*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Alkuperäinen kirjoittaja hippu10:
pikaisesti poksumaan =)
liittyisin kyllä tohon fb ryhmään mutta se sähköposti joka mulla on, on niin tukossa että en sieltä löydä mitään..jos sen kutsun sais laitettua jotenkin ihan fb:n kautta niin sit onnais.

myöhemmin paremmalla ajalla kuulumisia ja kommentointia-

hippu10 ja pieni 15+0
Nyt pääsee mukaan vaan ja ainoastaan sähköpostiosoitteella, minkä on ilmoittanut faceenkin.

Pt ja Kille 15+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja hippu10:
pikaisesti poksumaan =)
liittyisin kyllä tohon fb ryhmään mutta se sähköposti joka mulla on, on niin tukossa että en sieltä löydä mitään..jos sen kutsun sais laitettua jotenkin ihan fb:n kautta niin sit onnais.

myöhemmin paremmalla ajalla kuulumisia ja kommentointia-

hippu10 ja pieni 15+0
Nyt pääsee mukaan vaan ja ainoastaan sähköpostiosoitteella, minkä on ilmoittanut faceenkin.

Pt ja Kille 15+2 :heart:


ok, sit en pääse tonne ryhmään. onneksi täällä voi kuitenkin pyöriä..
 
KÄÄK, mikä määrä tekstiä, olin vain yhden päivän täältä poissa :D En ehtinyt liittyä FB-ryhmään, mutta taidan vielä pitäytyä sieltä poissa. Mukava olisi saada teille kasvot, mutta ehkä minäkin sitten myöhemmin uskallan :)

Liikunnasta:Aloitin jälleen liikunnan viime viikolla rv12+0 :D Ja menin suoraan Paceen, se on sellasta kuntosalipiiriä laitteilla, oon ihan hurahtanut siihen. Ja tänään kokeilemaan ekaa kertaa zumbaa! Jos ei tunnu mukavalta niin jatkan Pacella. Lisäksi ulkoilen hurtan kanssa. Paljon en siis liiku, mutta parempi vähän kuin ei lainkaan. Esikoista odottaessa en liikkunut alun verenvuotojen takia yhtään ja kun olisi saanut jo liikkua, iski laiskuus... :ashamed: Koskaan en ole ollut mikään himoliikkuja muutenkaan, olen hoikka mutta löysä :D

Maha:Nyt näyttäis turvotus laskenneen. Aamulla pötsi suht oman kokoinen, illaksi paisuu. Mahtuu ainakin päivisin omiin vaatteisiin :D

Tänään alkoi rv14 ja vielä viikko niin alan jännitellä koska tuntisi ekoja hentoisia liikkeitä :heart:

Toive81 ja Sintti 13+0 (POKS!) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippu10:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja hippu10:
pikaisesti poksumaan =)
liittyisin kyllä tohon fb ryhmään mutta se sähköposti joka mulla on, on niin tukossa että en sieltä löydä mitään..jos sen kutsun sais laitettua jotenkin ihan fb:n kautta niin sit onnais.

myöhemmin paremmalla ajalla kuulumisia ja kommentointia-

hippu10 ja pieni 15+0
Nyt pääsee mukaan vaan ja ainoastaan sähköpostiosoitteella, minkä on ilmoittanut faceenkin.

Pt ja Kille 15+2 :heart:


ok, sit en pääse tonne ryhmään. onneksi täällä voi kuitenkin pyöriä..
YKSÄRIÄ SINULLE!

 
TammiMölli tervetuloa :)

Liikunnasta töissä tulee käveltyä ja nosteltua suht raskaita taakkoja pitkin päivää niin eipä tuota jaksa oikein muuta sitten tehdä. Kotiin ostin just Crosstrainerin ja sillä oon joka päivä nyt vähäsen liikkunu ettei ihan repsahtas.

Missah toivottavasit ne äänet sieltä löytys pian! Mulla oli poika edellisessä raskaudessa aina niin piilossa tuolla alavatsassa luitten alla että oli ettiminen sydänäänien kanssa aina neuvolassa. Ja nytki alussa ku tästä etti ääniä niin sai ihan tuolta alhaalta ettiä että löyty. Ihan siitä luun reunalta löyty.

Minä kans tilasin Vauva-lehden joku kuukausi sitten ku oli hyvä tarjous, on se kummiski mukavaa luettavaa :)

(.) Sitä ollaan sitten sairaslomalla ekan kerran tähän raskauteen. Väsymys, pahoinvointi ja päänsärky sitten tuli takasi kahta kauheempina. Eilisen ja tämän päivän oksentanu aina melkein ruuat ulos. Neuvolasta kävin saikkulapun hakemassa niin se samalla hb katto, oli 129 eli ei pitäs väsymys siitä johtua. Epäili että raskas työ vie veronsa nyt.
Muutenpa ei oo mitään uusia kuulumisia, maha kasvaa ja viikon päästä seuraava neuvola.

Susanna & MyttyRyttynen 14+5 :heart:
 
Heips!

Kiitos PT jos voi liittyä myohemmin. :heart:
Minemi Hiuksia olen värjännyt joka raskaudessa. Ainut asia on että harvemmin vaan. Eli siis yritän pärjätä niin kauan kuin mahdollista, mutta sitten kun alkaa olla sellainen et on PAKKO tehdä jotain niin sit teen. Niin ja siitä oon kuullut et kun väri laitetaan hiuksiin, eikä hierota päänahkaan niin ok.
Neulainen paranemista siihen olotilaan! BellaMarie tuo oli uusi juttu toi HB, mutta taitaa olla ainakin mun kohdalla totta. Nimittäin mulla oli kans alhainen rauta ja on ollut päänsärkyä. Tietty hormoonit ja muutkin voi vaikuttaa, mutta toi HB voi olla mahdollinen mun kohdalla.
Maska Kuulostaapa kurjalle sun tilanne. Jos se naapuri häirikoi niin minä menisin ainakin avautumaan sinne et mitä v...tua? Ei tollaista tarte kenenkään kestää.... Niin ja jos ei muuten niin jos ei ole omistusasunto niin muuttakaa muualle. Ja jos se naapuri "panettelee" sinusta, niin poliisille ilmoitus kodin rauhan rikkomisesta tms kunnian loukkauksesta tai jostain.... Koska mitä se muille kuuluu todellakaan ja varsinkaan jollekkin naapurille tai exälle. Muutenkin oli tilanne mikä tahansa niin raskaana oleva nainen pidä itsestäsi huolta, olet tärkein tulevan vauvasi kanssa ja tollaset "haittatekijät" saa häipyä hevon kuuseen. Eli siis älä pliis jää tollasta kuuntelemaan. Olet parempi kuin tuollaiset ihmiset.
mammyli kävelyä harrastan ja aion harrastaan kunnes alkaa lähestyä tammikuu. Viimeksi kun loppu metreillä alko suppailee jokaisen pienenkin kävelymatkan jälkeen oli pakko lopettaa sekin. Neidän esikoinen aloitti poniratsastuksen ja mulla tuli kans sellainen fiilis et mäkin haluun, mut onneks järki sanoi et ei voi ei.... Muutenkin musta tulee raskauksien aikana tosi mamis kaiken kanssa. En uskalla ees nousta mihinkään korkeammalle jne.
Piupula toivottavasti loppuu pian oksut... :$
Muille uusille tervetuloa. :flower:
Toive mulla on kans turvotus kadonnut. Mammahousut valuu vaan päältä eli normihousuihin oon kans siirtynyt. Illalla tosiaankin taas vatsa erottuu paremmin.

Omaa ei sen kummempaan. Esikoinen meni mummonsa luo lomailemaan kolmeksi päivää joten talo on huomattavasti hiljaisempi. Miehellä on toiden kans kiireitä joten käy kotona vaan kääntymässä suunnilleen. Kotona oon siis vaan mä ton termiitin ja kissojen kanssa. B)
Mahaan ei kuulu sen kummempaa. En muuten koskaan hommannut kotidoppleria kun varmasti paniikoisin sen koneen kanssa. Alkuaikoina kun niitä liikkeitä on vaikea saada kuuluviin ja silloinhan on se aika jolloin varmasti sitä kojetta eniten tarttis.

NP ja Pluto 14+6

*MUOKS* Susanna: :hug: :hug: :hug:
 
NullPoints Kiitos noista ihanista sanoista!

Todollakin tässä asunnossa kuuluu kaikki äänet(ihan kaikki) naapureille ja napureiden äänet meille :ashamed: Niin nämä eräät ovat alkaneet kuvittelemaan että mun nykynen pahoinpitelee mun lapsia, kun vihaa niitä! On se totta että on tullut kummankin huudettua noille että olkaa hiljaa mutta mitäpä sekään auttaa... ja sitten laitamme herkemmin arestiin kun turhan päivästä vinkuuvat ja huutaavat...ex- ukko antaa vinkumalla periksi niille ja sitten kokeilevat täällä onnistuuko? Tytöt on minulla 27 päivää/kk ja sillä 4 päivää/kk eli pari viikonloppua ja meidän poika asuu sillä niin on mun luona kerran viikolla ja parina viikonloppuna kk:dessa ...no nämä naapurit ottavat siitä vähä omia johtopäätöksiä ja sitten nuorimmalle tullut itsensä hakkaaminen lattiaan ja heittäytyminen mihin sattuu...ja siitä loput eipä muuta tarvitakkaan...ex ukko aikoi ilmoittaa sen mun nykyisen miehen sossuun ja aikoo alkaa vaatimaan tyttöjä itselleen...nyt ne porukalla kyttää meidän tekemisiä, menoja tuloja...ja se naapurin eukko oli mun todella hyvä ystävä :kieh:
Eikä siinä kaikki ex-ukko on pilannut minun ja vanhempieni ja sisarrusteni välit haukkumalla ja keksimällä kaikkia älyyttömiä nykyisestä...eivät ole nähneet mun nykyistä ja kohta ollaan oltu vuosi yhessä! Äidillä on joku ihme juttu että ei voi hyväksyä mun tekemisiä...no jos hänen ajatukset on semmoset niin minulla ei ole vaihtoehtoja...saavat elää ilman minua! Ja olla ex- ukon kanssa miten haluavat. Ja mikä riemu siellä tulee kun kuulevat että meille tulee vauvoja tai siis oikeastaan kaksoset... :heart: Kaikista pahinta että äiti ei voi minulle kertoa mitä paskaa se on jauhanut muiden kanssa..ja että ei voi hyväksyä mun nykyistä ukkoa. Se satuttaa todella pahasti! :'( Mä olenkin aatellut et p''''ako niitä mä elän omaa eläämäni ja se menee juuri näin tällä hetkellä, jos ei onnistu niin sitten katsotaan taas miten ja minne :LOL: :LOL:
Kun lähin ex ukon luonta mulla ei ollut kun jalkavalaisin ja astioita jotain krääsää ja vaatteet tytöille ja itelle...muut olen joutunut kodin hoitotuella hommaamaan ja saanut lahjoituksena ja sitten ostettu yhessä kun tammikuussa yhteen virallisesti muutettiin. nyt toivottavasti loppuviikosta saadaan omauusi sänky! :heart: Ruokapöytä saatiin edullisesti kun voitin suomisoffalle lahjakortin =)
Kyllä me kohta muutamme kuhan uusi vapautuu tai sanovat irti(tällä viikolla kai) niin itekkin uskaltaa sanoa tämän sitten...tämä on todella pienikylä eikä asuntoja noinvain saa. Ollaan me jo aiemmin laitettuhakemuksia etäämmäksi, mutta kummankin lapset jäisi tälle kylälle.
Kyllä nyt tuntuu paljon paremmalta kun saa avautua!!

maska82 ja duo 14+0 :heart: :heart:
 
Nt-ultra, vihdoinkin :heart: !

Faktoja:
vastaa viikkoja 12+4
Pää-perä mitta tasan 6cm
Nt 1,2
Seerumiseula negatiivinen

Eli kaikki niin hyvin kuin vain tähän mennessä voi olla. :D Pikkuinen köllötteli kaikessa rauhassa selkä meihin päin, ja kätilö sanoikin sitä nukkumatiksi. Tökkäisin ihan pikkuisen että saataisiin mitattua, niin avot mikä sutina! :D :D Meinannut kuviin sitten tallentuakaan kuin vauhtiviivat. Mittailut saatiin mittailtua, ja kätilö kertoili vähän mitä näkyi. Kuulemma komea profiili ja sen verran hyvän sihtauksen sai jalkoväliin että uskalsi pojaksi väittää. Sanoi ihan pilke silmäkulmassa näin, varoitti erehtymisen mahdollisuudesta ja sanoi, että tarkistetaan asia sitten parin kuukauden päästä. :)

Anteeksi ilopilleröinti, mutta on jo aikakin saada hyviä uutisia! :heart:

Spatz ja vauhdikas mahavaiva 12+2 (neuvola) 12+3 (oma) tai 12+4 (ultra) Mikä noista on oikein?
 
onnee Spatz :) Meilä ultra huomena heti aamulla 8.15 joten oottelen jo aamua!!!! kuten arvaat! On niin ollu vatta kumman kipeänä ja paljon supistuksia että vähän pelottaa.. toivottavasti turhaa pelkäämistä :/

niin jos sulla ei muutettu laskettua aikaa vielä ultrassa virallisesti nii sitte se on se neuvolan LA :) Itsekin menen sillä neuvolan lasketulla nytte vaikka oma olis päivän myöhemmin.. mutta huomena nähhään muuttuuko se sitte.. täälä eivät kuitenkaan muuta ellei ole vähintään 5päivän heittoa..
Esikoinen heitti 4pv eikä sitä muutettu ja sehän syntyki sitte viikkoa aikasemmin!
12+3
 
maska82 kyllä tressaava tilanne sulla ja tosi inhottavaa ku menee noin läheisten ihmisten kan välit... voimia :hug:

doblerin kuuntelu itse saan ainaki äänet kuuluun vaan tietyssä paikassa. Vasemmalta puolen ja kääntäen sitä anturia vatsaan päin.. vaikee selittää...


taidettiin tääläki poksua
=)

memmu ja valtsu 16 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
maska82 kyllä tressaava tilanne sulla ja tosi inhottavaa ku menee noin läheisten ihmisten kan välit... voimia :hug:

doblerin kuuntelu itse saan ainaki äänet kuuluun vaan tietyssä paikassa. Vasemmalta puolen ja kääntäen sitä anturia vatsaan päin.. vaikee selittää...


taidettiin tääläki poksua
=)

memmu ja valtsu 16 :heart:
laitanko minä siulle sen 5.1 lasketuksi ajaksi?
 
onnea spazille hyvistä näkymistä! Ja maskalle jaksamisia!

Raskausdementia tms...... Vaivaako muita? Mulla on kaikki tavarat nykyisin hukassa, siis vaatekaapissakin vaatteet on hukassa. Ja eilen illalla katseeni osui lenkkareihin eteisen lattialla: toinen niistä oli keväällä ostettu uusi lenkkari ja toinen se vanha, maalin ja ruohon tahrima hieman rikkinäinenkin lenkkari. Olin käynyt niillä aiemmin illalla lenkillä, siis uudella ja vanhalla huomaamatta mitään :LOL: :headwall: Puolustuksekseni sanottakoon että ne on molemmat puma-merkkisiä ja vaaleita, paitsi toinen keltaisen ja vihreän kirjava :ashamed: Onneks ei tullut tuttuja vastaan....

Muutoin mieliala on ihan ok, vähän noi raskausoireet muistuttaa niitä pms-oireita, joten hermo on vähän tiukalla. Tässä joku viikko sitten kun vatsaa yöllä kovin turvotti ja yökkärihousun kaulus painoi, marssin vessaan ja nirhasin sen kuminauhan kynsisaksilla poikki. Sellaisen leveän ja kankaaseen kiinni ommellun. Itseasiasta kolmesta kohtaa että auttoi. Keittiössä ois ollut paremmatkin sakset.... Mut ei kiristä enää :D

vappupommi 15+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja maska82:
NullPoints Kiitos noista ihanista sanoista!

Todollakin tässä asunnossa kuuluu kaikki äänet(ihan kaikki) naapureille ja napureiden äänet meille :ashamed: Niin nämä eräät ovat alkaneet kuvittelemaan että mun nykynen pahoinpitelee mun lapsia, kun vihaa niitä! On se totta että on tullut kummankin huudettua noille että olkaa hiljaa mutta mitäpä sekään auttaa... ja sitten laitamme herkemmin arestiin kun turhan päivästä vinkuuvat ja huutaavat...ex- ukko antaa vinkumalla periksi niille ja sitten kokeilevat täällä onnistuuko? Tytöt on minulla 27 päivää/kk ja sillä 4 päivää/kk eli pari viikonloppua ja meidän poika asuu sillä niin on mun luona kerran viikolla ja parina viikonloppuna kk:dessa ...no nämä naapurit ottavat siitä vähä omia johtopäätöksiä ja sitten nuorimmalle tullut itsensä hakkaaminen lattiaan ja heittäytyminen mihin sattuu...ja siitä loput eipä muuta tarvitakkaan...ex ukko aikoi ilmoittaa sen mun nykyisen miehen sossuun ja aikoo alkaa vaatimaan tyttöjä itselleen...nyt ne porukalla kyttää meidän tekemisiä, menoja tuloja...ja se naapurin eukko oli mun todella hyvä ystävä :kieh:
Eikä siinä kaikki ex-ukko on pilannut minun ja vanhempieni ja sisarrusteni välit haukkumalla ja keksimällä kaikkia älyyttömiä nykyisestä...eivät ole nähneet mun nykyistä ja kohta ollaan oltu vuosi yhessä! Äidillä on joku ihme juttu että ei voi hyväksyä mun tekemisiä...no jos hänen ajatukset on semmoset niin minulla ei ole vaihtoehtoja...saavat elää ilman minua! Ja olla ex- ukon kanssa miten haluavat. Ja mikä riemu siellä tulee kun kuulevat että meille tulee vauvoja tai siis oikeastaan kaksoset... :heart: Kaikista pahinta että äiti ei voi minulle kertoa mitä paskaa se on jauhanut muiden kanssa..ja että ei voi hyväksyä mun nykyistä ukkoa. Se satuttaa todella pahasti! :'( Mä olenkin aatellut et p''''ako niitä mä elän omaa eläämäni ja se menee juuri näin tällä hetkellä, jos ei onnistu niin sitten katsotaan taas miten ja minne :LOL: :LOL:
Kun lähin ex ukon luonta mulla ei ollut kun jalkavalaisin ja astioita jotain krääsää ja vaatteet tytöille ja itelle...muut olen joutunut kodin hoitotuella hommaamaan ja saanut lahjoituksena ja sitten ostettu yhessä kun tammikuussa yhteen virallisesti muutettiin. nyt toivottavasti loppuviikosta saadaan omauusi sänky! :heart: Ruokapöytä saatiin edullisesti kun voitin suomisoffalle lahjakortin =)
Kyllä me kohta muutamme kuhan uusi vapautuu tai sanovat irti(tällä viikolla kai) niin itekkin uskaltaa sanoa tämän sitten...tämä on todella pienikylä eikä asuntoja noinvain saa. Ollaan me jo aiemmin laitettuhakemuksia etäämmäksi, mutta kummankin lapset jäisi tälle kylälle.
Kyllä nyt tuntuu paljon paremmalta kun saa avautua!!

maska82 ja duo 14+0 :heart: :heart:
Noi ihmissuhdejutut on tosi vaikeita ja rankkoja, varsinkin raskaana...VOIMA :hug: :hug:
Pidä itsestäs (ja rakkaimmistasi) huolta...sinun hyvinvointisi on kaiken A ja O :heart:

Pt ja Kille 15+2

 
Alkuperäinen kirjoittaja vappupommi:
onnea spazille hyvistä näkymistä! Ja maskalle jaksamisia!

Raskausdementia tms...... Vaivaako muita? Mulla on kaikki tavarat nykyisin hukassa, siis vaatekaapissakin vaatteet on hukassa. Ja eilen illalla katseeni osui lenkkareihin eteisen lattialla: toinen niistä oli keväällä ostettu uusi lenkkari ja toinen se vanha, maalin ja ruohon tahrima hieman rikkinäinenkin lenkkari. Olin käynyt niillä aiemmin illalla lenkillä, siis uudella ja vanhalla huomaamatta mitään :LOL: :headwall: Puolustuksekseni sanottakoon että ne on molemmat puma-merkkisiä ja vaaleita, paitsi toinen keltaisen ja vihreän kirjava :ashamed: Onneks ei tullut tuttuja vastaan....

Muutoin mieliala on ihan ok, vähän noi raskausoireet muistuttaa niitä pms-oireita, joten hermo on vähän tiukalla. Tässä joku viikko sitten kun vatsaa yöllä kovin turvotti ja yökkärihousun kaulus painoi, marssin vessaan ja nirhasin sen kuminauhan kynsisaksilla poikki. Sellaisen leveän ja kankaaseen kiinni ommellun. Itseasiasta kolmesta kohtaa että auttoi. Keittiössä ois ollut paremmatkin sakset.... Mut ei kiristä enää :D

vappupommi 15+6
Vaivaa todellakin ja mies aina naureskelee partaansa miun juttuja ja edesottamuksia... :D Mä esim. just kadottelen tavaroita ja sit niitä etitään kissojen ja koirien kanssa...sitten mää aamupalatarvikkeet olen laittamassa takaisin jääkaappiin kun miesraukka seisoskelee vieressä, ja oottelee, että saisi vuoronsa tehdä itselleen voikkarit, mutta mää olen jo niitä tunkemassa takaisin kaappiin ja joka aamu melkein sama juttu :D :D

Ja kireyttä ilmassa täälläkin!Hermostun niin pienestä ja voi mitä kaikkea joutuukaan siippani kestämään... :kieh:

Pt

 
Tervehdys lomilta!

En muista milloin viimeksi olen ehtinyt piipahtamaan.. :ashamed: Paljon oli tullut juttua!
Polilta tuli aika, 2.8.sitten sinne ekaa kertaan syyniin.Ultra ja synnytyslääkärikin jotakin kai meinasi tutkia.Nyt pitäisi jo keksiä sairaalan lappuihin nimet hätäkasteen varalta! Esikoisesta noita lappuja täyteltiin mielestäni PALJON myöhemmin..

Täällä oli jo ihan kunnon vauvamasuja.Sellainen on saapunut tännekin :LOL:

Hankinnoista: triplarattaat.Pari kaukaloa varmaan vuokrataan, tai kiristetään vakuutusyhtiöltä ilman ;) Vauvat mahtunevat aika pitkään yhteen pinnikseen vierekkäin ja esikoinen ehtii opetella nukkumaan pikkusängyssä.Varalta on tuo matkasänkykin.Yksi sitteri ja muuta sälää varmaan joudutaan hankkimaan, mutta isommin en ole vielä suunitellut.Katsotaan sitten rakenteen jälkeen...

Ai nii! Auto vaihdettiin jo 7-paikkaiseen tila-autoon :p

Vuoteleville halit! Ja muille joille oli harmeja ja murheita jaksuja!

Suureneva savara ja trio 14+0
 
Vappupommi, raskausdementia on todella rantautunut. Töissä toistan yhtä samaa virhettä, normaalisti opin kerrasta, leffaan kun menin ostin popcornit ja vesipullon, kun istuin alas elokuvateatteriin, huomasin että vesipullo unohtui matkasta. Auton laitoin autotalliin jonkun toisen asukkaan paikalle (ikinä ei ole näin tapahtunut) ja tänään kuljin kaupoissa paita väärinpäin päällä...

Voi Neulaista.. Koita kestää, kamalia nuo oksennustaudit muutenkin jo huonon olon päälle.

(.) Huomenna heti aamusta neuvolaan ja lääkärille, toivottavasti kaikki on hyvin, jänskättää..

Marde ja Milli 15+4
 
Hui, olipas tänne tullut päivän aikana paljon tekstiä - olin vain pyörinyt tuolla fb:n puolella.
Onnittelut hyvistä ultra-kuulumisista ja sydänäänistä :heart:
Ja voimahaleja niitä tarvitseville :hug:

Meillä on nyt meneillään mietintä, että lähtiskö mies reissuhommiin. Tulis aina torstaina aamupäivällä kotia. Jäishän siinä kivasti pidempi viikonloppu, mut mietin vaan kovasti sitä alkuaikaa vauvan ja taaperon kanssa... Mitenkähän sitä jaksaa? Esikoisen vauva-aika meni kyllä odotettua paremmin. Olin ihmeen virkeä. Mutta olikin ja on edelleen erittäin helppo tapaus. Yösyöminenkin loppui 4,5 kuukautisena. Siitä asti ollaan saatu vedellä unta läpi yön :) Onko muilla reissumiehiä ja pieniä lapsia? Miten olette jaksaneet? Pääseehän sieltä aina pois, mutta mua jotenkii nyt mietityttää hirveesti :) Niin toisaalta ja toisaalta. Saisinpahan ainakin olla vielä pitkään kotona, kun rahaa tulis enempi. Ääk. :D

sunshine ja pikkukakkonen 14+0
 
maska82 Jaksamisia! :hug:

Spatzille Onnea hyvistä ultra kuulumisista.

neulainen Pikaista paranemista. :hug:

sunshine25 Meillä mies oli reissuhommissa viimeiset 2 vuotta. Lähti aina maanantai aamuna ja tuli viimeistään lauantaina kotiin. Paljon jäi minun vastuulleni, varsinkin kun oli vielä pieni vauva talossa. Viikonloppuisin vietimme aikaa vain perheen kanssa. Emme halunneet lähteä minnekään kun tuntui että viikonloppu menee niin nopeasti. Minulla ei ollut kunnollista tukiverkkoa, niin se teki ajasta vielä vaikeampaa. Äitini asuu kauempana ja kaverit jäivät toiselle paikkakunnalle kun muutin miehen perässä tänne. Nyt hän vaihtoi työpaikkaa ja tulee arkisinkin yöksi kotiin. Mietin että miten sitä taas tottuu kun toista saa katella joka pvä, mutta ihan hyvin tämä on mennyt... :LOL: Tosin hormoonit ovat vieneet hermoni.. Mies ja poika parka. Pojalle kun en viitsi kiukutella niin mies saa sitten koko annoksen...

ON: Neuvolassa käyty. Syke oli 140, pissa puhdas, mutta hb oli laskenut 113:sta. Sain Obsidania purkillisen sieltä mukaani. Yksi päivässä. Maha vaan ei meinaa kestää rautakuuria. Väsyttää kiitettävästi. Kuukauden päästä taas neuvola ja samalle viikolle pitäisi varata rakenneultra.

M1n1 ja pikkukakkonen 16+1
 
Hei!

Pitkään olen käynyt lukemassa palstan juttuja ja vihdoin uskaltauduin kirjoittamaan myös =) Paljon on ollut apua/ tukea palstaa lukiessa, esikoista kun odotan, kiitos siitä tuhannesti!! Laskettuaika on 14.1 minulle lapsi on esikoinen, miehelleni toinen. Tuleva vauva on pitkään odotettu ja toivottu, oltiin asiakkuudessa lapsettomuuspoliklinikalla, mutta kerkesi tulla "luomuna" ennen hormonihoitoja.

Asutaan Helsingissä, ja olisin myös kiinnostunut jossain vaiheessa tapaamaan muita odottajia alueelta, jos tälläinen palstalle kirjoittajien tapaaminen järjestetään.

Kiitos vielä teille kaikille ja voimia sekä iloa odotukseen :hug:

Terkuin, Overjoyed.
 

Yhteistyössä