Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Vuoteen syövereistä tulin vain poksumaan! Maska ja duo 26+0 POKS!! :heart::heart:
  2. M

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Neuvola kuulumisia kirjailee =) Paino: 5.6kg lähtö painosta Verenpaine: 94/60 Pissa: puhdas Hemoglobiini: ei otettu :( Sykeet: 154/148 Liikkeet: ++/++ Kohdunpohjan korkeus: 28cm (huh, edellisessä tais lopuilla olla 32 korkein) Mikähän lie? Aamusta asti ollut pahaolo ja oksensinkin...
  3. M

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Heips kaikille! :wave: Ihania masukuvia teillä =) Mä olen koittanut laittaa omia mut eipä ole tulleet : / Taas on jäänyt täällä oleilu vähälle....:| perjantaina lähettiin tarkastus käynnille sairaalaan kun oli supistellut monta päivää etteivät vauvat vain ole alkaneet syntyä. Onneksi...
  4. M

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Täällä sitä ollaan :wave: Onnittelut kaikille pojista ja tytöistä :flower: Piti tulla sillon montaviikkoa sitten kertomaan ultrakuulumisia mut on ollut niin kiirettä tän muuton ja rempan kanssa et ei sitten ole jaksanut koneella notkua...olen koittanut pysyä kärryillä ja lukenut aina...
  5. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tulin vain poksumaan 19+0 POKS!! :heart::heart: Kirjoittelen sitten paremmalla aikaa kuhan kerkeen on tää muuttohomma tässä pitänyt kiireisenä! :) Maska ja duo
  6. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Pikaseen tulin kertomaan että kaikki hyvin sen sossunreissun jälkeen :D :D Helpotus oli suuri kun saatiin kaikki jutut siellä puitua. nyt lepäämään... Niin ja nyt taas paukkuu viikot POKS!! maska82 ja duo 18+0 :heart: :heart:
  7. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Kiitos kaikille kannustuksista! :) Keskiviikkona kuullaan mitä kaikkea se valittaja on keksinyt :( Ja sitten se saa maistaa omaa lääkettään! Kyllä eniten pahimmalta tuntuu kun ilman syytä syyttävät... :| OLen miettinyt pitäskö laittaa tuo 4 vuotias osittaiseen päivähoitoon, jos se...
  8. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    En ole pitkään aikaan ole jaksanut käydä edes lukemassa teidän juttuja :ashamed: Tulin vain purkautumaan vaihteeksi... Kerroinkin ajat sitten meidän tilanteista ja ei se vieläkään helpota :'( :'( Joku on tehnyt meistä ilmoituksen lastensuojeluun pienen lapsen itkuisuudesta ja nyt mun pitää...
  9. M

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tervetuloa joukkoon Heta83 :flower: Tulin poksumaan 16+0 Maska ja duo :heart: :heart:
  10. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Dollyjolly Tervetuloa mukaan :flower: Kyllä tuntuu ihanalle kun vihdoinkin saatiin se uusi vuokrasopimus ja nykynen irti sanottua!!! Siellä paritalonpuolikkaassa on omaa pihaa ja terasi, saan syksyksi laittaa kanervia ja lyhtyjä palamaan :heart: :heart: Tuntuu että iso kivi sydämmeltä on...
  11. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Poksumassa :D maska82 ja duo 15+0 :heart: :heart:
  12. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Kiitos kaikille tuestanne =) Kyllä mä uskon että pian helpottaa!! Kuhan saadaan toinen asunto ja oma rauha ja päästään keskittymmään vauvvojen kasvuun...pianhan tässä ressissä keskenmeno tulee :o Raskausdementtia Vaivaa täälläkin en muista mittään, kottoo lähtiessä kaappaan hakemaan...
  13. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    NullPoints Kiitos noista ihanista sanoista! Todollakin tässä asunnossa kuuluu kaikki äänet(ihan kaikki) naapureille ja napureiden äänet meille :ashamed: Niin nämä eräät ovat alkaneet kuvittelemaan että mun nykynen pahoinpitelee mun lapsia, kun vihaa niitä! On se totta että on tullut...
  14. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    poksumassa =) maska82 ja duo 14+0 :heart: :heart:
  15. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Mä en tällä hetkellä jaksa liittyä fb-ryhmään. hyväkun täällä jaksaa käydä lukemassa :ashamed: Minun elämä on tällä hetkellä ihan sekaisin...siihen vielä tämä raskaus! :heart: Raskaudesta olen kuitenkin iloinen ja onnellinen ja ovat toivottuja. Kirjoittaisin teille mielelläni koko jutun...
  16. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Vauvantavaroista meidän pitää hommata kaikki ja tuplana. On mulla yksi sitteri ja muutamia tyttöjen vaatteita muut on ex ukolla ja tuskin antaa kun saa kuulla et meille on tulossa perheenlisäystä. Minun stooria erosin ukostani(ex), jonka kanssa yhteistä matkaa 10 vuotta ja 3 lasta. Viime...
  17. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Avokado Kyllä se paremmin vieläkin nukahtelee ja on todella väsynyt koittanut juottaa kaikkea mahollista mitä vain suostuu juomaan. syömään ei alkanut ollenkaan :( mut pää asia et sais nestettä paljon huomenna katsastella, täytyykö lähteä sinne tiputukseen. Ruoka himoista tänään tuli...
  18. M

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Tulin vain poksumaan :D Anteeksi etten ole taaskaan kerennyt kommentoimaan ja nytkin jää :ashamed: Ollut rippijuhlien laittoa ja nää helteet+ pahoin vointi riesana :kieh: Nyt pienimmällä varmaan lämpöhalvaus juuri suihkuttelin kylmällävedellä ja koitan juottaa sitä ettei menisi...
  19. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    :flower: Kaikille jotka jo käyneet ultrassa paljon onnea! :heart: Minulla on kirjoittelu jäänyt todella vähäiseksi pahoinvoinnin takia. En jaksa kun pakolliset kuviot jos niitäkään eli ruoanlaitto, pyykkäys, nuorimmaisen vaippojen siivoomiset. Yks päivä kävin kävelee muutaman kilometrin...
  20. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Olettepas kerrenneet kirjoittaa paljon :heart: Mä en ole kerrennyt kommentoimaan mihinkään, aina hätäseen jaksanut lukea kaikkien kirjoituksen. Pahoinvointi, heikotus ja pääkipu tullut vaivakseni!! Päivät menee sohvaa kuluttaessa ja tylsien ohjelmien tuijjotuksiin... :ashamed: Mitään en...

Yhteistyössä