Hakutulokset

  1. R

    Onko tätä flunssaa paljonkin liikkeellä?!!

    on kuulemma ja sen lisäksi myös vatsatautia, influenssaa ja muita ei niin mukavia kevään ensi merkkejä :)
  2. R

    Mihin aikaan ottaisitte vielä vieraita vastaan?

    Meille voi tulla mihin aikaan vaan, miehen sisaruksia 11 ja ne voi ovesta astella kun siltä tuntuu oli sitten aamuyö tai päivä.. mielestäni sen kodikkaampaa ja mukavampaa kun on paljon porukkaa ja elämää talossa. mitä sillä on väliä vaikka onkin pieniä lapsia ja vieraita tulisi myöhään?
  3. R

    Kysely itkuisista illoista tai päivistä, itkuista ylipäätään!! :)

    Ihana vastaus.. kiitos! yllätyin ihan itsekin miten erilaista on kun on esikoisen ollessa pieni hoitanut paljon muiden lapsia ja tuntunut että hyvinhän se sujuu vaikka välillä kiukutteluja ollu mutta sujunut silti, nyt kun oma kakkonen tuli niin aivan eri väsymys rajat ja tunteet kun muiden...
  4. R

    Onko turhaa alkaa soitteleen verikokeisiin ym ym jos

    Itsellä molemmissa raskauksissa heti alkuraskaudesta samoihin aikoihin kun raskaustesti plussaa näyttänyt niin tullut vähän veristä vuotoa.. kuulin jostain että ihan normaalia viikoilla 3-4 kait, eli en olis hirveän huolestunut. keskenmenossa vuoto kuitenkin paljon runsaampaa ja yleensä enemmän...
  5. R

    Positiivinen.

    Paljon paljon onnea, on se aina niin hätkähdyttävä ja ihana se kahden viivan ilmestyminen :hug:
  6. R

    Kysely itkuisista illoista tai päivistä, itkuista ylipäätään!! :)

    Ajattelin, että olisi kiva tietää että muillakin tuntuu välillä hermo menevän tai avuttomuuden iskevän kun vauva päättää itkeä eikä mikään tunnu auttavan. Just sain ton meiän raivottaren nukahtamaan ulkomyssy päässä parin tunnin huutamisen jälkeen. Olo on ihan loppuun imetty, vielä pitäis...
  7. R

    Kuinka pian d-vitamiini tipan vaikutus loppuu?

    ja vitamiinit vaihtoon :flower:
  8. R

    Kuinka pian d-vitamiini tipan vaikutus loppuu?

    vaikea sanoa, varmasti viimeistään huomenna parempi, kannattaa ostaa niitä vauvojen "mahatippoja" jotka ehkäisee ja auttaa vauvojen mahavaivoja ja kitinöitä
  9. R

    Auttaako Activia? oletko kokeillu

    se turvotus tarkoittaa sitä kun se maha joillain turpoaa ruokien takia ihan kokoa suuremmaksi
  10. R

    Auttaako Activia? oletko kokeillu

    kuuleman mukaan se todellakin toimii.. ja turvotus on poissa :D
  11. R

    Mikä näistä nimistä?

    Tuntuu että joka toinen vastaantuleva poika on nykyään Onni joten ei ainakaan sitä
  12. R

    Raskaana olen :)

    Onneks olkoon :flower:
  13. R

    Jes, maanantaina pääsee kauppaan!

    vitsi ku oliski pankkikortti et vois noin tehdä.. plaah, meillä joudutaan sinne keskiviikkoon odottaa :attn:
  14. R

    Ärsyttävää yleistämistä mussutuksesta

    :) oon aina ollu varma siitä että jos osia vaihdettais ja mies joutuis samanlaisia juttuja kattomaan kuin itse naiselleen tekee niin varmasti lähtis ja vaihtais
  15. R

    Ärsyttävää yleistämistä mussutuksesta

    Luin jostain lehdestä kolumnin että vitsi kun te naiset aina mussutatte vähän niinkun liikaa ja turhaan ja unohdatte siinä sivussa kuinka paljon oikeasti se teidän mies siellä tekee vaikka sitä ette näekään ja vaikka se ei ehkä nyt se ärsyttävä tiskivuori olekaan.. Onhan noita mussutus...
  16. R

    Vilkkaiden 3-4vuotiaiden äidit!!

    siis ihan jostain lehdestä repästy mut olen huomannut että toimii siis myös tosielämässä melkein aina, en ole kuin yhden tapauksen nähnyt jossa ei toimi ja lapsi oli kyllä autistinen... enkä siis yleistä ettei mahdollista että turha alkaa hämmentää
  17. R

    Vilkkaiden 3-4vuotiaiden äidit!!

    yleensä vierasta totellaan oli tapaus kuinka kuriton hyvänsä, vierasta kun vierastetaan ja menee yleensä heti perille koska tilanne lapsesta yleensä hämmentävä eikä vieraalle uskalla niskuroida kun ei tunnen niin lapsi ei tiedä mitä tapahtuu jos ei tottele
  18. R

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 23, mies 24, yhdessä 4-5 vuotta, poika 3,5 v. ja seuraava syntyy marras 2010
  19. R

    Te jotka valitatte et vauvat ei nuku helteillä...

    meiän 3,5 vuotias joka joskus nukkuu enää päikkäreitä ja ehkä tunnin niin nyt helteillä yli kahden tunnin unia! taitaa lämpö väsyttää :)
  20. R

    Arvioikaas mulle, jaksaiskohan noi muksut kävellä 10km päivän aikana?

    jaksaa varmasti kun tottuneet ja osaa pitää pikku taukoja, 2vuotiaalle hyvä olla rattaat mukana :)

Yhteistyössä