Hakutulokset

  1. M

    Papa-kokeeseen sairaana?

    Ylihuomenna ois papa-koe taas edessä, mutta mulla on aivan kamala flunssa - mietin vain, onkohan tuosta mitään haittaa? Kuumetta ei ole ollut enää pariin päivään, flunssa vain ihmeesti jaksaa jatkaa mun kiusaamista.
  2. M

    Siivoojia?

    Minkä verran voin pyytää palkkaa, kun olen menossa siivoilemaan eräitä toimistotiloja 2x viikossa ja minulla ei ole siis alan koulutusta?
  3. M

    Perhepäivähoito vai päiväkoti?

    3vuotias tyttö, ei ole ollut vieraalla hoidossa ollenkaan - sukulaisia hyödynnetty. Minä olen ollut siis tytön kanssa kotosalla. Eli kumpaa suosittelisitte? Itse olisin perhepäivähoitajan kannalla, mutta anoppi ja äitini ovat päiväkodin kannalla vankasti.. Minun päätöshän se on, mutta koska...
  4. M

    Päiväkotiin töihin ilman koulutusta?

    Olen aina ollut kiinnostunut lasten hoidosta ja niiden kanssa touhuamisesta, omakin löytyy. Nyt olisi paikallisessa päiväkodissa muutama paikka auki, tottakai hakevat ammatin omaavaa henkilöä mutta olisikohan minulla mitään toivoa? Kehtaanko laittaa edes hakemusta? Olen omalta ammatiltani...
  5. M

    Munanjohdinvauriot

    Minkälaisia kokemuksia ihmisiltä ko. asiassa löytyy? Itselläni olen huomannut vas. puolella suurinpiirtein munanjohtimien kohdalla pienen kyhmyn, joka välillä tuntuu ja välillä ei. Yleensä ei ole kipeä, nyt esim. minulla on menkat juuri loppuneet ja muistin taas kyhmyn, ei siihen sattunut...
  6. M

    Koiran lopetus

    Nyt on varattu pitkän pohdinnan jälkeen aika eläinlääkärille ja päästetään pikkuinen lepoon. :( Kiinnostaisi näin etukäteen tietää vähän suuntaa siitä, mitä tämä tulee itselle maksamaan etten aivan järkyty vastaanotolla jos kovin suuria summia tulee laskua. Koira siis tuhkataan ja tuhkat...
  7. M

    Ansioluettelo

    Huomasin mielenkiintoisen työpaikan vapautuvan ja ansioluettelo täytyisi laittaa mukaan, onko siinä PAKKO olla kohtaa ansioluettelon oikeaksi todistavat ja parin immeisen allekirjoitus?? En tähän hätään kyllä ehdi saada keneltäkään allekirjoituksia.. Aargh! Hakemus kun täytyy laittaa jo tänään...
  8. M

    Leivinuunista asiaa

    Meiltä löytyypi tottakai leivinuuni, mutta tuntuu et siinä on jotain vikaa.. Aiempaa kokemusta ei ole, mitä nyt vanhempieni luona sellainen on, ja tuntuu siltä että siellä ei se lämpö pysy :/ Siis kiinnostas tietää, kuinka paljon teillä uunin lämmitys vaikuttaa huone-ilmaan? Kuinka usein...
  9. M

    Taloa ostamassa

    Olemme suunnitelleet talon ostoa ja nyt sopiva talo löytyi; lähellä keskustan palveluita ja kouluja, ihanteelliset ulkoilumahdollisuudet (koiria ajatellen) ja hinta kohdallaan. Suurin huolenaiheeni on ollut se, että talo ei ole välittäjällä vaan yksityisellä myytävänä.. Mitä kaikkea kannattaa...

Yhteistyössä