Jes, maanantaina pääsee kauppaan!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rain86:
vitsi ku oliski pankkikortti et vois noin tehdä.. plaah, meillä joudutaan sinne keskiviikkoon odottaa :attn:
on se kyllä hyvä ku pystyy ostaan aiemmin, kaks päivääki on pitkä aika oottaa rahaa jos tili on nollilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ootko varma:
Ai, voiko. Kyllä enne pysty, mutta nykyisin sirulla maksaessa aika monet päätteet tarkistaa saldon.
meidän k-kaupassa ei ole vielä sitä laitetta, mihin näppäillään tunnusluku.
Eihän sillä maksupäätteellä ole mitään merkitystä jos sulla on debit- kortti, näin olen luullut. Miten electronit toimivat ennen, kun vallan käytettiin magneettijuovaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ootko varma:
Ai, voiko. Kyllä enne pysty, mutta nykyisin sirulla maksaessa aika monet päätteet tarkistaa saldon.
meidän k-kaupassa ei ole vielä sitä laitetta, mihin näppäillään tunnusluku.
Eihän sillä maksupäätteellä ole mitään merkitystä jos sulla on debit- kortti, näin olen luullut. Miten electronit toimivat ennen, kun vallan käytettiin magneettijuovaa?
electronilta ainaki lähti heti rahat katevaraukseen. nyt mulla on debit-kortti, joissain paikoissa silläkin lähtee rahat heti varauksiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ootko varma:
Ai, voiko. Kyllä enne pysty, mutta nykyisin sirulla maksaessa aika monet päätteet tarkistaa saldon.
meidän k-kaupassa ei ole vielä sitä laitetta, mihin näppäillään tunnusluku.
Eihän sillä maksupäätteellä ole mitään merkitystä jos sulla on debit- kortti, näin olen luullut. Miten electronit toimivat ennen, kun vallan käytettiin magneettijuovaa?
Varmisti onko katetta.
 

Yhteistyössä