voitko puhua noloista ja aroista aiheista miehesi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja pauliina76
  • Ensimmäinen viesti
Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina76:
ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?
Kenen mielestä noi on noloja asioita? Varsinkin, jos on oma mies kyseessä. Kai mä sitten voin. Voivottelin jopa synnytyksen jälkeen peräpukamiani sille eikä naurattanut yhtään. Nyt ne jo naurattaa, kun onneksi hävisivät itsestään parissa viikossa. :D
 
Eihän noista ap:n luettelemista asioista mikään ole nolo asia. :eek: Mun mielestä nolo asia ois vaikka joku kakan housuun tuleminen kesken kauppamatkan tai joku muu tollanen juttu, ja kyllä voisin sellaisesta puhua jos niin kävisi, toistaiseksi ei kyllä ainakaan ole käynyt.
 
Kuulostaa sitten miten imelältä hyvänsä ni kyllä tuo ukko on myös mun paras kaveri ja kenenkäs muun kanssa sitä jauhais syvimmät tuntonsa. Tai noloimmat. Tai mitä ikinä ny mieleen pölähtää.
 
eppu
Alkuperäinen kirjoittaja Vaka vanha väinämöinen:
No ollaan oltu yhdessä jo 26 vuotta ja jos ei siinä ajassa estot ja nolostelut karise, niin ei sitten koskaan. Eli puhutaan kaikesta.
Samaa mieltä. Yhdessäoloa meillä tosin vasta 20 vuotta. :D

 
Noi on meillä ihan normaaleita puheenaiheita. Naurun kanssa tai ilman me kaikesta puhutaan, mitään ei tartte hävetä eikä kyllä pitäiskään. Itseasiassa just hokasin, et on muuten eka äljäke mulla joka ei nyrpistä nenäänsä jos ilmoitan meneväni paskalle.. ihana, täytyypä muistaa mainita :heart:
 
Turkilmas
Todellakin voin. Ja mun mielestä nuo mainitsemasi esimerkit ei ees oo noloja. Mulla on asioita menneisyydestä joita en ole koskaan pystynyt kertomaan yhdellekään ihmiselle. En edes entiselle pitkäaikaiselle poikakaverilleni.

Mieheni on ainoa ihminen koko maailmassa joka tietää musta kaiken, myös ne kaikkein noloimmat salaisuuteni. Mun mies on mun paras ystäväni, on ollut sitä aina ja mä tiedän että mä voin luottaa siihen kuin kallioon.

menee vähän ot, mutta voi kiesus että mä rakastan mun miestäni. Tänään taas sitä mietin niin että itku tuli, onnesta =) :heart: :heart:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja pauliina76:
ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?
Onko nuo susta oikeesti noloja aiheita? Luulen, että sun kannattais jutella vaikkapa sekstiterapeutille tai jollekin muulle, jos ne on.

Ja kyllä, voin jutella noista ja ihan kaikesta muustakin mieheni kanssa. Eikö siinä muka seksikin jo kärsi, jos ei seksistä kehtaa nolostelematta puhua? Ja suhde samalla?
 

Yhteistyössä