Lapsi saanut 3 antibioottikuuria ja yhä korvat tulehtuneet :(

  • Viestiketjun aloittaja yö valvottu
  • Ensimmäinen viesti
huhhei
Niin, kun usein tulehdus johtuu viruksesta. Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee allergiseksi antibiootille, eikä sitä voi käyttää oikean tulehduksen jyllätessä. Hurjia olette, kun ilman bakteeriviljelyä korvasta annatte lapsille kuureja. Itse olen allerginen yleisimmille antibiooteille juuri tästä syystä, olen kerran saanut anafylaktisen shokin moisen takia.
 
Risella
Meillä oli tytöllä 8 korvatulehdusta ½ vuoden sisällä ja viimesin kesti 3 viikkoo...ja sai 3 kuuria, josta se viimenen vasta auttoi- Onko teillä ollut monta tulehdusta?
 
Ap
Joulukuun alusta asti olleet koko ajan tulehtuneet korvat ja nyt niihin on kokeiltu kolmea eri antibioottia :/
Mistään viljelyistä ei ole meidän lääkäri puhunut :(
Tuossa se raukka makaa kuumeisena, taas yksi valvottu yö takana ja masentaa lähteä taas lääkärille. Viimeksi se lääkäri vielä sanoi että ei varmaan kannata enää 4. kuuria syöttää jos tuo ed. kuuri ei tehoa vaan sitten katsellaan jo putkitusta.
Huoh. Tämä sairaus syö kaikki meidän rahat ja voimat :(
Olen vielä rv 36 itse, pitäisi saada nukkua välillä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Joulukuun alusta asti olleet koko ajan tulehtuneet korvat ja nyt niihin on kokeiltu kolmea eri antibioottia :/
Mistään viljelyistä ei ole meidän lääkäri puhunut :(
Tuossa se raukka makaa kuumeisena, taas yksi valvottu yö takana ja masentaa lähteä taas lääkärille. Viimeksi se lääkäri vielä sanoi että ei varmaan kannata enää 4. kuuria syöttää jos tuo ed. kuuri ei tehoa vaan sitten katsellaan jo putkitusta.
Huoh. Tämä sairaus syö kaikki meidän rahat ja voimat :(
Olen vielä rv 36 itse, pitäisi saada nukkua välillä!!
No voi..tiedän tunteen...meillä nuo tulehdukset otti kans niin voimille, että huh huh. Nyt on ollut 2kk ilman korvatulehduksia, kiitos putkien.
:hug:
 
korvatulehdus lasten äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Joulukuun alusta asti olleet koko ajan tulehtuneet korvat ja nyt niihin on kokeiltu kolmea eri antibioottia :/
Mistään viljelyistä ei ole meidän lääkäri puhunut :(
Tuossa se raukka makaa kuumeisena, taas yksi valvottu yö takana ja masentaa lähteä taas lääkärille. Viimeksi se lääkäri vielä sanoi että ei varmaan kannata enää 4. kuuria syöttää jos tuo ed. kuuri ei tehoa vaan sitten katsellaan jo putkitusta.
Huoh. Tämä sairaus syö kaikki meidän rahat ja voimat :(
Olen vielä rv 36 itse, pitäisi saada nukkua välillä!!
tiesitkö että on olemassa tippoja jotka puuduttavat korvakäytäviä?
Kannattais käydä ostamassa niitä, niitä myydään yliopiston apteekeissa
 

Yhteistyössä