Hakutulokset

  1. L

    Ystävänpäivänä lasten bailut, mitä ohjelmaa sinne voisi kehitellä?

    Olemme vanhempainyhdistyken kanssa järjestämässä lapsille ystävänpäiväksi '' diskon'' mutta se ei saa olla perinteinen disko koska koulun opettajat eivät pidä soveliaana että ala-aste ikäiset käyvät diskossa joten muokkaamme sitä hieman erinlaiseksi ja siellä pitäisi olla puuhaa 1-6...
  2. L

    Paikkakunta pino!

    Tornio
  3. L

    Kuntotesteistä

    Mulla ei ole itellä ollut ikinä mutta miehelläni on ollu kuljetus alalla ja nyt on päässy isoon tehtaasen töihin ja siellä on lääkärin tarkastus ja kuntotesti, näyttää siltä että alkaa olla jokapaikassa tuo kuntotestikin lääkärin tarkastuksen ohella.
  4. L

    Kuntotesteistä

    Siis tarkotan kun menee uuteen työpaikkaan niin tehdään kuntotesti niin onko suunnileen samanlainen jokapaikassa, osaa varautua jo vähän etukäteen siihen testiin.
  5. L

    Kuntotesteistä

    up
  6. L

    Kuntotesteistä

    Onko ne suunnilleen joka paikassa samanlaisia vai voiko eri työnantaja pyytää teettäjältä erinlaisia testejä ja kuinka kauan suunnilleen kestää ja mitä niissä sitten tehdään??? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista =)
  7. L

    Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

    mie en tiedä tarviiko passia :ashamed: mutta kertokaa te viisaammat =)
  8. L

    Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

    Rippuu siitä saadaanko lapsille hoitajaa siksi aikaa jos ei saada niin joudutaan ottaan matkaan kaikki neljä. Vaikka kyllä vähän haluttaisi mennä ilman lapsia, ei olla koskaan miehen kanssa käyty kahestaan missään.
  9. L

    Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

    Tukholma oli siinä mielessä kiva paikka mennä kun varmaan samalla näkisin serkkuani mutta toisaalta haluttais mennä käymään Tallinnassa kun en ole koskaan käyny siellä ja ruotsissa olen lapsuuteni viettänyt joskin eri paikkakunnalla kuin tukholma.
  10. L

    Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

    Laittakaas hyvät ja huonot puolet tänne kiitos!
  11. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Minäkin vielä maalaan posliinia siinä se vasta hermot lepääkin kun uppoutuu omiin aatoksiin ja saa rauhassa maalata. Virkata mie en osaa ja ei ainakaan vielä kiinnostakkaan se mutta eihän sitä tiedä koskaan mitä innostuu kokeilemaan. Yks tai kaks juttua on vielä mitä haluaisin kokeilla on...
  12. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Heh koitan pitää varani ;) mutta tosiaan tämä on vasta harjoittelua mulla kun olen enemmän ompelu ihmisiä ja tykkään tehä myös kanava ja ristipisto töitä ja nyt päätin kokeilla uutta aluevaltausta.
  13. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Kiitos vastauksista koitan alkaa kutomaan tuolla 12s puikolla ja katon mitä siitä tulee ja äkkiähän sen saa sit purettua jos tuntuu ettei onnistu.
  14. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Mistä sen tietää onko käsiala napakka? :ashamed:
  15. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    tuossa vyötteessä on puikko kooksi laitettu 4 ja semmoset ostin ja mie ajattelin että jos tekis vain alkuun ja loppuun joustin neuleet ja siihen keskelle ihan suoraa, onko ihan tyhmä idea?
  16. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    Ok kiitos kokeilen tuolla silmukka määrällä ja vasta harjoittelen kutomaan jotain ja ite yritän opetella :laugh: saas nähä tuleeko tästä sit mitään :ashamed:
  17. L

    olen alottamassa kutomaan tyttärelle säärystimiä,niin montako silmukkaa tarviis tehä?

    ja löytyiskö netistä ohjeita mistään säärystimille?

Yhteistyössä