Hakutulokset

  1. Annika

    ketään hereillä?

    :wave: just tulin suihkusta ja nautin hiljaisuudesta.lapset nukkuu ja mies työmatkalla =)
  2. Annika

    niukka vuoto

    onko kellään ollut juuri menkkojen aikaan niukkaa vuotoa(ei siis tarvitse edes suojia)joka ei ole siitä muuttunut kunnon kuukautisvuodoksi..mulla on just näin,nyt 5.päivää menossa.lähinnä pyyhkiessä punertavanrusehtavaa vuotoa jää vähän paperiin.jos jollain ollut,niin onko mennyt miten ohi ja...
  3. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    normaalisti kestää?jos joku kertois jolla ollut,kiitos :flower:
  4. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    normaalisti kestää..? =) joku joka kokenut,olis kiltti ja kertois =)
  5. Annika

    Oliko lapsesi suunniteltu?

    Hei nuoret Mammat! :D Tällainen tuli mieleen että kuinkas monen vaavukkainen on ollut ihan suunniteltu lapsi? Ja minkä ikäinen olit kun lapsesi sait/saat jos nyt olet raskaana? Itse olen 19 ja täytän tänä vuonna 20. Olen viimeisilläni raskaana ja meille vauva oli täysi ylläri. Ehkäisy petti...
  6. Annika

    Allergisten taaperoiden vanhemmat, kysymyksiä..

    Miten lapsenne allergia todettiin? Mistä epäilitte allergiaa, eli mitä oireita oli? Millaset testit tehtiin, pitikö testeihin pääsyä vaatimalla vaatia vai pääsittekö suosiolla? Oon tässä yöt miettinyt omaa 1,5 vee lasta..atooppinen iho on mutta ei muita näkyviä oireita. Piereskelee kyllä...
  7. Annika

    onnistuneita yli 35 v insenaatiohoidolla.

    Eli onko sellaisia jotka olisivat yli 35 vuotiaana onnistuneet insenaatiohoidolla ja monesko hoito tuotti tuloksen. Oliko hoito normaaliin kiertoon ilman hormooneja ja irrotuspiikkiä vai niitten kanssa.
  8. Annika

    TALON PAPERIT, mitä niihin kuuluu?

    Ollaan myymässä 4 vuotta vanhaa omakotitaloamme (muutto toiselle paikkakunnalle). Aikanaan meille piirrettiin talo ja rakennettiin itse pitkästä tavarasta. Yksi palkka timpuri oli, mutta paljon tehtiin itse ja talkoo työnä. Nyt kun tosiaan talo pitäisi myydä, niin ihmettelemme, että mitä...
  9. Annika

    Raskaus ja työnhaku???

    Oletteko muuten hakeneet töitä vaikka olettekin raskaana? Missä vaiheessa olette kertoneet uudessa työpaikassa raskaudesta? Jo työhaastattelu-vaiheessako? Itselläni menossa 13. rv, ja mielelläni menisin vielä töihin ennen seuraavaa äitiyslomaa (nyt siis hoitovapaalla edellisestä lapsesta)...
  10. Annika

    Lyhennetty työaika

    Onko lyhennetty työaika ainoastaan vakityöntekijän oikeus vai voiko myös ns. pätkätyöläinen hyödyntää tätä vaihtoehtoa? Kyseessä siis työntekijä, jolla alle 2 vuotias lapsi? Entä onko asiallista kysyä lyhennettyä työaikaa, kun menee uuteen työpaikkaan? Miten tähän suhtaudutaan? Kiitos jo...
  11. Annika

    Vantaa, Tikkurila

    Olen 24-vuotias Vantaan Tikkurilasta ja kaipaisin täältä suunnalta ystäviä. Vauvakuume on kova, mutta omat lapset ei vielä suunnitteilla. Saat olla perheellinen, raskaana taikka kuumeilija.. kaikki käy. Kaipaisin tosi ystävää, jakamaan elämän ilot ja surut. Lenkille, leffaan, illan viettoihin...
  12. Annika

    Muita "haastavia" 1,5-vuotiaita???

    Millaisia teidän muiten 1,5 -vuotiaat taaperot ovat??? Meidän neidillä ikää 1v 5kk ja on melko "vaativa" tapaus. On kyllä reipas, pirteä ja kova menemään (oppi kävelemään 10,5 kk). Varsinkin muiden lasten seurassa antaa itsestään erittäin reippaan ja seurallisen kuvan. Toki sitä onkin. Mutta...
  13. Annika

    Mitä teidän 1v sai syntymäpäivälahjaksi?

    Kaikki sukulaiset kyselevät lahjavinkkejä pojalle, joka täyttää pian vuoden. Kerrotteko mitä teidän lapset on saaneet? :) :flower:
  14. Annika

    keskenmenon jälkeen puuromaista vuotoa..?

    eli mulla meni raskaus kesken viikolla 6 eli heti alkutekijöissään, kuukautiset jäivät tulematta 6 viikoksi mutta viime viikolla vuodin yhden päivän kunnolla ja sen jälkeen pari päivää tuli sellasta ruskeaa puuroa, sitten taas muutama päivä taukoa ja nyt pari päivää taas sellasta paksua mönjää...
  15. Annika

    opiskelija avun tarpeessa

    Olen esimmmäisen vuoden opiskelija, mutta pääsin tekemään jo nyt lopputyötä Suomen Poikien ja Tyttöjen keskuksen ansiosta. Kokoan pienen ryhmän kanssa sketsikirjan, jota on edeltänyt teos Hölön lörön. Nyt on kuitenkin "runoratsu" tyssännyt eikä mitään meinaa syntyä. Jos tiedät jonkun kuiviksen...
  16. Annika

    sketsejä kiitos

    Itse olen jo iso koululainen, mutta tarvitsisin apua. Olen esimmmäisen vuoden opiskelija, mutta pääsin tekemään jo nyt lopputyötä Suomen Poikien ja Tyttöjen keskuksen ansiosta. Kokoan pienen ryhmän kanssa sketsikirjan, jota on edeltänyt teos Hölön lörön. Nyt on kuitenkin "runoratsu" tyssännyt...
  17. Annika

    etunimen vahvistus maistraatilta?

    Kauanko vie, kun lapsen nimi on ilmoitettu maistraattiin, että ne vahvistavat sen tulleen hyväksytyksi? Tuleeko sieltä jotakin postia ja voiko nimen ilmoittaa vaikka heti syntymän jälkeen vai pitääkö odottaa jotakin?
  18. Annika

    Helsinki + pääkaupunkiseutu

    Hei, Olen 20-vuotias 1,5v tytön äiti (+ laskettu aika toiukokuussa) ja kaipailisimme kovasti seuraa muista äideistä ja lapsista. Asumme itä-Helsingissä. Kovin on välillä yksinäistä kun tuo isä on paljon töissä. Olisi mukava jos joku siis kirjoittelisi, osoite on annikafi@hotmail.com
  19. Annika

    Ystäviä kaipaisin helsinkiläisistä nuorista äideistä :)

    Löytyisikö Helsingistä nuoria äitejä ystäviksi? Itse olen 20 ja tyttö 1v 2kk. Asumme Vuosaaressa ja todella kaipaisin ystäviä kun päivät välillä käyvät kovin pitkiksi ja yksinäisiksi. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen annikafi@hotmail.com Kuulemisiin!
  20. Annika

    2v synttärit

    Meillä lähestyy pojan kaksi vuotias juhlat ja mietittynä on synttärit ja lahjat. Elikkäs- millaiset synntäri juhlat? Montaka päiväkoti tms leikkikaveria? Mitä syötäväksi? Ja ne lahjat. Nyt lähinnä mietin mitä pyytäsin kummeilt ja muilta sukulaisilta. Leluja neli lapsisessa perheessä on kyllä...

Yhteistyössä