Huoh...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miks ihmeessä pitää aina itkeä itsensä uneen :O
Mä en jaksais aina tätä taistelua unta vastaan...kyseessä 6kk vauva joka on aina tehnyt näin. Joka ilta, joka päiväunille meno, yhtä huutoa.
 
Meillä kans... Poika nyt 1v2kk ja aina ollut nukkuminen huonoa.. nyt mennyt vaan huonommaksi.... raivoaa joskus myös keskellä yötä.. esim. viime yönä valvottiin ( ja varmaan naapuritkin valvoi ) klo 01-04... Tänään erittäin väsynyt äiti...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Iltapesu, yöpuvun vaihto, iltapuuro ja nukkumaan.
Ollaan laitettu aiemmin sänkyyn ja myöhemmin, ihan sama mihin aikaan niin aina huutoa :(
Niin no nyt listasin tuohon iltarutiinit..Mitä tarkoitatte nukkumaanmenorutiineilla? Rakas unilelurätti on ja puklu/kuolarätti mukana sängyssä mitä hypistelee ja unilelu kainalossa nukkuukin sit kun nukahtaa..
Taustana tässä on se että ollaan alkuajat sylissä nukutettu ja nyt jonkin aikaa on omaan sänkyyn nukahtanu.
Yhtä huutoa se on riippumatta onko sylissä/sängyssä. Saa ravata sängyllä vähän väliä ettei kyllä yksin huuda siellä.
 
äiskä
Oletko kokeillut nukuttaa vieressäsi? Siis nythän mun kimppuun käydään, kun sellaista ei saa opettaa lapselle palstamammojen mielestä, mutta meillä homma toimii noin. Koskaan ei ole itkuun nukahdettu, yhdessä luetaan kirjoja ja nukahdetaan tuutulaulu cd:n soidessa. Kannan pienen omaan sänkyyn, sanon että äiti nosti X:n omaan sänkyyn ja sieltä taapero herää aamulla iloisena. Mä en voisi antaa toisen nukahtaa omaan itkuunsa :'(
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Iltapesu, yöpuvun vaihto, iltapuuro ja nukkumaan.
Ollaan laitettu aiemmin sänkyyn ja myöhemmin, ihan sama mihin aikaan niin aina huutoa :(
Niin no nyt listasin tuohon iltarutiinit..Mitä tarkoitatte nukkumaanmenorutiineilla? Rakas unilelurätti on ja puklu/kuolarätti mukana sängyssä mitä hypistelee ja unilelu kainalossa nukkuukin sit kun nukahtaa..
Taustana tässä on se että ollaan alkuajat sylissä nukutettu ja nyt jonkin aikaa on omaan sänkyyn nukahtanu.
Yhtä huutoa se on riippumatta onko sylissä/sängyssä. Saa ravata sängyllä vähän väliä ettei kyllä yksin huuda siellä.
Pitäisikö sinun jäädä siihen sängyn viereen vaikka istumaan ja rauhoittelemaan lasta ettei tulisi itkua? Olisiko tästä apua?
 
ap
Oon mä joskus ottanut meidän sänkyyn ja siinä silitellen yrittänyt nukuttaa mut ei se ole onnistunut sekään. Onhan se turhauttavaa ja ikävää kun toinen nukahtaa aina itkuun mutta tuskin siitä loppujen lopuksi kärsii kun aina herätessään on maailman levein hymy naamalla :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Iltapesu, yöpuvun vaihto, iltapuuro ja nukkumaan.
Ollaan laitettu aiemmin sänkyyn ja myöhemmin, ihan sama mihin aikaan niin aina huutoa :(
Niin no nyt listasin tuohon iltarutiinit..Mitä tarkoitatte nukkumaanmenorutiineilla? Rakas unilelurätti on ja puklu/kuolarätti mukana sängyssä mitä hypistelee ja unilelu kainalossa nukkuukin sit kun nukahtaa..
Taustana tässä on se että ollaan alkuajat sylissä nukutettu ja nyt jonkin aikaa on omaan sänkyyn nukahtanu.
Yhtä huutoa se on riippumatta onko sylissä/sängyssä. Saa ravata sängyllä vähän väliä ettei kyllä yksin huuda siellä.
Pitäisikö sinun jäädä siihen sängyn viereen vaikka istumaan ja rauhoittelemaan lasta ettei tulisi itkua? Olisiko tästä apua?
Olen tehnyt niinkin...sitten ei ainakaan meinaa nukahtaa kun ei malta. Edes takas mä ravaan siinä sängyllä ja lähes aina nukahtaa sillon kun oon poissa siitä ollut hetken, sitten jossain vaiheessa. 10min-1h tämä iltashow kestää.
 

Yhteistyössä