Hakutulokset

  1. E

    Rauhallinen ja tyytyväinen vauva ->millainen taaperona/leikki-ikäisenä?

    Neljä lasta olleet kaikki rauhallisia vauvoja, yhdellä vähän iltahuutelua hetken aikaa pari kertaa viikosssa. Eka lapsi suht rauhallinen edelleen, alkaa murrosiän merkkejä oleen jo ilmassa mitkä sekottaa, tokalla tuli eka uhmailu vasta 6-7-vuotiaana, on kiltti ja rauhallinen edelleen kyllä...
  2. E

    Eilinen dokumentti TV1 Yksi elämä: Kolme sisarta ja vauva

    Voisin munasoluja luovuttaa mutta synnyttää en toiselle pystyisi.
  3. E

    Muita, jotka ovat huomanneet tämän virheen SERRANOISSA?

    Mun mielestä se niitten koulu on muutenkin omituinen :D Millä koulutuksella se Manu ja vaikka Afri siellä on töissä... ei millään kai. Ja ihmeen ikäsiä sun muuta. Vaikka kaipa osa kummastuksesta johtuu siitä että siellä on erilaiset systeemit.
  4. E

    Muita, jotka ovat huomanneet tämän virheen SERRANOISSA?

    Eli kun Manu on Diegon ja Lucian liiton kautta myös Guillen serkku noin laveasti ajateltuna... Muistaakseni siinä puhuttiin jotenkin niin että Guillelta kysyttiin että oisko suudelma voinut olla vaan serkusten kesken vaihdettu? Johon sitten Guille sanoi että ei voi koska onhan hänkin Manun...
  5. E

    Muita, jotka ovat huomanneet tämän virheen SERRANOISSA?

    Vois sen noinkin aatella, en tosin ihan tarkkaan nähnyt sillon mitä kaikkea sanottiin mutta mulle jäi käsitys että se suudelma ei ollut mikään sukulaisten kesken vaihdettava poskisuukko koska ei Manu Guillea silleen pussaile.
  6. E

    mitä teette illalla?

    Kun mies tulee niin mä lähen meneen... Kaatuu seinät päälle täällä, pari tuntia jossain muualla vois ehkä auttaa vähän, tosin tuntuu että tarttis pari viikkoa...
  7. E

    Onko nämä normaaleja oireita?

    Tulipas tässä mieleen vielä semmoinen että... Mulla kipeytyi yhden lapsen vauva-aikana selkä tosi pahasti ilmeisesti nostelusta. Juuri tuolta alaselästä missä pinnasängystä kurkottelu ottaa.. Ei mennyt ohi ilman kunnon kipulääkkeitä jotka sai lihakset vähän rentoutumaan. Et kuten joku tuolla...
  8. E

    Onko nämä normaaleja oireita?

    Voisko selkäkipu liittyä siihen että rintatulehduksen ollessa päällä minä ainakin imetin tosi jännittyneessä asennossa kun jostain syystä oli niin tuskaista... Myös nukkuessa varmaan välttänyt kipeän rinnan painautumista.
  9. E

    Ensiapukurssi, pari hassua kysymystä

    Tuskin sentään. Parityönä tehdään myös esim. elvytysharjoitus eli toinen puhkuu ja toinen painelee :D Kaikki harjoitukset eivät siis kohdistu työpariin..
  10. E

    Läskit suomalaiset *olympia-asiaa*

    Kiitos tästä huomiosta,on se kiva että ylipainosetki pärjää :kieh:
  11. E

    Lapselle on hitopaikka 1.9 alkaen, mutta tarvitsemmekin sen vasta 15.9... SAANKO VIEDÄ AIKAISEMMIN JA PITÄÄ LYHEMPÄÄ PÄIVÄÄ, ETTÄ TOTTUU??

    Tottakai saa olla, lasku menee siitä päivästä kun otatte hoitopaikan vastaan. Jos lapsen hoitopaikka on otettu vastaan 1.9. lähtien niin siitä myös maksetaan siitä lähtien ja lapsella on oikeus olla hoidossa. Hoitopäivän pituus tulee sitten hoidon tarpeesta.. Minä ainakin veisin lyhyitä päiviä...
  12. E

    Olipa epämiellyttävä puhelinlasku :(

    Onko miehelläsi kiinteä nettimaksu? Silloin ei tule erikseen laskua vaan sisältyy hintaan. Näin on meillä, mä en silleen käytäkään vaikka sähköpostia puhelimella kun tulee laskua siitä.
  13. E

    Jos tutustuisit äitiin, jonka lapset ovat ihan selvästi ns. huonosti puettuja

    Tosi vaikea sanoa miten tämä äiti suhtautuisi. Mulla hieman sama tilanne mutta "pelastaa" se että meidän tytöillä on paljon pituuseroa vaikka ovat samanikäisiä. Vien meidän tytön pienet vaatteet heille. Oon ilonen että ottavat vastaan ja tiedän että siitä on apua heille. Juuri tuon kokoeron...
  14. E

    Mä oon tehnyt elämässäni todella suuren virheen, enkä tiedä miten sen korjaisin...

    Vaikka teidän tietysti tarvitsee miehen kanssa keskustella, niin voisiko olla jotain sellaisia asioita joita kaipaat eläämääsi jotka ei ole miehestä kiinni? Jos tunnet oman minuutesi muuttuneen/kadonneen suhteeseenne niin voisitko palauttaa sitä jotenkin? Kulunut ajatus että itseä voi muuttaa...
  15. E

    Voiko rintatulehdus tulla, vaikkei...

    Voi olla juu, kaverilla oli... lääkärikin hieman ihmeissään kun kaveri vaan sanoi että ei mulla ole mitään lapsia kun imetyksestä oli kysymys.
  16. E

    Lähtisitkö eräjormailee...

    helposti :D
  17. E

    poika oli yöllä kuuma kun kekäle ja lämpöä 37,2!

    Me haettiin eilen lääkekuuria kun flunssa jälleen pitkittyi. Kuume oli jo kerran poissa reilun päivän mutta sitten entistä kipeäpi ja kuumetta lopulta 39 astetta. Ja ikää 1v1kk
  18. E

    Mikä JUGURTTI on hyvä juttu lapselle?

    Tuon lisätyn sokerin päälle on vielä se maitosokeri eli laktoosi jota on kaikissa maitotuotteissa, vaikka joisi pelkkää maitoa. Ainoat tuotteet joissa sitä ei ole on laktoosittomat ja niissä hiilihydraattimääräkin on vähäisempi. Ei kannata katsoa pelkkää sokerimäärää vaan nimenomaan sitä...
  19. E

    Lapsen sängystä - auttakaas tyhmää!

    Meillä on vähän vaihdellut tuo riippuen asumistilanteesta. Kaksi on siirtynyt suoraan tavalliseen sänkyyn kun on ollut kerrossänky niin sinne alas vaan. Esikoisella oli semmoinen pienempi lastensänky, ei jatkettava kuitenkaan ja tällä nuorimmalla on semmoinen pinnasänky josta saa etulaidan pois...

Yhteistyössä