Hakutulokset

  1. A

    Toimintaterapiasta tietäviä paikalla?

    Jos tarkoitat Theraplay menetelmää niin meillä on juuri tuo käytössä pojalla puheterapian muotona. Leikin ja toiminnallisten tehtävien avulla pyritään kehittämään puhetta ja vuorovaikutusta, meillä ainakin toimivin muoto, koska muuten ei varmastikaan poika jaksaisi keskittyä.
  2. A

    Toimintaterapiasta tietäviä paikalla?

    Meillä aloitettiin pojan (4v) toimintaterapia toukokuussa, kontaktihäiriöiden takia. Pyritään leikin ja tehtävien kautta vahvistamaan vuorovaikutustaitoja, jotka on vähän hakusessa. Poika tykkää kovasti kun saa hyppiä trampoliinilla ja touhuta kaikenlaista. Lisäksi käydään puheterapeutilla ja...
  3. A

    Elämä potkii

    Multa meni työpaikka alta pomon töppäilyn takia eikä ilmeisesti ole mitään enää tehtävissä. Että ottaa pannuun |O
  4. A

    Sade vai Jade?

    Ei kumpikaan
  5. A

    onko kenelläkään/tai kenenkään tutulla ollut aivokasvainta tms..

    Mun tutulla oli aivokasvain mut oireet oli ihan muuta kuin jatkuvaa päänsärkyä, esim. väsymystä, voimattomuutta ja asioiden unohtelua. Sulla voi olla myös niskat pahemman kerran jumissa. Mut kannattaa ehkä tarkistaa jos siitä tulee rauhallisempi mieli.
  6. A

    Pulma: kesällä syntyneiden synttärit? Kokemuksia?

    Meidän poika täyttää 4v heinäkuun puolivälissä ja kieltämättä on vaikea saada vieraita paikalle. Jopa mun omat vanhemmat jaksaa valittaa kun täytyy olla mökiltä pois - ja ovat siellä nonstop noin 2 kk! Itellä on kypsä fiilis kun isovanhemmat suhtautuu noin. No, olen ajatellut että kutsut pidän...
  7. A

    Erityislapsien vanhemmille.

    Silloin kun odotin poikaamme, mulle sanottiin että tulet saamaan syliisi lahjan. Olen miettinyt noita sanoja paljon sen jälkeen kun kävi ilmi ettei se lahja ollutkaan sellainen kuin olisin halunnut. Poikamme on nyt 4 vuotias dysfasia diagnoosin saanut, kontaktihäiriöinen ja ajoittain erittäin...
  8. A

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Minä 35 v, mies saman ikäinen, tyttö 7v ja poika 4v, jolla dysfasia ja kontaktihäiriöitä.
  9. A

    Pienten dysfasia lasten äipät!

    Tulin vasta nyt kehiin näihin erityislapsi keskusteluihin kun on tehnyt vähän tiukkaa koko asia - siis mun pääkopassani. On pitänyt prosessoida ja ajatella, miettiä mitä tämä oikein on ja miksi. Tosin vastausta ei useimpiin kysymyksiin näytä tulevan pohdinnasta huolimatta. Meillä siis 4v...

Yhteistyössä