Hakutulokset

  1. Ä

    cerazette-pillereistä..

    Heips!! Mulla ollut ekan pojan jälkeen käytös kyseiset pillerit ja aloitin ne myös tokan jälkeen kun totesin hyväksi.... Nyt on ollut tämän toisen synnytyksen jälkeen hirveitä mahakipu kohtauksia silloin tällöin ja aina yöllä,kun otan pillerin illalla....ja sit on maha hirveän arka ku painaa...
  2. Ä

    Lemmikin kuolema ja lapset

    No meillä ei nyt ihan sama juttu ollut mutta vanhemman pojan(3v2kk) kani kuoli ja vielä näki kun se kuoli...:( siinä vaiheessa toki ihmetteli että miksi pupu siihen jäi ja sitten kun kerroin että nyt kuules pupu meni nukkumaan eikä enää herää nii sitte vähän itkua päästettiin... myöhemmin...
  3. Ä

    Kevätkullat06

    Sama juttu täälä,luultiin että isompi hakee huomiota mutta eiiii....Meillä ei onneksi lyödä mutta volyymit on koko ajan täysillä,ei voi käsittää......minuutin muistetaan mitä sanotaan jos sekään auttaa ja taas sama meno..huoh,epätoivoista.
  4. Ä

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet, kesän ketju

    Heipä hei taas piiiiiitkästä aikaa..;) aika niin vierähtänyt että ei oo paljon joutanut kirjoitella.. Meillä kasvetaan hurjaakin hurjempaa vauhtia,poitsu oli neuvola käynnillä 4kk1vko ja mitat oli 68,8cm,10320kg ja pää 47,5cm.......että kyllä poika on ruoka-aikana kotona ollu,isoopäisyys...
  5. Ä

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    puuskamuikkunen mäki oon henkeen ja vereen heppaihminen ja täälä kans jo kovasti odotan pääseväni talliille..;) viimeksi kans ollu loppukesästä selässä ja polte on jo tooooooosi kova.
  6. Ä

    Vauvan syöminen...

    No meillä nyt korvikkeella 3vko:n ikäinen ja menee n.80-120ml kerralla,riippuen syökö 2-4h.välein,pienempi määrä jos vähempi väliä mutta noin suurinpiirtein.
  7. Ä

    Paljonko painoa tullut yhteensä raskauden aikana???

    Ekasta tuli 19kg ja jäi n.4kg,tosin ei haittaakkaan että jäi kun lähtöpaino oli 49kg ja tokasta lähdettiin sit n.53kg ja painoa tuli 20kg,nyt 3vko synnytyksestä ja 4 kg olis tohon lähtöön.. mahaa on edelleen kun venyin koko 20kg eteen... :kieh: että varmasti kiva nahka tohon jää.. :whistle:
  8. Ä

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    No niin neuvolatäti tosin kävi ja kaikki oli taasen kunnossa...Poitsulla paino oli nyt 5360g,reippahasti oli noussut,miksei tolla syömisellä... tosta mun epäilemästä nuhasta sano et ei pakosti ole nuhaa et voi olla ihan sitä "vauvalimaa" kurkussa kun jotenkin se kurkku pienillä on vielä...
  9. Ä

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Päivitellääs taas meiltäkin..:) Nii tuos lueskelin noita edellisiä..Tohon siteen haisteluun :laugh: kyllä täälä ainakin sitä sidettä haisteltiin jo sairaalas ja sit vielä kotonakin ja tosin sen kohtutulehduksen takia.. Meillä täällä e-p:lla saa kans noi ekat tipat neuvolasta ja...
  10. Ä

    pilateksesta...

    koskas voi synnytyksen jälkeen aloittaa pilateksen? Lukemani perusteella sielä ilmeisesti reenataan noita syviävatsalihaksia ja niitä ilmeisesti voi reenailla pian synnytyksen jälkeen toisin kuin normaalia vatsalihasliikkeitä..?
  11. Ä

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    No joo oli kyllä ihan näihin mun mittoihin tarpeeksi suuri,oon kans tämmönen hieman reilu 160cm ja lähtöpaino oli 53kg(tuli 20kg)... :D Luojan kiitos tuli ennemmin kun sektio aikakin annettiin vasta 17.3 vaikka hyppäsin neuvolan lähetteillä painoarviois kun nassikka kasvoi niin lujaa,sf mitta...
  12. Ä

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Minäkin ilmoittaudun tänne..tuola odotus puolella en esiintynytkään mut lueskelin kyllä kovasti.. eli LA oli 10.3 ja poika sit syntyi 3.3(SEKS) ja mitat oli 4366g/52,5cm ja pipo 38cm,ja tosin ennestään meillä on 6/06 syntynyt poika. Hyvin on mennyt tähän asti,vanhempi ei juurikaan ole...
  13. Ä

    Seinäjoella synnyttäneet

    mä synnytin myös vanhalla puolella 6/06 ja ei kyllä huonoja kokemuksia ole,henkilökunta oli mukavaa ym.ja ekaa kertaa olin tuolloin eli hyvä kokemus jäi... nyt olenkin sitten menossa myös uudelle puolelle..;) 4d ultrasta kuulin että sielä semmonen on mutta en muuta tiedä... tiinahuu saas nähä...
  14. Ä

    Minkä ikäinen trampoliiniin?

    meillä 2v1kk poitsu ja just viime viikolla haettiin trampoliini verkolla ja tykkää kovasti hypellä....huutamalla pitää pois hakia...:)
  15. Ä

    Mistä aloittaa.....

    Olemme mieheni kanssa vihdoin pitkän harkinnan jälkeen päättänyt hääpäivän...;) Suureen päivään on vielä pitkä matka ja runsaasti kuukausia suunnitella kaikki mutta tässä vaiheessa en edes tiedä että mistä aloittaa??ja koska? koskas pyydetään kaasoa ja bestmania virkaansa? Siinähän se jo...
  16. Ä

    kuinka usein lapsi hoidossa

    Meillä poitsu ekan kerran yökyläs mummalla ja papalla kun oli 2 ja puol kk,nyt on yökyläs n.1krt/2 kk joskus pienemmällä välillä.Päivisin/iltoja on hoidos muutaman tunnin ehkä 1-2krt/vko...hoitajina on mummat ja papat monessa polvessa jotka asuu kaikki 20km säteellä..;)
  17. Ä

    maitoa tihkuu rinnasta...????

    raskaus mahdollisuus on olemassa koska toinen on yrityksessä...;) eli eka testailemaan...menkat ei kyllä vielä myöhässä.
  18. Ä

    1v10kk päikkärit

    Mä en oo nyt viikolla eres yrittänyt nukkumaan päivällä kun on myös vaikeaa.... Hyvin on jaksanut koko päivän ja nukkuu koko yön rauhas,eli levottomuudet on jääny,nukkuu nyt yöunet melkein 10 asti aamulla ja sen takia ilmeisesti jaksaa suuremmin tinttailuin koko päivän sinne puol9 asti...
  19. Ä

    maitoa tihkuu rinnasta...????

    Ajattelimpa kysyä kun on hieman epäselvää eli olen synnyttänyt hieman vajaa 2v.sitten enkä kovin kauaa edes silloin imettänyt niin viikonloppuna huomasin että toisesta rinnasta tulee puristamalla maitoa...???mistä tämä johtuu vai onko normaalia että synnyttäneillä maitoa voi erittyä? eikä ollut...
  20. Ä

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    No Elmo,Nemo,Sisu,Ukko jotka nimeä kysyessäni kuulin niin oli hieman outoja.... nyt ei muita tule mieleen....;)

Yhteistyössä