Hakutulokset

  1. K

    Kelasta kysymys ja niiden postilaatikosta

    Kuhan on henkilötunnus esillä ja ne pikkulappuset liimattu/niitattu/teipattu/whatever silleen ettei ne irtoile. Ilman hetua kukana ei tiedä mitä ne laput on. T. kelassa kesätöissä 2003 ollut
  2. K

    Voi tätä rumbaa!!!

    Hyvä että motorinen kehitys on hyvää. Se on jo hieno merkki. Kaikkiin syndroomiin ja geenivirheisiin (jos taustalla on jokin yksi tekijä, luulisin että se on geneettinen koska vaikuttaa kehon eri osiin eri tavalla) ei liity kehitysvammaa eikä kaikkiin kehitysvammoihin käsittääkseni liity...
  3. K

    Vauvan silmässä karva!

    Hanki apteekista sellasta keittosuolaliosta ja joku pipetti. Keittosuolalla huuhtelulla pitäisi lähteä. Itseltä ota joskus roskan alaluomesta pumpulitikulla tosi varovasti. Keittosuola ei kirvele tms, koska se on yhtä suolaista kuin ihminenkin
  4. K

    Voi tätä rumbaa!!!

    Hei Kata, Keskustelua vierestä seuranneena haluan ekana toivottaa teille voimia lääkäri- ja maitorumbaan. Itse olen juossut lääkärissä koko ikäni ihmeellisten oireiden takia. Vasta kokenut lääkäri huomasi että useat oudot oireet liittyvätkin yhteen ja diagnoosiksi on viimen kehkeytymässä...
  5. K

    Taas raskaustesteistä.

    siinä testssä muuten on vaakasuora viiva. Ei pystyä pidäkään tulla! :flower: JOs se oli samansuuntainen kuin testiviiva, se on ok.
  6. K

    Taas raskaustesteistä.

    kumminpäin sun testitikku oli? :laugh: :laugh: :laugh:
  7. K

    Onko nämä hyvät ja riittävät tarjottavat lasten synttäreille?

    Limuissa tms voisit säästää niin että otat vesikannun johon sekoitat 1/3 mehua,, 1/3 vissyä ja 1/3 spriteä. sekaan vanhjoja pakastemarjoja ja hyvää on :p
  8. K

    Onko nämä hyvät ja riittävät tarjottavat lasten synttäreille?

    mä tekisin kanssa vaan yhden kakun + pikkuleipiä ja lisäksi vaikka pastasalaattia ja leipää.
  9. K

    Hypospadia

    Kela kertoo seuraavaa http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170701160434EH?openDocument Mun mielestä leikkauksesta toipuminen oikeuttaa myös tähän tukeen. Erityishoitorahalla voidaan korvata lyhytaikaista ansionmenetystä, kun hakija hoitaa alle 16-vuotiasta, sairasta tai...
  10. K

    Hypospadia

    kelasta voit hakea alle 16-v vammaistukea jos toipumisaika pitkä. Sairaalassaolon ja kotihoidon ajalle voit saada päivärahaa itsellesi kelasta, jos joudut olemaan palkatta töistä pois. Matkoista saat kelasta yli 9.25e menevältä osalta takasin, kunhan sulla on sairaalasta lappu matkakustannuksia...
  11. K

    näkövammainen

    olettehan nf2-tutkimuksissa olleet?
  12. K

    korvaava puuro-luontaisesti gluteeniton

    No koita ruotsalaista vehnää :laugh: "Kotimaiset viljat" termi on harhaanjohtava.
  13. K

    mikä salkkareiden nooralla on?

    ei tartu, jos vauvallle annetaan estolääkitys ennen syntymää.
  14. K

    voitko puhua noloista ja aroista aiheista miehesi kanssa?

    Totta kait. Just eilen kun mentiin serkun ylppäreihin ja mulla valkonen mekko päällä ja menkat alkamassa, sanoin sille että sano sit jos alkaa näkyä :laugh:
  15. K

    Mitäs kaikkea eskarilainen tarvitseekaan?

    Muistan vieläkin kun menin eskariin. Meillä oli eka eskaritunti just alkamassa ja olin sanomassa "opelle" että haen mun penaalin. Täti sanoi että et hae kynät tulee täältä. Kyllä tuli itku kun oltiin äitin kanssa ostettu ihana penaali ja kynät. :'( Ajattelin jo että olen yhtä iso kuin siskokin...
  16. K

    Poika ratsastus tunnille?

    Kahisevat housut ja sihisevät sadevaatteet on nou nou. Ei ne säikkyjä heppoja alkeistunnille laita mut ei koskaan tiedä.
  17. K

    voiko pillumehua juottaa alle 2vuotiaalle?

    Mä en kyllä antais. Ei mehu ole janojuomaa vaan vesi. Mehu kuuluu juhliin. Irtopillejä saa kaupasta, ruuttaat sen vesipulloon ja homma hoidettu.
  18. K

    Vauvan toinen silmä vaihtoi väriä...

    Silmien erivärisyys (nimenoman vihreä-sininen) voi kertoa jostain taudista. En muista nimeä. Kannattaa varmistaa neuvolasta. http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=3151381
  19. K

    Sosiaali.ja kansanterveyslaki. Koulutehtävä, onko riittävä???A P U A!

    Tällä tavallko nämä "sosionomit" tekee läksynsä? Voi apua, ei ole ihme että sosiaaliohjaajat (=yleensä sosionomitaustaisia) eivät osaa hommiaan :attn:
  20. K

    Saadaanko TOIMEENTULOTUKEA kun tämän kuun tulot 550e ja 4hlö:n talous

    riippuu menoista. TTT:n laskukaava: tulot - menot (vuokra, sähkölasku ja perusosat) ----- = ttt tuki Jos jää plussalle, tukea ei tule, jos miinukselle niin sen summan saat Perusosa on 330/ aikuinen ja parisataa per lapsi (riippuu iästä kuinka suuri) Yksinhuoltajan perusosa on...

Yhteistyössä