Onko täällä ketään ?


Hei,
Olenkohan ainoa,joka kipuilee tämän vuodon kanssa tällä hetkellä, kun tuntuu, että tällä palstalta ovat kaikki jo poistuneet....
yritän minäkin elämää elää, mutta aina kun aika sallii, kurkkaan tänne, onko mitään uutta....
Oma tilanteeni on todella rasittava: mulla on ollut siis vuotoja ja ultrassa näkyi rv 4 vaikka omasta mielestä piti olla 7. Ruskuaispussi siellä oli, muuta en muista. Uusi aika 25.6. Vuoto on lisääntynyt, mutta ei kuitenkaan ratkaisevasti, vaikka hyytymiäkin on ollut.
Hermo petti ja soitin tänään sairaalaan. Sain ajan labraan hcg-arvoon, jossa kävin. Keskiviikkona on aika sairaalassa 8.15, missä taas ultrataan.
Oudointa oli se, että mun hcg on ollut silloin viime viikolla , kun sairaalassa kävin, 5000!!? Kuulinkohan oikein ?
Eikö se ole aika korkea? Ehkä siksi se ei poistu nopeaan, kun kroppa ajattelee olevansa raskaana.
Toivoa en viitsi hirveästi pitää yllä, etten pettyisi. Mutta toisaalta en voi luovuttakaan, sillä jos sittenkin ihme olisi tapahtunut....
Kylläkin ihmettelen, miten olisin voinut tulla raskaaksi 25.5-30.5 välisellä ajalla, kun testikin näytti plussaa 27.5. Ei , kyllä tämä menee järjen yläpuolelle koko ruljanssi.
Olisikohan ketään , joka jaksaisi minun kanssani pohtia tätä asiaa?
 
Mie oon aika useinkin ja kattelen jos tulee uusia avauksia/juttuja :) Mut tuohon siun juttuus en vua ossaa oikee mittää sannoo.. miulla ko ol km aprillipvänä ja vuoto kesti 10 pvää ja sillo jo testi ol nega ja hyvin tul pois iteksiään. Mut tsemppiä! :hug:
 
Joo, mä taidan nyt olla sellaisessa vaiheessa, että tää epätietoisuus ahdistaa ja tekisi mieli vaan pohtia eri vaihtoehtoja. Ihan kun se jotain auttaisi. Kiitos vaan tsemppauksesta ja olen pahoillani tuosta aprillipäivästä. :hug:
 
toi epätietoisuus on kaikkein kauheinta,se tod raastaa hermoja! en osaa minäkään sanoa/neuvoa sua mitenkään,itelläni tilanne oli hieman erillainen.
tsemppiä vaan,kuten sanotaan pelätään pahinta ja toivotaan parasta :hug:
 
Hei,
Luin freebird sinun tarinaasi aiemmista kirjoituksistasi. Pystyin hyvin eläytymään sinun menetykseesi, sillä itselläni on aiemmin vk:lla 24 tapahtunut menetys. Sekin oli tyttö. Siihen sairauteen tai sen perinnöllisyyteen en osaa sanoa minä mitään. 75 prosenttia on kyllä hyvä prosentti. Kysynpä uteliaisuuttani: miten olette asian päättäneet ottaa?
 

Yhteistyössä