Hakutulokset

  1. N

    pph paikalla, kysykää mitä haluatte!

    Katsoppa tosta vähän alempaa mun kysymys, jos tiedät yksityisen puolen asioista!!!
  2. N

    Paikalla ypph tai asiasta tietäviä???

    Olen aloittelemassa yksityisenä perhepäivähoitajana ja muutama asia mietityttää... - Saako puolipäiväisestä lapsesta yksityisen hoidon tukea saman 160 e kuin kokopäiväisestäkin? - Voiko koululaisesta joka on puolipäivähoidossa saada yksit. hoidon tukea? -Paljonko voisi olla tuon...
  3. N

    Pph, jolla omat pienet lapset kipeinä?!?

    laitoin sulle yksäriä, en ole ennen sen kanssa ollut tekemisissä...
  4. N

    Pph, jolla omat pienet lapset kipeinä?!?

    Olen ap, mutta tummuin... On ollut ennekin kipeänä, mutta nyt vasta ekaa kertaa silläaikaa kun olen töissä. Katsos kun on äityislomalla, niin silloin ei tarvi sairaslomalappuja kelleen antaa!!! Tämä siis tiedoksi jollekin joka ihmetteli eikö ennen olla oltu kipeenä!!!
  5. N

    Lapsi saanut 3 antibioottikuuria ja yhä korvat tulehtuneet :(

    Samoin olisin sillä kannalla, että putkitukseen pääsee!!! Sairauskierre kannattaa ehdottomasti koettaa katkaista ja jos se onnistuu putkituksella, niin kyllä kannattaa!!!
  6. N

    Lähetän postipakettia, voinko laittaa merkit kotona ja viedä laatikoon?

    Vai pitääkö paketissa aina olla se läpyskä missä siis se lähetystunnus jne.?
  7. N

    Saanko hoitaa kaverin lasta silloin tällöin kotonani ilmán, että verovir. riehaantuu?

    Siinäpä kysymys, varmaan n. 10 e päivä eli suunnilleen 1 e per tunti... Ei ole tarkoitus rikastua, vaan auttaa kaveria!
  8. N

    Saanko hoitaa kaverin lasta silloin tällöin kotonani ilmán, että verovir. riehaantuu?

    Eli vaikka menne töihin, niin saa kait silti kotihoidontukea, kun ei lapsi ole kunnallisessa hoidossa. Kysyyhän ne siellä kelassa, että missä lapsi on hoidossa?
  9. N

    auttakaaa!! postissa paljon asioineet.

    Jos ei siis posti ole hurjan kaukana
  10. N

    Saanko hoitaa kaverin lasta silloin tällöin kotonani ilmán, että verovir. riehaantuu?

    Itse olen siis kotihoidontuella ja ajattelin hoitaa sitä lasta silloin tällöin ehkä 2 pv per viikko. Onnistuuko vai onko jotain esteitä? Mitä heidän pitää esim. kelaan ilmoittaa???
  11. N

    Voiko Viking Goretex kenkiä pestä pesukoneessa?

    Ei niissä mitään lue...
  12. N

    Voiko Viking Goretex kenkiä pestä pesukoneessa?

    Siinäpä se?
  13. N

    Mistä edeullisesti uusia pipoja lastenkoti keräykseen?

    Tarjoustaloa ei taida täällä olla...
  14. N

    Mistä edeullisesti uusia pipoja lastenkoti keräykseen?

    Vien lastenkoti keräykseen tavraa, jonka pitää olla uutta (olisko ollu JOulun lapsi keräys???). Nyt sinne tarvittaisiin pipoja, mistä niitä voisi saada halvalla???
  15. N

    Kirppis osion tunnuksia kaipailisin!!!

    Jos jollakin olisi?
  16. N

    Plus tv piti olla ilmainen 1 kk ajan, nyt tyli postissa lasku!!!

    Mitään muuta laskua en ole saanut aiemmin ja tässä on, että eäpäivä olis ollu 17.10. Tää on nyt musta tosi kummallista!
  17. N

    Plus tv piti olla ilmainen 1 kk ajan, nyt tyli postissa lasku!!!

    Netissä oli viime kuussa mainos, jossa voi tilata 1 kk plus tv maksutta ja nyt pukkas postissa laskua!!!! Onko muilla käynyt samoin?

Yhteistyössä