Kumpaan risteilylle Tallinaan vai Tukholmaan?

Tukholma oli siinä mielessä kiva paikka mennä kun varmaan samalla näkisin serkkuani mutta toisaalta haluttais mennä käymään Tallinnassa kun en ole koskaan käyny siellä ja ruotsissa olen lapsuuteni viettänyt joskin eri paikkakunnalla kuin tukholma.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mä menisin Tukholmaan, sen takia kun en oo pitkään aikaan käynyt. Tallinnassa käyn niin usein :) Molemmat kuitenkin hienoja kaupunkeja.
Jos joku ei ole käynyt pitkään aikaan jossain, ei se kai toisille ole syy mennä tai olla menemättä. Ihme perustelu.

 
Lasten kanssa vai ilman lapsia? Lasten kanssa lähtisin stokikseen ja ilman lapsia tallinnaan. Stokis on jotenkin musta perhejuttu ja tallinnaan mennään biletysmeiningillä (enkä lapsia kyllä yöristeilylle siihen suuntaan ottais mukaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mä menisin Tukholmaan, sen takia kun en oo pitkään aikaan käynyt. Tallinnassa käyn niin usein :) Molemmat kuitenkin hienoja kaupunkeja.
Jos joku ei ole käynyt pitkään aikaan jossain, ei se kai toisille ole syy mennä tai olla menemättä. Ihme perustelu.
No en kai mä tarkottanutkaan että toisen pitäs sen takia mennä vaan kerroin miks mä itse menisin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Lasten kanssa vai ilman lapsia? Lasten kanssa lähtisin stokikseen ja ilman lapsia tallinnaan. Stokis on jotenkin musta perhejuttu ja tallinnaan mennään biletysmeiningillä (enkä lapsia kyllä yöristeilylle siihen suuntaan ottais mukaan)
Rippuu siitä saadaanko lapsille hoitajaa siksi aikaa jos ei saada niin joudutaan ottaan matkaan kaikki neljä. Vaikka kyllä vähän haluttaisi mennä ilman lapsia, ei olla koskaan miehen kanssa käyty kahestaan missään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Lasten kanssa vai ilman lapsia? Lasten kanssa lähtisin stokikseen ja ilman lapsia tallinnaan. Stokis on jotenkin musta perhejuttu ja tallinnaan mennään biletysmeiningillä (enkä lapsia kyllä yöristeilylle siihen suuntaan ottais mukaan)
Rippuu siitä saadaanko lapsille hoitajaa siksi aikaa jos ei saada niin joudutaan ottaan matkaan kaikki neljä. Vaikka kyllä vähän haluttaisi mennä ilman lapsia, ei olla koskaan miehen kanssa käyty kahestaan missään.
No varmasti houkuttelee lähtee ilman lapsia jos ei oo kertaakaan ehtiny käymään kaksistaan. Me just mietittiin et vois harkita lähtöä tommoselle seiskan bileristeilylle kaksin :D
 

Yhteistyössä