Hakutulokset

  1. H

    Neuvoja 2,5vuotiaan kiukkukohtauksiin!

    Kirjoitinko mä tän:confused: Niin kotoisalta kuulostaa... Innoissaan myös täällä odotellaan vinkkejä!
  2. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Varmasti ihanaa päästä uuteen kotiin. Itsekin kun sitä kovasti odotan, ehkä lokakuussa päästään jo kotiin =) Eniten odotan uutta keittiötä :laugh: Kaapit tulikin jo eilen, mutta menee ainakin ens viikkoon että päästään asentamaan ne. Tai pääsevät :whistle: Eilen yritin maalailla sisällä seiniä...
  3. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    O muuten on nyt kolmatta viikkoa ilman vaippoja. Nukkuessa on vaippa, mutta muuten ilman. Pk:ssakaan ei ole tullut yhtään vahinkoa. Ja ihan yhtäkkiä tämä alkoi :D
  4. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kun O viime syksynä aloitti pk:n niin mulla tais pari ekaa päivää vaan ahdistaa. Sitten huomasin kuinka hyvät hoitajat siellä on ja kuinka aina lapsi pääsi syliin tarvittaessa. Sen jälkeen en ole ollut huolissani ja vaikka O joskus jää itkien niin tiedän että se loppuu heti kun menen pois. Tämän...
  5. H

    Turvaistuin turvakaukalon jälkeen...

    Meillä oli ennen käytössä Gracon cosmic comfort, mutta kolarin vuoksi saatiin rahat uuden hankitaan ja ostettiin Maxi-cosin Tobi. En enää halunnut takaisin tuota ensimmäistä, en tykänyt siitä yhtään. Tosi huono ja eihän sen turvallisuuskaan ole yhtä hyvä. Tobiin olen erittäin tyytyväinen. Siinä...
  6. H

    Hoitaako teillä isovanhemmat lastenlapsiaan?

    Meillä myös näin, mutta eivät ole eläkkeellä. Nytkin 2 v on mummon ja papan kans mökillä pari yötä ja huomenna 3 kk lapsi menee pariks tunniks toisen mummon luo jotta minä pääsen tapettikauppaan
  7. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Samoin, ohi meni...ONNEA KUMMALLEKIN!
  8. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Vau Zuku! Onnea paljon ja tsemppiä odotukseen!
  9. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kotona käytetään ruokalappua, muualla ei. Istuu sellaisessa ikean lasten tuolissa (korkeampi), ja kyläillessä normaalissa.
  10. H

    "Miksei se nuku, mä sua turhaan nukutin.."

    Mun kaksvee nukahti, mutta nollavee heräs saman tien, vaikka yleensä nukkuu tähän aikaan 2-3 tuntia...nyt tuolla sohvalla jumppaa =) Mutta siis joo, tiedän kuinka kamalaa voi kaksveen kans nukkumaanmeno olla!
  11. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Muistatteko pari vuotta sitten, kun meidän palsta oli melkeinpä sättipalsta! Aina oli joku linjoilla, ainakin päikkäriaikaan ja iltaisin. Päivittäin tuli helposti 10-20 sivua. Käytiin keskustelua mm. lasten puvuista ja vaunuista (jokaisen kohdalla aina erikseen), käytettiin hymiöitä ja...
  12. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Ei olla :whistle: Mulla vaan ei oo mitään positiivista sanottavaa, ainakaan meidän helmestä... O on tajunnu, että A on tullut jäädäkseen ja meidän elämä on ollut yhtä h.....tiä viimeiset kaks viikkoa! Ja siis ihan oikeasti. Uskomatonta kuinka kaksivuotias osaa ilkeillä ja ärsyttää tahallaan...
  13. H

    vauva ei viihdy muualla kuin sylissä mitä tehdä?

    Mun poika on nyt 2 kk ja ihan samanlainen. Tosin tilanne on jo helpottanut huomattavasti (heti nimen saannin jälkeen :laugh: ) ja suostuu jo vähän olla sitterissäkin. Toivon, että jatkossakin helpottaa, kun nyt jo näin paljon iän lisää tulon myötä helpottanut. Apuna kantelussa on kantoliina...
  14. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Ei kun Nutramigen, mutta ei oo enää, nyt taas Nannilla mennään. Gaviscon on ollut vielä käytössä, mutta en oo oikein varma onko siitä edes apua. Toisinaan tuntuu, että on ja välillä taas että ei =/ Joka tapauksessa meillä on helpottanut vauvan kanssa huomattavasti, heti ristiäisten jälkeen, eli...
  15. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Helpotus meni ohi ja nyt taas itkut ja pulauttelut jatkuu :/ |O :'(
  16. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Isot Onnittelut Meillevauva!! :heart: Meidän vauvalla on nyt alkanut vähän helpottamaan pulauttelut Gavisconin ja erityiskorvikeen myötä. Kokeilu jatkuu perjantaihin saakka, jolloin lääkäri soittaa ja sovitaa jatkoista. Kerron sitten miten asia etenee. Edelleen mulla on tosi hankala...
  17. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Niin ja kiitos paljon taas kun jaksatte kommentoida =) :flower: :heart:
  18. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Nannia käytetty.Rm:llä ja korvikkeella ei eroa-siis pulautteluun. Eikä muuten kohoasennollakaan????? Mutta vauva röyhtäilee huonosti. Näin yhden päivän cuplis-kokeilun jälkeen voin sanoa, että vähän on ehkä helpottanut. Tarkoitus on kokeilla Nutrilon comfortia (ent. tutteli omneo) joka on...
  19. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Saatiin ohjeet kokeilla ensin cuplatonilla ja maidon vaihdolla (saa siis lisämaitoa). Jos nää ei auta yhtään niin varaan ajan yksityiselle. Lähinnä sain neuvolasta kommentteja, että syötän vauvaa liikaa. Eikä mun huolta taaskaan otettu tosissaan, yllätys yllätys :x O:lla on taas uusi...
  20. H

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Mä kuuklailin tänään infoa runsaasta pulauttelusta ja törmäsin refluksiin ja kaikki ne oireet sopii meidän vauvaan :o Ja selittäis paljon vauvan käytöstä. Ehkä mä vaan ylireagoin? Maanantaina on onneks neuvola, niin vaadin ajan lääkärille. Onko teidän lapsilla ollut vauvana refluksia? O...

Yhteistyössä