onko kenelläkään/tai kenenkään tutulla ollut aivokasvainta tms..

Mä rupeen liioittelemaan ajatuksiani kun migreeniä ollut nyt jo kuudesti kesäkuun aikana, koko ajan olo ettei meinaa tolpillaan pysyä ja silmät vippaa.. WHAT IS THIS???


Odotan koko ajan lääkäriltä puhelua jotta saisin sen lähetteen sinne magneettikuviin.. :S
 
kaverillani on aivosyöpä.... ja kasvain keskellä kahta aivolohkoa, alunperin ihan harmiton kysta joka täytty kokoajan nesteellä. kahden raskauden jälkeen muuttu pahanlaatukseksi syöväksi. saattohoiossa on edelleen... :'( :/
 
Mun tutulla oli aivokasvain mut oireet oli ihan muuta kuin jatkuvaa päänsärkyä, esim. väsymystä, voimattomuutta ja asioiden unohtelua.

Sulla voi olla myös niskat pahemman kerran jumissa. Mut kannattaa ehkä tarkistaa jos siitä tulee rauhallisempi mieli.
 
Kyllä mä luulen että sun migreeni johtuu jostain muusta. Yhden ystäväni miehellä oli aivokasvain. Ja voisin kuvitella et sulla ois jatkuvampaa toi migreeni, tai ainakin kroonista kovaa päänsärkyä, jos siellä päässä jotain ylimääräistä olisi. Ihan rauhassa nyt oottelet, vaikka tiedän ettei se oo niin helppoa. Ite oon taipuvainen ajattelemaan pahinta aina kun isäpuoleni kuoli aivoverevuotoon kun olin 12v... :whistle:
 
Yhdellä tutulla oli. Alkoi sillä että naama puutui osittain. Kasvain paljastui sitten kun sai töissä epilepsiakohtauksen ja vietiin sairaalaan. Ennuste oli aluksi huono, mutta nykyään on kunnossa , käy töissä jne. :)
 
Kummallakaan ei päänsärkyä, toinen oireeton kunnes alkoi huimata ja löytyi syyllinen. Mies pelkäsi omalla kohdallaan kasvainta kun oli näköhäiriöitä, päänsärkyä jne, syylliset migreeni ja niskajumi.
 
Juomiutunut niska/hartiat saa aikaan myös vaikka mitä,esin kasvojen toispuoleista puutumista,päänsärkyä,näköhäiriöitä,huimausta yms.

Mun kolmella tutulla ollut aivokasvain. Yhdeltä saatiin leikattua,toisella saatiin kasvaimen kasvu loppumaan/hidastumaan lääkityksellä ja kolmas kuoli :'(
 

Yhteistyössä