Onko Liberovaipoissa pupumerkkien keräily

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä meillä tiikeri vaippojen jälkeen on vaan pupuja löytynyt paketeista. Joissain on ollut koodi sekä pupumerkit. Ja kyllä tuo pistekauppakin näytti pari päivää sitten olevan toiminnassa liberon sivuilla.
 
dgs
ne koodit on vasta tulossa ja pupumerkit on vielä "vanhoissa" paketeissa ja ne voi muistaakseni ens kesään asti postittaa. jatkakaa vaan keräilyä jos niitä vielä on :) ja koodit on niin että ne naputellaan sitte suoraan nettisivuille.
 
Ainakin sivuilla vielä lukee näin:
"Pistekauppa
Säästettyäsi pisteitä voit tehdä ostoksia pistekaupassa. Saat pisteitä keräämällä ostomerkkejä Libero-vaippapaketeista ja lähettämällä ne meille postitse saamissasi keräilykuorissa. Saat pisteitä myös, kun vastaat sähköpostiviestien mukana lähettämiimme kyselyihin. Kohdasta pistekauppa voit lukea tarkemmin, mitä ja kuinka paljon lahjoja voit pisteilläsi saada."

Tuon mukaan vielä puputkin kelpaa.
 
Mun lapsi on jo yli 1,5-vuotias, joten "hänen nimissään" ei enää voi lähettää.
Ollaan säästetty merkkejä, toinen lapsi syntyy vuoden vaihteessa. Toivottavasti sitten ehtii vielä laittaa ne sinne.
 
Tälläisen tiedon löysin:

Myymälöissä on vielä jonkin aikaa pupumerkeillä varustettuja Libero-vaippapaketteja. Jos ostat vaippapaketin, jossa on pupumerkkejä, leikkaa merkit irti ja lähetä ne meille keräilykuoressa, jonka saat automaattisesti postitse. Jos liityt jäseneksi jo raskautesi alkuvaiheessa, saat keräilykuoren noin kaksi kuukautta ennen laskettua aikaasi. Pisteet ovat pistetililläsi noin 4 viikon kuluessa siitä kun olet lähettänyt keräilykuoren. Saat jokaisesta pupumerkistä 50 pistettä. Pupumerkkien tulee olla meillä, ennen kuin lapsesi täyttää 1,5 vuotta. Lähetä mielellään useampia merkkejä samassa kuoressa.

Tärkeää! Pupumerkit tulee lähettää viimeistään 30.06.2010.

Mä en tiennyt että noista vauvan hoitotuotteistakin saa pisteitä.
 
Mä olen kerännyt pupumerkkejä, mutta lapsi täyttää kohta 2 v, joten hieman turhaan ne tuolla lojuu..

Ensimmäiselle yv:tä laittaneelle laitan pupumerkit postissa tuleen, niitä on n. 60-63 merkkiä. ..eikä maksa mittään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja J-M-J:
Mä olen kerännyt pupumerkkejä, mutta lapsi täyttää kohta 2 v, joten hieman turhaan ne tuolla lojuu..

Ensimmäiselle yv:tä laittaneelle laitan pupumerkit postissa tuleen, niitä on n. 60-63 merkkiä. ..eikä maksa mittään :)



Eikö kukaan halua pupumerkkejä?? Suurempi ilo mulle on lähettää ne jollekkin joka haluaa/tarvii kuin et heittäisin roskiin..
 
tipitii

Hei lähetä mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja J-M-J:
Alkuperäinen kirjoittaja J-M-J:
Mä olen kerännyt pupumerkkejä, mutta lapsi täyttää kohta 2 v, joten hieman turhaan ne tuolla lojuu..

Ensimmäiselle yv:tä laittaneelle laitan pupumerkit postissa tuleen, niitä on n. 60-63 merkkiä. ..eikä maksa mittään :)



Eikö kukaan halua pupumerkkejä?? Suurempi ilo mulle on lähettää ne jollekkin joka haluaa/tarvii kuin et heittäisin roskiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja J-M-J:
Mä olen kerännyt pupumerkkejä, mutta lapsi täyttää kohta 2 v, joten hieman turhaan ne tuolla lojuu..

Ensimmäiselle yv:tä laittaneelle laitan pupumerkit postissa tuleen, niitä on n. 60-63 merkkiä. ..eikä maksa mittään :)


Mulle ei oo tullu vielä ainuttakaan yv viestiä ..eli ENSIMMÄISELLE YV:TÄ LAITTANEELLE lähetän nuo merkit!
yv:n kautta annat sitten osoitetiedot niin voin laittaa jo tänään postissa tuleen! Tuolla ois vaippapaketti josta sais vielä pari pupua lisää :) ..eli niitä olis vähä yli 60 pupua :)
 

Yhteistyössä