Hakutulokset

  1. Ä

    Tietääkö kukaan mitä nyytin vauvalle kuuluu??

    ..ei oo aikoihin ollu palstalla :attn:
  2. Ä

    onko kellään tullut IVF hoidoista kohdunulkoinen raskaus?

    luin tuossa että sellainenkin on mahdollista :o
  3. Ä

    Kommelluksistani huolimatta punktio onnistui tänään!

    Ja muniksia saatiin 20.Eikäpä tuo punktio niin kamalasti sattunut,vaikka eilen täällä panikoin =) .Alkion siirto perjantaina.Nyt on kyllä oikeanpuoleinen munasarja tosi kipeä(sieltä saatiin suurin osa),vasemmassa ei mitään tuntemuksia.
  4. Ä

    huomenna elämäni eka punktio...pelottaa

    Sattuuko se aivan kamalasti?Saako kotiin kipulääkkeitä?Onko pitkään kipeänä? :o
  5. Ä

    Kuka korvaa???

    Jouduin apteekkarin mokan takia lähtemään hakemaan Yliopiston apteekista taksilla lääkettä,joka piti ottaa klo 21.Apteekkari antoi liian pienen annostuksen |O Taksimatka tuli maksamaan 100e!
  6. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    Apteekkari antoi mulle tuollaisen määrän,sanoi että siinä on yksi annos!Oletin että asia ok.Nyt pitäis tänä iltana pistää 10000 ja mulla on vain 5000 :o
  7. Ä

    Ongelmia Pregnylin kanssa...auttakee

    Kun saatiin ohjeet ihan alussa niin voisko joku kertoo miten tuo kuivan ja nesteen sekoitus ja ruiskuunlaitto tapahtui?Ja pistetäänkö piikki ihan "pohjaan"asti niin kuin Puregonissa?
  8. Ä

    muutama kysymys alkionsiirron jälkeisestä elämästä...

    -Onko alkiosiirron jälkeen jotain asioita mitä Ei saa tehdä(esim.rankkojen liikuntaharrastusten välttäminen)? -Kuinka kauan kestää kun alkio kiinnittyy(jos kiinnittyy)kohdun seinämään? -näyttääkö kotiraskaustesti tuloksen jo parin viikon kuluttua, :) vaiko onko hormonimäärä niin vähäinen...
  9. Ä

    Ihmeteltiin miehen kanssa kun saatiin ohjeet punktiopäivälle..

    niin kiellettiin alkoholin ja tupakan käyttö(nuo nyt on ihan ymmärrettäviä) ja valvominen??Miksi??Ja mitä tarkoittaa valvominen?Tarkoittaako se koko yön valvomista vaiko myöhään valvomista? :headwall: tyhmiä taas täällä kyselen.
  10. Ä

    Voiko hoitojen aikana harrastaa seksiä?

    tämmöinen kysymys.. :ashamed:
  11. Ä

    Voi itku!iski kova nuha ja Synarela nenäsuihke käytössä!

    Voiko hoidot mennä piloille?Niistän kyllä nenän ennen suihketta,mutta kyllä jo viim.tunnin päästä pitää taas niistää.. :(
  12. Ä

    aloitin tänään synarelat,kuinka kauan yleensä käytetään?

    Jatketaanko koko hoitojen ajan?
  13. Ä

    Huomenna alkaa IVF....

    ja jännittää hirmuisesti :o
  14. Ä

    lääkkeiden ostosta...pikaista vastausta odottelen

    keltanokkana kyselen...kannattaako lääkkeet ostaa omasta pikkupaikkakunnan apteekista(löytyykö heiltä?) vaiko ihan yliopiston apteekista?IVF alkaa huomenna...ja varmaankin sumutteilla aloitellaan.
  15. Ä

    Olenko ymmärtänyt väärin??

    Kun meille sanottiin(mielestäni)että meille aloitetaaan ICSI hoidot,vaikkei lapsettomuutemme johdu miehestä...Hoidot tehdään minulta periytyvän sairauden vuoksi..Onko siis kysymys ICSI hoidoista vai IVF:stä?
  16. Ä

    onko ne hedelmöitys hoidot oikeasti niin rankkoja,kun aina niin sanotaan?

    Onko ne enemmän henkisesti vai fyysisesti rankkoja?
  17. Ä

    mun pitää soittaa naikkarille kun menkat alkaa,milloin

    ne kutsuu sinne ja missä vaiheessa aloitetaan lääkehoito?Menkat alkavat 3.1.
  18. Ä

    onko pistoshoidot tehokkkaampia kun clomifenit?

    mulla on ollut käytössä clomit,eikä niistä tullut mitään sivuoireita....mutta nyt olen menossa koeputkihedelmöitykseen(perinnöllisen sairauden vuoksi)ja jännitän miten elimistöni reagoi pistoshoitoihin...hyperstimulaatiota pelkään :o
  19. Ä

    onko keinohedelmöityksessä suurempi riski saada sairas lapsi?

    k.hedelmöitykseen menossa01/08
  20. Ä

    ICS:ään tammikuussa...mitä tapahtuu...

    ensimmäisellä käynnillä?Pyysivät soittelemaan kun tammikuun menkat alkaa.

Yhteistyössä