Hakutulokset

  1. J

    Onko Liberovaipoissa pupumerkkien keräily

    Mulle ei oo tullu vielä ainuttakaan yv viestiä ..eli ENSIMMÄISELLE YV:TÄ LAITTANEELLE lähetän nuo merkit! yv:n kautta annat sitten osoitetiedot niin voin laittaa jo tänään postissa tuleen! Tuolla ois vaippapaketti josta sais vielä pari pupua lisää :) ..eli niitä olis vähä yli 60 pupua :)
  2. J

    paljon saa lainaa..? onko kokemusta..

    JUURI NÄIN!
  3. J

    paljon saa lainaa..? onko kokemusta..

    Riippuu minkäsuuruista lainaa!? Mihin tarkoitukseen? Jos te nyt jonku vessarempan haluatte parilla tonnilla tehä niin aivan varmasti saatte siihen lainan! Jos taas ootte asuntoo ostamassa niin siinäki vähä siinä ja siinä .. meillä kyllä oli muuten sama tilanne mut yks lapsi vaan ja saatiin 80...
  4. J

    Onko Liberovaipoissa pupumerkkien keräily

    Eikö kukaan halua pupumerkkejä?? Suurempi ilo mulle on lähettää ne jollekkin joka haluaa/tarvii kuin et heittäisin roskiin..
  5. J

    Onko Liberovaipoissa pupumerkkien keräily

    Mä olen kerännyt pupumerkkejä, mutta lapsi täyttää kohta 2 v, joten hieman turhaan ne tuolla lojuu.. Ensimmäiselle yv:tä laittaneelle laitan pupumerkit postissa tuleen, niitä on n. 60-63 merkkiä. ..eikä maksa mittään :)
  6. J

    Hakisinko ansiosidonnaista?

    Ihan ku oisin ite kirjottanu ton koko tekstin ..sama tilanne täällä! :headwall: Rahatilanne on oikeesti tosi huono. Olin yhteyksissä liittoon tässä pari viikkoo sitte ja sieltä siis varmistu että mulla ois vielä reilu vuoden verran varaa nostaa liitonrahoja, joka siis ois n. 400-500 e...
  7. J

    Meidän kaupan setä

    Kiva että on ystävällisiä ihmisiä! :) Mulla ois varmaan tuossa tilanteessa alkanu naama helottaan punasta ku oisin miettiny että mitähän ne muut "juorumummut" jonossa ois aatellu :D .."jaha taitaa kassa-Erkillä ja Irmalla olla jotain yhteistä peliä ku....."
  8. J

    Miten kauan lapsi selviää syömättä?

    Niin taisitki puhua vatsaKIVUISTA eikä vatsaTAUDISTA, joka voidaan ymmärtää erilaisiks. No mutta kumminki ... VOIMIA! :hug:
  9. J

    Miten kauan lapsi selviää syömättä?

    Seuraa muksun yleisvointia. Meillä 1 vuotias kohta viikon sairastellu (kurkunpääntulehdus, kuume, ripuli, oksentanu pari kertaa sekä huolestuttavan vähä syöny/juonu) Eilinen päivä olin jo ihan paniikissa ku tyttö vaan makas ja itkua väänsi ja päätä käänsi heti pois ku jotain yritti tarjota ja...
  10. J

    Miten sais lapsen syömään?

    Meijän pikkulikka (1 v) on kulkenu syntymästä asti alakäyrillä ..jos ikää kattoo niin pitäs olla varmaan 2-3 kiloo enemmän painoo ..mutta muuten kaikki ok :) Syö mitä syö ja jos ei ruoka maistu niin olkoon ilman. Ihan ärsyttää kuulla kommentteja siitä etten muka antais lapselle ruokaa! ..eli...
  11. J

    G:Montako raskaustestiä olet tehnyt?

    Yhden plussa tehny ja toinen testiliuska odottaa huomista :)
  12. J

    Ärsyttäääää

    Mä tunsin rv 17
  13. J

    G: Kuinka moni nukkuu ihan alasti (ilman alushousujakin)?

    en pystyis ..useimmiten vain alkkarit ja toppi päällä mutta EN KOSKAAN oo ihan alasti ..en edes tarkenis :)
  14. J

    1-vuotiaan ripuli ja ruokahaluttomuus pitkittyy

    No täällä sama ongelma meijän 1 vuotiaalla tytöllä. Pari päivää ollu kuumetta yli 38 ja tänään illalla lämpö normaali mutta ruoka/juoma ei kelpaa yhtään. Just viime viikolla jouduin oleen tytönkans sairaalassa yhden yön kurkunpääntulehduksen takia, sillonki kova kuume ja ruokakaan ei maistunu...
  15. J

    Nainen heitti koiransa maahan 12. kerroksesta

    Ihan hirveetä, miten voi jollaki napsahtaa päässä noin! :( Kuitenki ehkä onneks se koira kuoli välittömästi ettei ainakaan jääny kituun ja ties mitä vammoja ois jääny :( Surullista
  16. J

    STREPTOKOKKITUTKIMUKSEEN MARS!!!

    Se on ihan totta että ONNEKSI kuitenkin pieni osa vauvoista voi saada tuosta infektion, mutta kuitenkin se on mahdollista saada ja seuraukset voi olla vakavat. Tietenki toivon että KUKAAN ei joutuis kokemaan saman minkä mun lapsi koki!!! Ja tietenkin jos se ajoissa huomataan niin asialle voi...
  17. J

    STREPTOKOKKITUTKIMUKSEEN MARS!!!

    Vasta tänään sain tietooni mahdollisen syyn lapseni infektioon jonka hän sai luultavasti syntymän yhteydessä vuosi sitten. Lapsi syntyi normaaliaikaan (rv 39+3), synnytys meni hyvin mutta kun lapsi tuli "pihalle", oli se sininen, veltto ja tuskin ääntä sai kuulumaan. Lapsi vietiin suoraan...
  18. J

    Minua kiellettiin ottamasta itkevää lasta syliini (päiväkotiharjoittelijan kokemus)

    Muistan työkaverini kertoneen joskus kolmisen vuotta sitten jutun kun hän oli hakemassa lapselleen (4v) hoitopaikkaa, oli soitellu ja kyselly eri paikoista ..no eräästä päiväkodista kärtynen nainen oli suoraan sanonu työkaverilleni että: "mitään hellimistä ei lapselle osoiteta" ...tuo oli mun...
  19. J

    Lapsi tuumas, että äiti musta olis kiva jos sua ei olis olemassa.

    No voi miten niitten mielikuvitus joskus lentää. :hug:
  20. J

    Ihmeelliset yhdyssanavirheet.

    Sama täällä..ei jaksa kiinnostaa tuollanen!!! On niitä suurempiaki asioita mietittävänä.

Yhteistyössä