Katsotaan mitä mieltä olen sitten kun on kahdet vaipat vaihdettavana...heh.

 
Huomenta B) Kyllä oli hauskat häät ja meni myöhään juhlinta... aloitettiin siis jo eilen tuo lempeily, aamupäivästä herätiin ja taidettiin kumpiki olla siinä vaiheessa tuhannen päissämme ja molempien teki mieli :D Tällä viikolla pitäisi sitten olla aktiivinen tuolla makuukammarissa :whistle: Mies lähtee ovis aikaan töihin, joten olisi hyvä jos saataisiin juuri ennen sitä simpat valmiiksi odottelemaan munista... ;)
Abu tuo olisikin hyvä jos soittaisi miehen pomolle, että miehen pitäisi jäädä kotiin jotta ajoitukset menisi nappiin :LOL:
 
Hmmmm hieman on tänään ollut ovis oireita :whistle: Pientä pistelyä toisella puolella ja vähän tullut sellaista kirkasta limaa :saint: Pitänee tämän viikon alussa olla aktiivinen ;) Kunpa tämä kierto olisi se oikea :heart:
 
Hei tulisin mukaan neljänneksi pyöräksi. :wave: Nyt olisi menossa 5/26-27kp yk4 ja kolmas olisi. Kahden ensimmäisen kanssa oli tosi helppoa, tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä, mutta tää antaa hieman odottaa näköjään
 
:LOL: noh nyt kävi niin, ettei kertakaikkiaan jaksanut lempiä, kun univajaus veti voimat pois, mutta tänään täytyy kyllä kellistää ukko ;) Luulen ettei tässä vielä myöhässä olla ja eikös sitä sanota että joka toinen päivä olisi hyvä tahti :saint:

Käärme tervetuloa mukaan jännäilemään :wave:
 

Yhteistyössä