Hakutulokset

  1. R

    Pitäiskö erota?

    Auttaakaa mua. Tuntuu, että tulen hulluksi. Meillä on noin yksi vuotias lapsi. Mies ei tee mitään kotitöitä eikä edes ulkotöitä, siis esim. ruohon leikkuu tms. Hoitaa lasta kyllä joskus iltaisin, että pääsen harrastuksiin. Siis muutaman tunnin. Muuten käytännössä kaikki kodin hoito on mun...
  2. R

    pure love : viestikansiosi on täynnä!

    Hei, Yritän näin saada sinuun yhteyden pure love. Tyhjennä viestikansiosi, niin saan kirjoitettua sinulle! :hug: [b]
  3. R

    Kohdunkaulan heikkous

    Kyselisin, onko täällä ketään, jolla keskenmenojen syyksi epäiltäisiin kohdunkaulan heikkoutta? Jos on, olisi kiva tietää, onko teitä miten tutkittu ja hoidettu asian tiimoilta ja kenties oletteko onnistuneet seuraavissa raskauksissa?
  4. R

    Ilo muuttui suruksi

    Hei, Iloitsin liian aikaisin: eilen (kyllä, juhannusaattona kaiken lisäksi) alkoivat kovat kivut ja tuli todella paljon verta ja muutakin. Soitin päivystykseen ja sanoivat, että on vain annettava sen tapahtua ja otettava kipulääkettä. No minulla ei sitä ollut, mutta ei se kipu...
  5. R

    Verenvuoto ei aina tarkoita pahinta

    Hei, Haluan kertoa tämänhetkisen tilanteeni. Tänään ultrassa kohdusta löytyi sikiö ja sydänkin pamppaili =) Eli nyt ainakin kaikki näyttää hyvältä. Toivottavasti tämä on rohkaisuna teille muillekin. Aina verenvuoto ei ole merkki pahimmasta. Voimia kaikille ja itsekin toivon, että kaikki...
  6. R

    Onko täällä ketään ?

    Hei, Olenkohan ainoa,joka kipuilee tämän vuodon kanssa tällä hetkellä, kun tuntuu, että tällä palstalta ovat kaikki jo poistuneet.... yritän minäkin elämää elää, mutta aina kun aika sallii, kurkkaan tänne, onko mitään uutta.... Oma tilanteeni on todella rasittava: mulla on ollut siis vuotoja...
  7. R

    Miksi keskenmenot eivät aina tule itsestään ulos?

    Minua on askarruttanut, mikseivät keskenmenot tule itsestään ulos aina? Siis keskeytyvät nekin. Miten se on ollut entisaikaan, hyvänen aika? Kun ihmiset eivät ole voineet tietää, että raskaus on keskeytynyt ja ollaan vaan oltu? Vai onko niin, että on joku tietty aika, jolloin ne poistuvat...

Yhteistyössä