Muita, jotka ovat huomanneet tämän virheen SERRANOISSA?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Huomasin Serranon perheessä yhden melko pahan virheen. Manuhan on oikeasti Tetén serkku..kun Manu tuli Serranoille, puhuttiin koko ajan siitä, miten Teté leikki lapsena Manun kanssa ja Manu myös sanoo koko ajan tyttöä "serkkulikaksi". Mielestäni myös mainittiin, että Manu on Sergin (Tetén isän.) siskon poika.

Silti yhdessä tämän viikon jaksossa Guille korjasi jollekin kaverilleen, että Manu on muka HÄNEN serkkunsa eikä Tetén biologinen serkku :eek: Melko iso virhe!!
 
hä?
Alkuperäinen kirjoittaja EläintarhanHoitaja:
Vois sen noinkin aatella, en tosin ihan tarkkaan nähnyt sillon mitä kaikkea sanottiin mutta mulle jäi käsitys että se suudelma ei ollut mikään sukulaisten kesken vaihdettava poskisuukko koska ei Manu Guillea silleen pussaile.
Nyt meni ihan ohi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mut nehän on "samaa perhettä" siinä, joten Tetén serkku on tavallaan Guillenkin serkku, tajusitko? Siis omasta mielestään sukua vaikkeivät olekaan.
Manu on biologisesti Tetén serkku eikä Guillen, mutta Guille väitti päinvastaista eilisessä jaksossa. Alunperin on koko ajan puhuttu, että Manu on Tetén isän puolen sukua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja EläintarhanHoitaja:
Vois sen noinkin aatella, en tosin ihan tarkkaan nähnyt sillon mitä kaikkea sanottiin mutta mulle jäi käsitys että se suudelma ei ollut mikään sukulaisten kesken vaihdettava poskisuukko koska ei Manu Guillea silleen pussaile.
Nyt meni ihan ohi?

Eli kun Manu on Diegon ja Lucian liiton kautta myös Guillen serkku noin laveasti ajateltuna... Muistaakseni siinä puhuttiin jotenkin niin että Guillelta kysyttiin että oisko suudelma voinut olla vaan serkusten kesken vaihdettu? Johon sitten Guille sanoi että ei voi koska onhan hänkin Manun serkku (eivätkä he voisi silleen suudella)

Hitsi kun vaikea selittää :xmas:

Mutta on siinä varmaan tullut pikku moka kässärissäkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mut nehän on "samaa perhettä" siinä, joten Tetén serkku on tavallaan Guillenkin serkku, tajusitko? Siis omasta mielestään sukua vaikkeivät olekaan.
Manu on biologisesti Tetén serkku eikä Guillen, mutta Guille väitti päinvastaista eilisessä jaksossa. Alunperin on koko ajan puhuttu, että Manu on Tetén isän puolen sukua.
Ahaa.. En ehtiny niin tarkkaan kattoo. Eipä tuo mun katselua silti haittaa vaikka näin oiskin! :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja EläintarhanHoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja EläintarhanHoitaja:
Vois sen noinkin aatella, en tosin ihan tarkkaan nähnyt sillon mitä kaikkea sanottiin mutta mulle jäi käsitys että se suudelma ei ollut mikään sukulaisten kesken vaihdettava poskisuukko koska ei Manu Guillea silleen pussaile.
Nyt meni ihan ohi?

Eli kun Manu on Diegon ja Lucian liiton kautta myös Guillen serkku noin laveasti ajateltuna... Muistaakseni siinä puhuttiin jotenkin niin että Guillelta kysyttiin että oisko suudelma voinut olla vaan serkusten kesken vaihdettu? Johon sitten Guille sanoi että ei voi koska onhan hänkin Manun serkku (eivätkä he voisi silleen suudella)

Hitsi kun vaikea selittää :xmas:

Mutta on siinä varmaan tullut pikku moka kässärissäkin..

Nyt tajusin :D

Mun mielestä muuten on aika sairasta, että Teté on noin kiinnostunut serkustaan :x
 
Katselija
Eilinen jakso Yle areena:

http://areena.yle.fi/toista?id=1427434

-Tete ja Manu pussasi

-Se oli varmaan viaton serkkujen välinen suukko.älä sure

-Ei ollut. Mähän se Manun serkku olen.
 
hä?
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Katselija:
Eilinen jakso Yle areena:

http://areena.yle.fi/toista?id=1427434

-Tete ja Manu pussasi

-Se oli varmaan viaton serkkujen välinen suukko.älä sure

-Ei ollut. Mähän se Manun serkku olen.

Mutta täähän voi olla ihan vaan suomentajankin moka?
niin voi olla, en ymmärrä espanjaa.
 
katselija
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Katselija:
Eilinen jakso Yle areena:

http://areena.yle.fi/toista?id=1427434

-Tete ja Manu pussasi

-Se oli varmaan viaton serkkujen välinen suukko.älä sure

-Ei ollut. Mähän se Manun serkku olen.

Mutta täähän voi olla ihan vaan suomentajankin moka?
niin voi olla, en ymmärrä espanjaa.

Niin voi ollakin. Minäkään en osaa kieltä. Luin vain mitä suomennettu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katselija:
Eilinen jakso Yle areena:

http://areena.yle.fi/toista?id=1427434

-Tete ja Manu pussasi

-Se oli varmaan viaton serkkujen välinen suukko.älä sure

-Ei ollut. Mähän se Manun serkku olen.
Toi virhe voi hyvin olla tullut käännettäessä suomen kieleen.
 
katselija
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eniten häiritsi se, kun siinä väitettiin kohdun ulkoista ja tuulimunaa samaksi asiaksi. En tiedä oliko suomentajan moka...
Joo niin oli ja sanottiin et ei tarvii tehdä mitään, se tulee ite pois parin viikon päästä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eniten häiritsi se, kun siinä väitettiin kohdun ulkoista ja tuulimunaa samaksi asiaksi. En tiedä oliko suomentajan moka...
No tämä häiritsi jo muakin! Ja on varmastikkin suomentajan moka tämäkin tosiaan, mut vaikee sanoa kun en epsanjaa ymmärrä..
Mua häiritsi se kun silloin kun Lucia eli, nehän ensin "teki lasta" Diegon kanssa, ja seuraavassa jaksossa oli ihan kauhuissaan että eihän lapsi sovi tähän elämään, eli ihan kuin eivät olisi yrittäneetkään
 

Yhteistyössä