Hakutulokset

  1. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Painonnoususta: mulla ollut koko raskauden ajan "ongelmana" nopea painonnousu. Rv 29+2 mennessä tullut jo 16 kg :ashamed: Lähtöpaino indeksi oli 20 joten sen suhteen ei niinkään ongelmaa. Vauvalla myöskin kaikki hyvin ja kaikki arvot (paineet, sokeri, hemppa jne) erinomaiset joten hyvin voidaan...
  2. T

    Muita kenelle raskausajan painonnoususta on tehty peikko

    Hei, pistänpäs vieläkin paremmaksi jos yhtään lohduttaa, rv 26+0 mennessä tullut jo 13 kg lähtöpainoon. Lähtötilanne oli 164 cm ja 55 kg. Olen myös yhdessä neuvolantätien kanssa kauhistellut painonnousua. Normaalisti saan syödä mitä tahansa ilman että paino nousee, nyt sitten näyttää kaikki...
  3. T

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    vahingossa tuli hymynaaman tilalle tommonen halaus...eli halailen nyt sitten itseäni :)
  4. T

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Ahkerasti olen taustaillut mutta tuon kirjoittaminen on jäänyt. Laiska mikä laiska :hug: Pikkuhiljaa olisi edessä vauvan tarvikkeiden osto, eniten hirvittää vaunujen osto, kun ei sano mitään tuo "alan" sanasto näin esikoista odottaessa ja vaihtoehtoja on ihan liikaa. Yksi tärkeä juttu joka tuli...
  5. T

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    sef: itselläni myös ollut sama homma, kivuttomia mutta napakoita suppareita tullut jo useamman viikon ja toistakymmentä päivässä. Meillä ainakin lääkäri on heti halunnut tutkia kun olen neuvolaan soittanut ja sairaslomalle on laitettu huilimaan. Toistaiseksi supistukset eivät ole tehneet...
  6. T

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Voisiko joku päivittää tietoni listaan, eli laskettu aika 7.1 (vanha tieto 8.1), oma ikäni 27 v, 1 lapsi kyseessä, sairaala LKS ja arvioiden mukaan tyttö tulossa
  7. T

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Hei vaan, eilen oli kauan odotettu ja pelätty rakenneultra jossa onneksi kaikki hyvin. Erittäin vilkas ja kuvauksellinen yksilö ja arvioiden mukaan tyttö =) Tyttöolo onkin ollut raskauden alusta saakka. "Kiva" kuulla että muillakin on paino noussut jo mukavasti, itsellä kiloja tullut jo yli 10...
  8. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    mei08: oli ihan pakko kommentoida, täällä myös erittäin suuri serranon perheen fani, ihan koukussa kyseiseen sarjaan, mies myös. Nauretaan aina ihan kippurassa sarjan tapahtumia ja mahtavia roolihahmoja. Uusista jaksoista en tiedä, syksyllä tulee käsittääkseni viikonloppuisin uusintana nyt...
  9. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Joku täällä kyseli painonnoususta ja kehtaakohan sitä teidän muiden kommenttien jälkeen vastatakaan...minulla nimittäin painoa tullut rv 19 saakka jo 8 kiloa! Tuntuu että kaikilla muilla nousu ollut vain muutamia kiloja jos sitäkään. Lähtöpaino tosin oli normaaliapinon alarajoilla mutta silti...
  10. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Te jotka jo tunnette vaavin liikkeet niin missä teidän vauvan liikkeet tuntuvat? Itselläni liikkeet tuntuvat todella alhaalla, hieman karvoituksen yläpuolella. En myöskään tunne koskaan liikkeitä kuin oikealla puolella vatsaa, mistähän moinen johtuu? Tunnetteko liikkeitä jo useita kertoja päivässä?
  11. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Rakuuna: Itse tein löydön Nicky&Nelly -liikkeestä kun löysin mammafarkut hintaan 24,90. Eivät ilmeisesti olleet edes tarjouksessa. Kyseessä on mamalicious-merkki ja itse ainakin tykkään, jouistavat hyvin ja kivan värisetkin. Kävin myöskin itse ensin katselemassa H&M:n 69 euron farkkuja mutta ei...
  12. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Onko muilla ollut tässä vaiheessa raskautta ajoittain sellaista puristavaa tunnetta alavatsassa/paineen tuntua? Tunne menee hetken päästä ohitse. Minulla näitä tuntemuksia tulee toistakymmentä päivässä ja asia on alkanut huolestuttamaan. Ensisynnyttäjänä en myöskään osaa arvioida ovatko nämä...
  13. T

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Töyhtö: Minulla myös on tässä lähiaikoina alkanut tuntumaan nykimistä alamahassa, liikkeitä kai ne sitten ovat kun tulevat usein juuri nukkumaan mennessä ja joskus jopa tuntuvat kättä vasten. Tuntuvat elohiirimäisiltä suonenvedoilta tai tökkimiseltä/nykimiseltä. Itse myös oletin että...
  14. T

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Hei kaikille! Tänään oli ensimmäinen neuvola ja kaikista peloista ja epäuskoista huolimatta ultrassa näkyi elävä ja liikkuva sikiö ja sydämen syke. Sydänääniä ei saatu dopplerilla kuulumaan vielä, nyt siis 10+1? Onko muita jolla ei ole sydänäänet kuuluneet vielä näillä viikoilla? Täälläkin on...
  15. T

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    Surusydän: Voitko kertoa mitä oireita sinulla oli ennen tuota veritulppa diagnoosia?
  16. T

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Osanottoni Laktalle :hug: Mites teillä muilla tuon pahoinvoinnin kanssa, onko ollut aaltoilevaa? Itselläni oli vielä viime viikolla aamuisin huono olo ja viime viikonloppuna halailtiin sitten jo pönttöä useampaan kertaan. Nyt kuitenkin tuntuu että eilen ja tänään ei ole ollut pahastikaan...
  17. T

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Jokohan uskaltaisi tälle palstalle siirtyä tuolta keskenmeno-palstalta. Eli vapun jälkeen tehty raskaustesti yllätti iloisesti. Viime syksynä ensimmäinen raskaus meni kesken rv 9. Kovin paljon ei ole uskaltanut iloita vielä tästä uudestakaan raskaudesta. Aika tuntuu kuluvan pirun hitaasti...
  18. T

    Erilaiset kuukautiset keskenmenon jälkeen, muitakin?

    Kaikille kiitos vastauksistanne. Ajattelin tulla kertomaan että kaikista peloista ja huolestuttavista tuntemuksista huolimatta plussasin eilen, joten muillekin huolestuneille tiedoksi ja toivoksi, että vaikkei kroppa tuntuisikaan "omalta" keskenmenon jälkeen niin se ei välttämättä tarkoita että...
  19. T

    Erilaiset kuukautiset keskenmenon jälkeen, muitakin?

    Hei, Löytyyköhän tältä palstalta kohtalotovereita? Eli onko teillä muilla muuttunut kuukautisvuoto selvästi keskenmenon/kaavinnan jälkeen? Itselläni keskenmenosta ja kaavinnasta jo puoli vuotta aikaa, kuukautiset tulevat kyllä säännöllisesti, mutta vuoto on kirkkaan veren punaista, ei...

Yhteistyössä