Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset 2010

    Heissan!! Meidän prinsessa syntyi 17.12.2010 painoa 3390g ja pituutta 48cm. :) Tyttö nyt siis 2 vk vanha ja hyvin on lähtenyt elämä rullaamaan! Tosin mulla uhkas toi sektiohaava taas tulehtua ja antibioottikuurilla olin viikon verran ja nyt käyn vielä pari kertaa tsekkauttamassa haavan tk:ssa...
  2. S

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Metsis Kappas, sama sairaala siis meillä! :) Juu, mua jännittää kans se haavakipu.. Mulla leikattiin edellinenkin ja hyvin on muistissa se ensimmäinen kerta ku sängystä yrittää ylös nousta! Ja aijon myös käyttää koko tarjolla olevan kipulääkearsenaalin ihan huoletta! :) Myös se osastolla...
  3. S

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Heipparallaa! ISOT onnittelut vauvautuneille!!! :) Täällä viimeisiä päiviä viedään... jännittää ihan hirmuisesti!! Perjantaina ois siis sektio edessä ja mua mietityttää ihan kaikki typerät pikkuasiatkin!! Yritän olla ajattelematta koko asiaa, niin ei ala ahdistamaan liikaa!! Torstaina...
  4. S

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Kovasti paljon onnea vauvansa saaneille!!! :flower: Mistäs tääl olikaan jutskailtu.... Luin kaikki tekstit, mut nyt jo unohdin mihin piti kommentoida... hö! Ainakin noista "ässistä" on ollu puhetta! Meillä saunotaan melkein joka päivä, siivoillaan silloin tällöin, seksiä ei juurikaan ole...
  5. S

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    JOULUKUU ihanaa!!! :heart: Kiitos uudesta pinosta mamadread! Mulla on ollu viime päivät ihan totaalisen paska olo :( Päätä särkeny nyt ainakin viikon verran päivittäin ja särkylääkkeet ei tahdo auttaa... jopa Panacodia olen välillä ottanut ( lääkäri sitä määräsi aikaisemmin iskiaskipuihin )...
  6. S

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    anabela tutulta kuulostaa toi iskiaskipu!!! Viiltävä kipu tuol pakarassa ja säteilee takareiteen asti! Mua on se vaivannu jo raskauden puolivälistä asti! Edellisessä raskaudessa vaivasi myös ja loppui kyllä heti kun lapsi oli maailmassa! Tosi inhottavaa kipua on ja kun ei sille oikein kauheesti...
  7. S

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Huomenta! Täällä taas yksi yö nukuttu huonosti :( Närästystä ja iskiaskipua riitti pitkin yötä ja aika erikoisissa asennoissa tuli torkuttua ja nyt on sitten niskat jumissa ja pää heti aamusta kipeä :( Pakkasta parikymmentä astetta ja ulos ei ole mitään asiaa kun ei ole sopivia...
  8. S

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Tervehdys! Minäkin viime metreillä avaan sanaisen arkkuni :) Olen teidän juttuja kovasti lueskellut, mutta nyt vasta sain aikaiseksi itsekin kirjoitella jotain! Odotan toista lasta ja LA on 24.12, mutta sektio edessä 17.12 rv 39. Esikoinen on syntynyt 16.12.2008 eli aika tasan 2 vuotta...
  9. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heipä hei! Päivittelenpä taas tänne hieman kuulumisia :) 1,5 -vuotis neuvola oli viime viikolla. Pituutta oli ukolla nyt 81 cm ja painoa 11.8kg, hienosti käyrillä kasvaa :) Lääkäri teki erilaisia "kokeita", eli palikoita piti laittaa pinoon ja helmeen tarttua ym. Onneksi poju oli sillä...
  10. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heips! Tsemppiä Kamomillalle vauvaprojektiin!! :) Toivottavasti tärppää pian!! ja onnea KeuKeulle tyttö-uutisista!! :) Minäkin salaa toivon vähän että tämä seuraava olisi tyttö :) Voin kuvitella miten esikoisen kevätjuhla oli herkkä paikka! Tää mamma olis volissu varmaan ihan täysillä...
  11. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heissan! Onpas täällä ollut hiljaista! Taitaa taaperot pitää kiireisinä :) Meillä on ollut tässä melkosen rankka viikko! Mulla alko työt maanantaina ja se on ollu yhtä kaaosta kun kauheesti uutta tietoa tulee ja paniikki päällä kun on vaan tämä viikko perehdytystä ja sitten pitäis pärjätä jo...
  12. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heissan vaan kaikille! :) Pääsiäiset on vietetty ja arkeen palattu taas. Miehellä oli viikon loma ja oli tosi kivaa viettää laatuaikaa koko porukalla. Pääsiäisenä oltiin Pohjanmaalla sukuloimassa ja vähän jänskätti että miten menee pitkä automatka pojan kanssa, kun hän on alkanut vähän...
  13. S

    miten musta on tullu tällanen hormonihirviö raskaana:(

    :D joo´o, mäkin odottelin koko raskausajan, et milloin musta tulee hehkeä ja kukkea ja onnea hehkuva kaunis odottava nainen, ku niistä naistenlehdet kirjottaa!! :D ei tullu ei... rähisevä, kivulias, kömpelö, maitoa tihkuva valas musta tuli! Mutta kyllä on jo aika kuultanut muistot ja seuraavasta...
  14. S

    miten musta on tullu tällanen hormonihirviö raskaana:(

    Kuulostaa tutulta! Mulla se loppui siihen kun vauva syntyi :) Koita jaksaa! :flower:
  15. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heissan vaan täältäkin pitkästä aikaa! KeuKeulle onnea odotukseen!! :flower: Meille ei mitään erikoisempia kuulu.. Arki rullaa samaan tapaan kuin ennenkin :) Pojan univaikeuksien kanssa painitaan edelleen. Tossa yks viikko oli aivan mahdoton! Kukaan ei saanut nukutuksi muutamaa tuntia...
  16. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Moro! Kiitoksia Vauvis , Milja , Mimmi ja Grynna halauksista ja myötätunnosta :) Elämä etenee täällä tavalliseen tapaan. Nyt ollaan tosin kaikki oltu enemmän tai vähemmän kipeinä. Mulla kestänyt flunssa jo yli kuukauden ja pojallakin nuhaa on, mutta onneksi ei ole kuumetta nostanut. Yöt on...
  17. S

    Huoh...

    Meillä kans... Poika nyt 1v2kk ja aina ollut nukkuminen huonoa.. nyt mennyt vaan huonommaksi.... raivoaa joskus myös keskellä yötä.. esim. viime yönä valvottiin ( ja varmaan naapuritkin valvoi ) klo 01-04... Tänään erittäin väsynyt äiti...
  18. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Helou! Pakko tulla tänne hieman purkamaan tuntoja... Olo on taas niiiiiiin äärettömän väsynyt!! Ensinnäkin hirveä stressi siitä keväällä koittavasta töihin paluusta, tai lähinnä pojan laittamisesta hoitoon. Syyllistän itseäni ihan hirveästi siitä :( Toisekseen mieltä painaa se, että meidän...
  19. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    hellurei! Meilläkin vihdoin kävellään :) Tällä viikolla poika on oikein urakalla harjoitellut kävelyä ja nyt alkaa sujua jo oikein hyvin! :heart: Iso poika jo! *huoh* Sanoja ei vielä juurikaan tule.. omaa höpötystä on kyllä ihan kauheasti! Naurattaa välillä kun asiaa on ihan mahdottomasti...
  20. S

    ¨¨¨¨¨¨***JOULUKUUN TONTUT-08 VUONNA 2010(TAMMIKUU-09)***¨¨¨¨

    Heissan! Katherine Meillä aloitettiin tavallinen maito n.10 kk ikäisenä. Ensin sekoitettiin pieni määrä korvikkeeseen ja pikkuhiljaa lisättiin määrää, kunnes siiryttiin kokonaan tavalliseen maitoon. Ei tullut mitään oireita, mutta sitten kun nevolan suosituksesta siirryttiin rasvattomasta...

Yhteistyössä