Hakutulokset

  1. P

    Kannattaako ostaa LASSIE-haalari???

    Siis se ihan tavallinen malli 2-vuotiaalle??? Vai kastuuko lumessa heti...
  2. P

    Millä helpotusta 2v:n yskään???

    Elikäs mitä te annatte 2v:lle kun kaamee yskä..varsinkin näin nukkumaan mennessä ja yöllä.. tosi semmonen limasen kuulonen yskä on.. Ke käytiin lekurilla joka kuunteli keuhkot ja katso korvat eikä mitään ihmeellistä ollu.. :| Hunaja ei auta, kokeiltu sitäkin on... ;)
  3. P

    Kengän koko 42........APUVAAAA...

    Siis minulla nuin iso kenkä ja nyt olisinkin kysellyt että mistä te joilla samaa kokoa mono (jos teitä edes on...) ostatte kenkiä esim.korkkareita yms.juhliin???? Joskus muinoin olen anttilasta löytänyt, nyt tuntuu ettei sielläkään ole mitään.. :| ja ihan mitään 99e en viitsisi maksaa kerran...
  4. P

    2v:llä tarhassa maha sekaisin...mistä johtuu???

    Elikäs pojalla usein tarhapäivänä maha aivan kuralla..saattaa tehdä pvällä tarhassa ison kakan (löysää) ja sitten taas iltapvällä lisää.. Edellispvänä ollut kakka kotona kuin muovailuvahaa.. Kotona en ole huomannut mistään tietystä menevän mahan sekaisin, joskus on tietysti löysemmällä mutta...
  5. P

    Kummasta tilaan?!?!? Kokemuksia, kiitos!

    Ovulaatiotesteistä siis kyse... Kummat luotettavampia/parempia: mammaksi.fi vai kotitesti.fi????
  6. P

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Jokohan on muitakin jotka viikoilla 40 ja/tai 41 jännäilevät kumpi tulee.... täti vai plussa?! :D Tänään siis mulla kp1/28-38 (ka 33).........yk3............kolmonen toiveissa
  7. P

    Plussa dpo11????

    Pitäskö tuolloin jo näkyä testissä??? Ei ollut semmonen 10 herkkä, vaan apteekista onni testi... En kyllä muuten olis sitä ostanut jos oisin tiennyt millanen on...ootin et samanlainen ku se apteekin oma...
  8. P

    Yhdistelkääs näistä!!!!!!!!

    :wave: Tytölle: Sofia, Kiia, Ilona, Olivia, Aino, Ella, Neea, Anniina, Sara, Helmi...sekä jotain uusiakin nimiä voi laitella mukaan!! Pojalle: Aleksi, Olli, Aukusti, Oliver, Kasper, Juho...samoin pojalle voipi antaa uusiakin ehdotuksia. 3 nimee sais olla....ellei tooooosi hyvä nimi...
  9. P

    Plussanneet....millaisia oireita ja tuntemuksia ennen ja jälkeen testin????

    Niin että tossahan se kysymys sitten tulikin! :) Rinnoista en osaa sanoa, ehkä hieman ovat "arat" jos ny niin voi sanoa..valkovuoro runsasta ja löysää sekä vatsa toimii liiankin hyvin :whistle: kp29/28-38 menossa ja tänään nega testi..
  10. P

    Kolmas lapsi takapenkille...Mihin?

    Siis kolmas jos tarttis saada takapenkille ja keskipaikalla vain lantiovyö...kenet siihen sijoitan? 4v korokkeen kanssa vai vauvan kaukalossaan vai 2,5v naamaeteenpäin tuolissaan...
  11. P

    Vauvan päänympärys...

    Minkä kokoisia päänympäryksiä ootte alakautta synnyttäneet?
  12. P

    Acon Early Detection - kasettitesti...

    Millon ootte tällä testannu ja saanu plussan?!? Ostin tänään odotteleen sopivaa testipäivää, mutta tekis mieli jo kokeilla saako ees haamua =)
  13. P

    mistä jotain siistiä juhliin pojille 92cm ja 116cm...ei kallista...

    siis tarttis löytää pojille jotain siistiä paitaa ja ohutta housua/shortsia kesän juhliin ja ehkä muulloinkin käytettäväksi..hintaakaan ei tarttis olla pelkällä paidalla 30e kun kaikkia ostettava kaksin kappalein..elikkäs molemmille samanlaiset, ehkä eriväriset paidat esim.. hm, sokos, kappahl...
  14. P

    piprane ema!!!!!!!!!!!!! saapuneet - täynnä!!

    Hei! Anteeksi etten ole aikaisemmin vastaillut, mutta koko päivän on jumittanut 2+ sivut.. Kaupat voidaan minun puolestani tehdä!! Onnistuisiko postiennakolla?!? Ti voisin maksaa vasta tilillesi.. Ilmoittele! T: Piia (pisita)
  15. P

    pirpane ema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saapuneet - täynnä

    Hei! Anteeksi etten ole aikaisemmin vastaillut, mutta koko päivän on jumittanut 2+ sivut.. Kaupat voidaan minun puolestani tehdä!! Onnistuisiko postiennakolla?!? Ti voisin maksaa vasta tilillesi.. Ilmoittele! T: Piia (pisita)

Yhteistyössä