Kengän koko 42........APUVAAAA...

Siis minulla nuin iso kenkä ja nyt olisinkin kysellyt että mistä te joilla samaa kokoa mono (jos teitä edes on...) ostatte kenkiä esim.korkkareita yms.juhliin???? Joskus muinoin olen anttilasta löytänyt, nyt tuntuu ettei sielläkään ole mitään.. :| ja ihan mitään 99e en viitsisi maksaa kerran tai kaksi käytettävistä juhlakengistä...
samoin olisin vailla kunnon talvikenkää ja jotain kivaa kenkää jota voisi nyt pitää...muutakin siis kuin lenkkarit ja crocsit...
 
on mulla tuolla jopa yhdet 43 kengätkin ja ostettu naisten osastolta tokmannilta, mutta oisivatkohan sittenkin miesten.. :whistle:

kait nyt jostain löytyy naisille 42 koon kenkiä, jotka EI olisi ollenkaan pieniä tai tiukkia..kun ei niitä sitten tule käytettyä ollenkaan.. :(
 
Hiphei
Täytyy olla liikkeellä, kun uudet kengät tulee kauppoihin. Alesta en ole löytänyt koskaan mitään.
Parempia kenkiä olen löytänyt mm. Stockmannilta, joitain vähän erikoisempia merkkejä ja sitten on tuo Palmroth (tai jokin sen tapainen) suomalainen kenkäkauppa. Myös K-kengässä kokoa 42 on toisinaan.
Olen jutellut myyjien kanssa ja tätä kokoa tulee yleensä 1 pari kaikkia kenkiä. Ei ole toivotonta, mutta pitää asioida kenkäkaupassa ja olla valmis maksamaan mitä pyydetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
huojentavaa kuulla että on muitakin.. itse oon monta kertaa ollu itku kurkussa kenkäostoksilla..
mä en oikeastaan edes koskaan kiertele ostelemassa kenkii...joskus jos jotain löydän niin netistä tilannu olen..saapi kotona rauhassa kokeilla ja sitten palauttaa jos eivät sovikaan..eikä tartte "hävetä" kaupassa kun ei meekään se isoin koko jalkaan... :ashamed:

on se kyllä kummaa ettei niitä kenkiä voida tehdä 41 eteenpäin..ja varmaan monilla olis tarvetta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mihin vielä johtaakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
joo mut arvaappas kun kummitytöllä 12v. on 42 jalka,ei ole helppo löytää kenkiä!
mun 15-v:lla on myös 42 ja 10-v pojalla 41.....5-v:llä on taas 32
mulla myös 5v poika ja kengän koko hällä 31-32..ja 2v:llä 25-26..että miesten osastolle kohta suunta heidänkin kanssaan.. no voidaankin sitten ostaa sieltä koko poppoolle samat kengät eri koossa vaan :LOL:
 

Yhteistyössä