mun pitää soittaa naikkarille kun menkat alkaa,milloin

Olen ollut samassa tilanteessa kaksi kertaa ja ivf ollut siis kyseessä. On varmaan yksilöllistä, miten pian hoidot voidaan aloittaa. Minulla menkat alkoivat joulukuun puolenvälin paikkeilla ja sain ekan käyntiajan tammikuun lopulle, jolloin alkaa sumuttelut. Piikitykset alkavat helmikuun puolivälissä ja punktio on helmikuun lopussa. Harmittelin itse vähän sitä, että tositoimet ovat vasta helmikuulla, mutta ehkä tässä vielä kuukauden jaksaa. Edellisellä kerralla soitin Naikkarille elokuun puolivälissä, jolloin sain ekan käyntiajan syyskuun puoliväliin ja punktio oli lokakuun lopussa eli samanlainen aikataulu oli silloinkin. Toivottavasti pääsette sujuvasti hoitoihin!
 
Heippa kaikille! Poikkesin tuosta toisesta pinosta (pas joulu,tammi) katsastelemaan, mistä täällä jutellaan..
Lotta77 lle on tehty ilmeisesti ivf.hoito ns. pitkän kaavan mukaan. On myös lyhyt kaava, jossa ei ole sumutuksia nenään, vaan alotetaan heti piikityksillä, jotka kestävät allekirjoittaneen tapauksessa 14pv ja loppupäivät piikitetään kahta piikkiä. Ja sitten tehdään munasolujen punktio ja parin pvn päästä siirretään hedelmöittynyt alkio. Loput, jos niitä jää voidaan laittaa pakkaseen.
Ja varmastikin tosiaan klinikasta riippuen nuo hoidon aloitusajankohdat vaihtelevat.. Meidän tapauksessa heinäkuun lopulla tuli soitto ja elokuun puolessa välissä oli hoidon aloitus.
Nyt sitten tähän pvään mennessä on tehty ivfhoito ja sen jälkeen 1 pas ja kohta olen menossa toiseen pas:iin, eli pakastealkion siirtoon.

Odottaminen hoidon missä vaiheessa vaan, tuntunee olevan vaan yhtä pitkää ja aika matelevaista.. ja vaatii välillä hermoja ja jaksamista. Toivotankin uudelle alkaneelle vuodelle ja hoidoillenne plussaonnea ja hermoillenne jaksamista! :hug:
 

Yhteistyössä